• Hier zijn we dan, vijftig jaar later. Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan, maar dit jaar gaat alles en dan ook alles veranderen. Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt. Het blindelings vertrouwen van anderen. Serpen zit in het laatste jaar op Zweinstein, hij moet tegen gehouden voordat alles te laat is en de geschiedenis zichzelf herhaalt!



    Rollen:
    Naam:
    Halfbloed/volbloed/'modderbloedje':
    Leerjaar(als leerling)
    Rol:
    Afdeling(als leerling):
    Beste vakken:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra


    Gryffindor:
    Klassenoudste (vol)(1 jongen en 1 meisje(vol))

    Alice Mabel Fox - Jaimes
    Nick Adams(Klassenoudste) - TheseWords
    Leerlingen
    Summer Melody Night(Drijver) - CarrotLouis
    Diana Lynae Hartley(Wachter, Aanvoerder) - Stiles
    Laurene Ann Evans(Zoeker) - Druella
    William Dawson(Drijver) - WillNotLearn
    Mason Embrico Potter(Jager, aanvoerder) - Panday
    Clarisse "Rizzo" Camille Favre(Jager) - Stornoway
    Nick Adams(Klassenoudste) - TheseWords
    Alice Mabel Fox - Jaimes
    Damian Braxton - Rechazame
    Josh Clive ratsley(zoeker) - Seaver
    Jade Selah Harris(Jager) - Lizor
    Dawn Maiden Valentine - Roww
    Drew James Valentine/i] - Roww
    Stefan Peterson - Lizor
    May Autumn Julia Winte - Roww
    Ambrose Katniss Black - xVanilla
    Aireal Garcia - JokerBaby
    Rose Violet Kane - DeadHead
    Matt & Pete Johnson - Roww
    Ariana & Camille Hastings - Lizor
    Eric Benjamin Button - WillNotLearn
    Zwerkbalteam(vol) + aanvoerder(vol)(2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers)
    Jade Selah Harris(Jager) - Lizor
    Diana Lynae Hartley(Wachter) - Stiles
    Summer Melody Night(Drijver) - CarrotLouis
    William Dawson(Drijver) - WillNotLearn
    Mason Embrico Potter(Jager, aanvoerder) - Panday
    Clarisse "Rizzo" Camille Favre(Jager) - Stornoway
    Josh Clive ratsley(zoeker) - Seaver
    Afdelingsleider

    Hufflepuff
    Klassenoudste (vol)(1 jongen en 1 meisje)

    Julia Dubois(Klassenoudste) - TheseWords
    Leerlingen
    Ryan Thomas (Wachter, Aanvoerder) - Lizor
    Niada Amber Nightwatch(Zoeker) - Seaver
    Felicity Winter(Jager) - SupahBaby
    Anne Rose Everdeen(Jager) - mismi
    Julia Dubois(Klassenoudste, Jager) - TheseWords
    Chantay Lupin(Drijver) - Druella
    Stephen Granger - mismi
    Teamin Jace Sangue - Roww
    Elise Style - Lizor
    Destiney Style - Roww
    Zwerkbalteam(vol) + aanvoerder(vol)(2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers)
    Ryan Thomas (Wachter, Aanvoerder) - Lizor
    Niada Amber Nightwatch(Zoeker) - Seaver
    Aimee Everdeen(Jager) - mismi
    Julia Dubois(Klassenoudste, Jager) - TheseWords
    Felicity Winter(Jager) - SupahBaby
    Chantay Lupin(Drijver) - Druella
    Afdelingsleider

    Ravenclaw
    Klassenoudste (vol)(1 jongen en 1 meisje)
    Alex Ludwig(Klassenoudste, wachter) - mismi
    Amory Viviane Pendragon(Klassenoudste, Drijver) - Stornoway
    Leerlingen
    Abbony Blyss Harrison - Lifehouse
    Sherleen Yara Addison(Jager) - Europe
    Aimee Rae Addison(Zoeker, Aanvoerder) - Europe
    Christian Thom Smith(Jager) - Seaver
    Amory Viviane Pendragon(Klassenoudste, Drijver) - Stornoway
    Isabel Grace Welling(Jager) - Stiles
    Lune Kathlyn Marx(Drijver) - Lizor
    Alex Ludwig(Klassenoudste, wachter) - mismi
    Jake Bryan - Roww
    David Nolan Joshua Smith - Seaver
    Hayley Ann Thompson - Scatach
    Lauren Lopez - StarKiddie
    Arianne Slytherin - MaraCroft
    Cameron 'Cam' Gregory - Jaimes
    Nathaniel 'Nathan' Briel - WillNotLearn
    Zwerkbalteam (vol)+ aanvoerder(vol)(2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers)
    Sherleen Yara Addison(Jager) - Europe
    Aimee Rae Addison(Zoeker, Aanvoerder) - Europe
    Alex Ludwig(Klassenoudste, wachter) - mismi
    Christian Thom Smith(Jager) - Seaver
    Amory Viviane Pendragon(Klassenoudste, Drijver) - Stornoway
    Isabel Grace Welling(Jager) - Stiles
    Lune Kathlyn Marx(Drijver) - Lizor
    Afdelingsleider

    Slytherin
    Klassenoudste (vol))(1 jongen en 1 meisje

    Nadia Amaris Mercer(Jager, klassenoudste) - Stiles
    Serpen Acelin Parsel(Aanvoerder, Jager, klasseoudste) - Lizor
    Leerlingen
    Nadia Amaris Mercer(Jager, klassenoudste) - Stiles
    Damen Alexander Weasley(Drijver) - WillNotLearn
    Daniël Edward Weasley(Drijver) - WillNotLearn
    Saphire Catastrophe Finddler(Zoeker) - Seaver
    Ashley Caroline Lestrange(Wachter, volger) - Druella
    Aurelie Quendi(Jager, Volger) - LotStuff
    Callum Darren Hastings(Volger) - Stornoway
    Athan James Hastings - Stornoway
    Alicia Malfoy - TheseWords
    Leslie Fields - Jaimes
    Ruby Agony Hope(volger) - Seaver
    Dawn Emilia Harper - Panday
    Magenta Sherburne - Theep
    Jayden Odair - Lizor, Jaimes
    Serpen Acelin Parsel(Aanvoerder, Jager, klasseoudste) - Lizor
    Felice Lily Billington - Druella
    Melissa Johnson(volger) - Seaver
    Arianna Johnson(volger) - Seaver
    Aline Rush - Jaimes
    Aviera Delena Degrassi - Stuttgart
    Lily Janice Hastings - Druella
    Jason Eroin Black - WillNotLearn
    Adam Bryan Gontier - Roww
    Mabel Aurelia Winter - Roww
    Daniëlle Stephani Winter - Roww
    Allison Katherina Elena Petrova - Lizor
    Rosalyn 'Rose' O'Donnel - Druella
    Finn Jason Forbes - Lizor
    Leyla Aléne Lockwood - Stuttgart
    Cailyn Rosean Riddle - Druella
    Meryl Diana Parsel - xVanilla
    Sean Connor Duke - Lizor
    Amelia 'Amy' McAllister - Druella
    Evelyn 'Eve' Campbell - Jaimes
    Zwerkbalteam(vol)+ aanvoerder(vol)(2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers)
    Nadia Amaris Mercer(Jager, klassenoudste) - Stiles
    Ashley Caroline Lestrange(Wachter, volger) - Druella
    Saphire Catastrophe Finddler(Zoeker) - Seaver
    Aurelie Quendi(Jager, Volger) - LotStuff
    Damen Alexander Weasley(Drijver) - WillNotLearn
    Daniël Edward Weasley(Drijver) - WillNotLearn
    Serpen Acelin Parsel(Aanvoerder, Jager) - Lizor
    Afdelingsleider

    Leraren:
    Astronomie

    Kimberly Patriot - Door iedereen
    Toverdranken
    Verzorging van Fabeldieren

    Damian Whitfield - WillNotLearn
    Waarzeggerij
    Bezweringen

    May Angelique Hastings - Druella
    Kruidenkunde
    Linea Butcher - Door iedereen
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten(vol)
    Fiona Fera Filch - Seaver
    Geschiedenis van de Toverkunst
    Dreuzelkunde

    Marc Louis Johnson - Roww
    Voorspellend Rekenen
    Leer der Oude Runen
    Gedaanteverwisseling(vol)

    Harold Livingsstone - Seaver

    Schoolhoofd
    Nicolas Kayson Viren Finddler - Seaver
    Toekomstig Schoolhoofd
    Caleb Damon Parsel - Lizor
    Plaatsvervangend Schoolhoofd
    Conciërge
    Bibliothecaresse
    Schoolverpleegster

    Maya Alison Lockwood - Druella
    Vlieglerares en Zwerkbalscheidsrechter
    Jachtopziener, sleutelbewaarder en terreinknecht


    Serpen Acelin Parsel(Aanvoerder, Jager, klasseoudste) - Lizor
    Volgers
    Ashley Caroline Lestrange(Wachter, volger) - Druella
    Aurelie Quendi(Jager, Volger) - LotStuff
    Melissa Johnson(volger) - Seaver
    Arianna Johnson(volger) - Seaver


    Regels:
    -Je mag meerdere dingen tegelijk zijn.
    VB: Aanvoerder+Jager+Leerling van Gryffindor
    -Nabestaande van personen uit officiele Potter verhaal mogen
    -Reactie 4 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Personages mag zoveel als je wilt, maar zorg wel dat je het nog een beetje kan handelen.
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door degene die het laatste bericht stuurde, als ik NIET online ben (:
    -Naamverandering door geven, a.u.b

    (...)

    Rollentopic
    Rooster
    Rollenstory


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Cam
    Ze haalt haar schouders op na mijn vraag en uiteindelijk komt er als antwoord uitrollen dat het wel ging.
    'Komt gewoon omdat je bij deze geweldige jongen ligt,' zeg ik met een kleine grijns.
    'En ik heb prima geslapen, ik was aardig uitgeput na de vorige nacht bijna doorgetrokken te hebben. Ik merk het al snel als ik te weinig slaap.'

    Evelyn 'Eve'
    May haar onderlip trilt en dat doet mijn stemming gelijk overslaan naar verdrietig.
    'Was ík vanochtend dan niet duidelijk genoeg?' vraag ik haar, ik sta op het punt om in huilen uit te barsten... en in mijn broek te plassen.
    'Ik stond vanochtend bij je en zei dat ik voor jou koos, maar het enige wat jij deed was om privacy vragen.'
    Ze heeft haar ogen neergeslagen.
    'En nu ga ik plassen, want ik kan dit niet meer verdragen.'
    Ik loop dan met snelle passen weg naar het toilet en ga op mijn gemakje zitten plassen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Op haar gemakje trololol x'D
    Amy
    ''Komt gewoon omdat je bij deze geweldige jongen ligt,'' grijnsde hij. Ik grinnikte even.
    ''En ik heb prima geslapen, ik was aardig uitgeput na de vorige nacht bijna doorgetrokken te hebben. Ik merk het al snel als ik te weinig slaap.''
    Ik glimlachte even. ''Mooi zo,'' zei ik toen maar. Ik gaapte nog even en keek hem aan. Ik vroeg me af hoe hij in zo'n korte tijd al mijn vertrouwen heeft gewonnen...

    May
    ''Ik stond vanochtend bij je en zei dat ik voor jou koos, maar het enige wat jij deed was om privacy vragen.''
    ''Vind je het gek?! Eerst ga je er vandoor met twee jongens en toen kwam je terug alsof het niets was. De avond ervoor zei je dat het eenmalig was, toen weer niet, dan weer wel en nu niet meer?! What the fuck, Eve. Erg duidelijk ben je inderdaad niet,'' snauwde ik, en volgde haar even met mijn ogen.
    Ik snoof en bestelde nog een boterbier, waar ik de tel al weer van kwijt was. De barman keek me afkeurend aan maar ik negeerde het.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jaimes schreef:
    Lemmeguess, je verveelt je?

    Yepppppppp. :Y)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Cam
    Ze zegt alleen 'Mooi zo' en even is het stil. 'Eh juist,' zeg ik dan. Onze blikken kruisen even en ik kijk dan weg.
    'Wil je douchen?' vraag ik haar dan. 'Alleen dan moet je wel geluk hebben dat de douche vrij is.'

    Eve
    Ze roept me nog dingen na, maar het boeit me even helemaal niets. Als ik terug kom van het toilet loop ik naar May toe en ga voor haar staan.
    'Het is heel simpel, May. Ik ben gay, ik wil niet gay zijn, maar ik wil bij je zijn, maar mijn hoofd zegt dat ik dat niet moet doen. Daarom ben ik in tweestrijd, maar ik wil je May. Alleen jij volgens mij mij niet meer. Dus dan denk ik dat dit maar een afscheid is.'
    En ik loop dan een paar stoelen verder.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy
    Cam vroeg of ik wilde douchen.
    ''Alleen dan moet je wel geluk hebben dat de douche vrij is.''
    Ik grinnikte even. ''Is goed, en anders wacht ik wel even,'' glimlachte ik.
    Ik bond mijn haren vluchtig in een rommelige knot, en stond op om te kijken of de douche vrij was.

    May
    ''Het is heel simpel, May. Ik ben gay, ik wil niet gay zijn, maar ik wil bij je zijn, maar mijn hoofd zegt dat ik dat niet moet doen. Daarom ben ik in tweestrijd, maar ik wil je May. Alleen jij volgens mij mij niet meer. Dus dan denk ik dat dit maar een afscheid is.''
    Ik slikte.
    ''Dus zo makkelijk geef je op? Je denkt het en dan neem je afscheid?'' Halverwege sloeg mijn stem over, maar het deerde me niet.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Cam
    Haar haren doet ze in een knot die er nonchalant uitziet, ik vind dat toch altijd knap hoe die meisjes dat doen.
    Ze staat op en ik blijf gewoon nog even lekker in mijn nest liggen, het is ochtend, dan moet je rustig aan doen.

    Eve
    'Dus zo makkelijk geef je op? Je denkt het en dan neem je afscheid?' vraagt ze. Ik hoor dat haar stem overslaat.
    'Wat dan May? Moet ik je verdomme smeken om vervolgens door je afgewezen te worden?' vraag ik aan haar.
    'Of heb je het over het afscheid nemen? Want anders weet ik wel een goede manier.'
    Ik druk dan mijn lippen op die van May en kus haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy
    Toen ik de overloop op liep hoorde ik de douche stralen.
    Ik grinnikte even en liep terug. ''Dat wordt nog even wachten,'' zei ik, en plofte weer op het bed neer.

    May
    ''Wat dan May? Moet ik je verdomme smeken om vervolgens door je afgewezen te worden?''
    ''Wie zegt dat ik je afwijs?'' mompelde ik verontwaardigd.
    ''Of heb je het over het afscheid nemen? Want anders weet ik wel een goede manier.''
    Plotseling drukte ze haar lippen op de mijne. Met mijn dronken kop was ik nogal traag van begrip, maar uiteindelijk kuste ik haar terug. Ik liet een hand op haar heup rusten, de andere in haar nek.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik verveel me -.-'
    Iemand voor Drew of.. Adam, heel maybe? x'D


    Little do you know

    Cam
    Ik heb mijn ogen even gesloten, maar ik open ze als ik weer hoor dat Amy in de kamer is. Ze zegt dat ze maar even moet wachten.
    'Dan hoop ik voor je dat het water straks nog warm is,' zeg ik met een lachje. 'Want anders is die douche verrekte koud tenzij iemand hem opwarmt en beneden bij de watertank het vuur aanhoudt.'
    Ja, we hebben het niet op z'n best bij ons thuis, maar we zijn het gewend. Ik zie het kettinkje aan Amy haar nek en glimlach.

    Eve
    Ze mompelt verontwaardigd.
    'Jíj. Je hebt me vanmorgen nog afgewezen,' zeg ik dan, haar verontwaardiging niet begrijpend.
    Wanneer ik haar kus, kust ze me niet gelijk terug maar zodra ze dat wel doet voelt het als gisteravond. Hemels. Haar ene hand ligt op mijn heup en de andere in mijn nek.
    Ik ga iets dichter bij haar staan en ik laat mijn arm om haar middel glijden zodat ik haar dichterbij me kan trekken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Roww schreef:
    Ik verveel me -.-'
    Iemand voor Drew of.. Adam, heel maybe? x'D


    Ik heb niemand vrij :\ surreeyyy


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy
    ''Dan hoop ik voor je dat het water straks nog warm is,'' zei Cam met een lachje. ''Want anders is die douche verrekte koud tenzij iemand hem opwarmt en beneden bij de watertank het vuur aanhoudt.''
    een rilling kroop over mijn rug bij het denken aan een koude douche. ''Hoop ik ook, dan,'' zei ik met een kleine grijns.
    Ik volgde zijn blik naar mijn kettinkje en automatisch verscheen er ook bij mij een glimlachje rond mijn lippen.
    ''Je moeder laat me denken aan de mijne,'' zei ik, nog altijd glimlachend.

    May
    Ze sloeg een arm rond mijn middel en trok me dichterbij.
    Ik beet zacht in haar onderlip om toestemming te vragen en zag enkele blikken van jongens onze kant op gaan die het blijkbaar maar al te leuk vonden om naar te kijken, maar het deerde me niet zo.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Cam
    Ze zegt met een kleine grijns dat ze dat dan ook hoopt en ik lach er even om. 'Anders zal er vast wel iemand aardig genoeg zijn voor je,' verzeker ik haar.
    Als ik mijn broers wil pesten dan douche ik altijd extra lang, zodat ze koud water hebben.
    Ik moet hen toch op éen manier kunnen plagen? Daarvoor ben ik hun jongere broertje.

    Evelyn 'Eve'
    Ik voel haar tanden kort in mijn lip en ik open mijn mond voor haar. Ik kom haar tong tegemoet en ik draai er rondjes omheen. Ik kan de smaak van boterbier proeven.
    Ik voel dan hoe ik op mijn schouders getikt word.
    'Willen jullie met ons mee?' Vraagt een knappe jongen dan aan ons. Hij wijst naar zijn vriend achter hem en ik kijk May dan even aan. Wat wil zij? Ik heb liever alleen May.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy
    ''Anders zal er vast wel iemand aardig genoeg zijn voor je,'' verzekerde hij me. Ik lachte zacht.
    ''En ook dat hoop ik,'' grinnikte ik, en ging naast hem liggen, op mijn rug.
    ''Maar ach, ik kan anders ook best wachten tot vanavond of morgen.'' Ik haalde mijn schouders op tot zover dat kan.

    May
    Eve werd op haar schouder getikt en toen we beiden opkeken, stond er een knappe jongen. ''Willen jullie met ons mee?'' vroeg hij, wijzend naar zijn vriend.
    Eve keek me aan en ik haalde mijn schouders op.
    ''Wat wil jij?'' vroeg ik, een klein tikkeltje hees. Mij maakte het niks uit; ik was dronken, niks maakte me uit. Nou ja, bijna niks, dan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Cameron 'Cam' - Ravenclaw
    Ze grinnikt zachtjes dat ze dat ook hoopt. Ze komt naast me liggen en ligt op haar rug. Ik lig zelf op mijn zij naar haar toe.
    'Nou, weet je dat wel zeker? Phoe hé! Je stinkt al best wel,' zeg ik pesterig en ik wapper even met mijn hand voor mijn neus.
    'Alsof er een beerput is opengetrokken.'

    Evelyn 'Eve'
    May maakt het niets uit en ik hoor de heesheid in haar stem. Ik bekijk de jongens weer even en dan May.
    'Een ander keertje,' zeg ik dan met een speelse knipoog tegen de jongen.
    Volgens mij baalt hij ervan dat hij nu niet lesbie seks kan zien, pech voor hem. May is te dronken en ik wil niet dat ze iets tegen haar zin in doet.
    De jongen werpt nog een blik op ons en loopt dan weg.
    'Hm, waar waren we gebleven?' Vraag ik aan May en kijk haar weer aan. 'Heb jij heel toevallig nog een kamer?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy
    ''Nou, weet je dat wel zeker? Phoe hé! Je stinkt al best wel,'' plaagde hij, en wapperde met zijn handen. Quasi-verontwaardigd keek ik hem aan.
    ''Alsof er een beerput is opengetrokken.''
    Ik grijnsde en prikte hem in zijn buik. ''Heb je jezelf al eens geroken?'' grijnsde ik.
    ''En pas op met wat je zegt; ik heb een hele collectie naalden,'' loog ik, en wiebelde even met mijn wenkbrauwen.

    May
    Eve wees de jongens af en richtte zich weer op mij.
    ''Hm, waar waren we gebleven?'' vroeg ze, en keek me aan. ''Heb jij heel toevallig nog een kamer?''
    Ik grijnsde.
    ''Altijd,'' giechelde ik. Ik haatte giechelen en normaal deed ik dat bijna nooit, maar ach.
    Ik pakte haar hand vast en trok haar mee richting de kamers.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''