• Via de site van de Jonge Jury kan er weer gestemd worden op het beste boek van 2012. Dat kan tot 1 maart 2014.

    Als je wilt stemmen maar geen boeken uit 2012 hebt gelezen of niet weet wat je moet stemmen, stem dan alsjeblieft op het boek "Klem" van Mel Wallis de Vries, zij is echt een hele goede schrijfster en verdient het echt om te winnen.

    Welk boek vonden jullie het leukste van 2012? Hebben jullie al gestemd voor de Jonge Jury of stemmen jullie nooit?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb nog nooit eerder gestemd :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    Ik heb nog nooit eerder gestemd :')


    :)

    Ik mag geen eens meer stemmen xD
    Ben bijna 18 en het loopt tot 16 jaar


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb op jouw aangeraden boek gestemd, en op het boek van Helen Vreeswijk.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    nerveus schreef:
    Ik mag geen eens meer stemmen xD
    Ben bijna 18 en het loopt tot 16 jaar

    Lol. Dan mag ik ook niet stemmen. Ik ben 20 :') Het is moeilijk kijken op je mobiel :p


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sowieso "Een weeffout in onze sterren" van John Green. Ik denk dat dit een van de meest emotioneel geladen en ingewikkelde boeken tegelijk die ik ook gelezen heb.
    Het is dat ik dit topic voorbij zag komen, want anders had ik, net als al die andere jaren, niet gestemd.


    Hamartia

    Lolicia schreef:
    (...)
    Lol. Dan mag ik ook niet stemmen. Ik ben 20 :') Het is moeilijk kijken op je mobiel :p


    Dan voer je toch in alsof je 16 bent :P


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    xVixncxiex schreef:
    (...)

    Dan voer je toch in alsof je 16 bent :P

    Haha, grapjas. Was het maar zo :'D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.