• De laatste tijd heb ik steeds vaker dat ik een berichtje niet gepost krijg, dan ga ik duizend keer klikken, opnieuw het tablad openen en weet ik veel wat. Soms post ik dan ineens iets 100x en soms lukt het gewoon niet.

    Aan mijn computer zal het niet liggen, want ik heb het alleen op quizlet en nu vroeg ik me dus af of meerdere mensen dit hebben.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb er ook last van ja. Vrij irritant.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Daar had ik net ook last van. Maar verder deed Q het wel gewoon.

    Oh, en we hebben het voor elkaar gekregen om 311 reacties in 1 topic te krijgen.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2014 - 20:18 ]


    Stenenlikker

    Quizlet doet af en toe raar, maar je moet ook niet 100x gaan drukken, maar gewoon afwachten.


    Your make-up is terrible

    Emrys schreef:
    Ik heb er ook last van ja. Vrij irritant.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik heb daar tot nu toe geen last van gehad, wel heb ik hetzelfde meegemaakt toen ik naar mijn eigen profiel wilde gaan.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik heb er eigenlijk geen last van...


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Eerder deze week, als ik me niet vergis, was er een moment dat Q weird deed en opeens vele reacties repostte.
    Ik gok dat er nu weer zo'n algemeen momentje was.

    Meld de topics maar met de vele dubbelposts. Wij verwijderen die posts wel even. ^^
    Ik ben al bezig. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb daar ook echt heel vaak last van. Dan wacht ik gewoon tot er een "de webpagina is niet beschikbaar"-melding komt, ga ik naar de vorige pagina en probeer ik het nog eens. Ik zou niet honderd keer op die knop gaan drukken.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Die pagina komt dus niet eens, hij blijft gewoon laden.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    Die pagina komt dus niet eens, hij blijft gewoon laden.

    Ik denk dat terwijl hij laadt, Q steeds opnieuw de posts verstuurd. Misschien heeft dit te maken met het nieuwe script van Mitchell. Misschien stuurt Q dan om de 2 seconden opnieuw het bericht om te posten.
    Ik ben ook maar mijn gedachten op de vrije loop aan het laten.

    Waarschijnlijk dat Rutger of Mitchell eerder zullen weten waaraan het ligt dan ik. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik denk dat terwijl hij laadt, Q steeds opnieuw de posts verstuurd. Misschien heeft dit te maken met het nieuwe script van Mitchell. Misschien stuurt Q dan om de 2 seconden opnieuw het bericht om te posten.
    Ik ben ook maar mijn gedachten op de vrije loop aan het laten.

    Waarschijnlijk dat Rutger of Mitchell eerder zullen weten waaraan het ligt dan ik. =P


    Nee, het komt echt door vaak op het knopje te drukken. Ik drukte maar één keer en liet hem laden, uiteindelijk stond hij er gewoon één keer.


    Your make-up is terrible

    Ohja dat zou ook wel kunnen ja, hmm.. Hopelijk wordt het opgelost, want anders blijven jullie als mods alle dubbelposts verwijderen :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee, het komt echt door vaak op het knopje te drukken. Ik drukte maar één keer en liet hem laden, uiteindelijk stond hij er gewoon één keer.

    Maar zondag waren er ook mensen die maar 1x geklikt hadden en toch 5x hetzelfde gepost hadden. Als ik me niet vergis.
    Van vandaag heb ik het nog niet gehoord.
    Dat dan ook ter zijde.

    Er moet ergens wel een verband zijn met de forumhapering en een bug ergens. Want dit is de 2e keer (waar ik weet van heb) in een week tijd dat er op hetzelfde moment meerdere topics last hebben van meerdere mensen die in dat topic opeens vele dubbelposts hebben.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb dit zelf ook :').


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb er ook last van, maar volgens mij ligt het aan mijn internetverbinding


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly