• HoiHoi!

    Heeft iemand 'tips' voor me (zoals de titel zegt) Hij weet het al dat ik een oogje op hem heb,dusja (al een jaar trouwens)

    Bv. Van de trap duwen en hem dan helpenxD
    Niet zoiets bedoel ik, minder 'dramatisch'.
    Snapje? Of gwn tipjes.

    Dankù!

    LISAAAAAAAAA <3

    ik weet wat x]

    Ik ga hem bijna killen, en dan ga jij hem redden van de kwaadaardige bubble. En dan zijn jullie happy samen =]

    Geen idee.
    Dat heb ik dus ookaltijd.
    Maar ik val ook altijd op de verkeerde personen. Ik wordt tegenwoordig steeds vaker teleurgesteld in de mensheid. :] Daarom heb ik daarnet besloten dat ik aardappelseksueel wordt. Ik heb gewoon duizenden redenen waarom een aardappel beter is dan verkering met een mens. :3
    Maar even denken. je kan hem slaan en zeggen dat je uitschoot en daarna meegaan naar de ehbo :"D


    Mew <3

    probeer via hyves met hem te praten en als dat een beetje lukt vraag dan gewoon van: k zou je graag beter willen leren kennen zou k je msn mogen??
    ;)


    xx

    Ik heb ook problemen! Kan de jongen nier krijgen =[ Ben ik veel te verlegen voor [á]
    Succes Girl <3

    xoxo


    Muffins Are Just Ugly Cupcakes..

    Ja, dat vraag ik me dus ook vaak af, maar dit werkte wel. Per ongelijk je boek laten vallen bijna tegen hem aan, dan krijg je vaak aandacht (Y)


    --

    praat gwoon wt met hm (goed luisteren en niet voor je beurt praten x33)
    dring het niet op o.o
    ben aardig tegen hem x33

    das t enige wt ik je kan meegeven :X

    Success <33

    praat gwoon wt met hm (goed luisteren en niet voor je beurt praten x33)
    dring het niet op o.o
    ben aardig tegen hem x33

    das t enige wt ik je kan meegeven :X

    Success <33



    mee eens!!! xD


    Don't love,don't cry, just take a joint and get high!

    Kijk tijdens de lessen vaak naar hem (als ie bij je in de klas zit x'D) en als ie terugkijkt lach je verlegen =D

    Of je moet de hele tijd tegen hem aanstaan ofzo, of proberen goed te luisteren naar zijn verhalen en doen of je geinteresseerd bent x'D


    a figment of your imagination

    Gwn op de bek nemen ^^


    Crack a bottle

    Dat wil ik eigenlijk ook wel eens weten :/


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Lisieeeeeee
    Probeer gewoon in de smaak bij hem te vallen door dingen te doen die hem intereseren! BV:
    MEE VOETBALLEN!!..GO LISIE!!xD
    LACHEN MET ZIJN MOPPEN OOKAL IS HET NIET GRAPPIG.
    PRATEN MET ZIJN VRIENDEN.
    LACHEN WANNEER JE HEM TEGENKOMT.
    COMPLIMENTJES GEVEN OVER BV: ZIJN HOTTE JAS EH LISIE(H)
    ..en jah zo vn die dingen èhh..
    (K)


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Eerst beter leren kennen en dan via internet fso zijn msn/nummer vragen en dan zo verder praten over je intresses

    en wanneer je de tijd rijp vind, begin je er in het echt mee te babbelen

    maar ng niet direct zegggen dat je hem ziet zitten, pas wnnr je dnkt dat hy ook gevoelens voor je heeft

    xx(H)


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Babbelen, babbelen en babbelen gewoon over de meest oninteressantste dingen zodat je heel goed bevriend raakt en dan loopt het vanzelf wel goed als het voorbestemd is x'D Muha! -loos-


    Tanya is de beste.

    OOGCONTACT IS ALLES

    speel met hem

    zoek zen blik , hou de even vasten lach eens lief en dan doe je terug verder met het gesprek dat je aan het voeren was , of aan die oef van wisk , of weet ik veel wat ^^ , is zo leuk.


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me