• Haay bitches^^

    Nou wat vinden jullie daar van als we het doen?x]


    <3


    Lalalalalalalala.

    ik ga wrs ni kunnen komen

    een meeting in belgie??

    hmm wel leuk idee voor ene meeting maar perse in belgie?? neej.. hoewel.. als je in belgie woont is da wel tof natuurlijk (A)
    In nl mag oowk (A)

    xxxx


    Uzumaki Naruto<3

    Ik woon niet in Belgie,maar Antwerpen is voor mij maar een half uur rijden&ja je moet ook wel rekening houden met de belgen.Want meer als de helft van mijn vriendinnen hier op Q. is Belgisch dus ja..


    Lalalalalalalala.

    Voor de belgen is het wel leuk ^^


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Ik woon niet in Belgie,maar Antwerpen is voor mij maar een half uur rijden&ja je moet ook wel rekening houden met de belgen.Want meer als de helft van mijn vriendinnen hier op Q. is Belgisch dus ja..


    MYNE OOK x3 en ik denk Dak nie mag :'( maar superidee


    We can only learn to love by loving.

    NOU !!!

    Dan heb je zo persoon [ik] die helemaal in het noorden van NL woont en die al haar vriendinnen op Q in het zuiden wonene -.- Zo kan ik ze nooit ontmoeten ! Nou dan moet ik wel ff bij iemand blijven pitten ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Mijn vriendinnen op Quizlet zijn bijna alleemaal Belgisch of wonen daar vlakbij zoals Maastricht allene ik woon gewoon in NL

    Mijn vriendinnen op Quizlet zijn bijna alleemaal Belgisch of wonen daar vlakbij zoals Maastricht allene ik woon gewoon in NL


    Ja dat heb ik dus ook -.-


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    als me vader/moeder kan rijden kom ik waarschijnlijk^^

    hoelaat?

    voor mij zou het heel goed zijn,ik woon op een kwartiertje rijden me de trein van Antwerpen :D
    Dus,geef mij de details door en I'll be There
    xx


    everybody needs a song.

    Oké voeg me maar toe op msn en nee let niet op dat stomme flikekr adres x]

    sisinobubbles_01@hotmail.com

    Dan stuur ik je wel een mailtje,van waar precies&hoe laat&wanneer enzo^^


    Lalalalalalalala.

    Okaaay^^

    meer mensen? x]


    Lalalalalalalala.

    Als er ongeveer 10 zijn,begin ik met mailtjes te sturen&dan kunnen er altijd nog meer mensen zich aanmelden,maar ik wacht sowieso op 10 ^^


    Lalalalalalalala.

    LIEVERDS
    Dat is echt de séx ^^
    Maybe ik dan komen. ='D