• Okay ik ben echt dom jongeO_O
    waarom? ik ben verliefd op een jongen geworden van 17 en ik ben 15 jaar en hij heeft me dus gister ontgroent(voor de dummies: heb gister me eerste tongzoen gehad) maar nu vind ik hem super leuk en hij mij ook.
    Maar nu komt het hij wilt misschien met me dat zei die zelf maar ik heb gezegt neej nu niet ik ken je pas ik wil je beter leren kennen. Maar toen heb ik gezegt dat ik snel op jongens val. Toen zei hij: Ik wil toch denk ik niet een relatie met jou omdat jij toch snel op jongens val.
    Ik heb het eerlijk gezegt maar was te dom om het tegen hem te vertellen maar ik vind hem super leuk help wat moet ik doen.


    loves soraya(A)

    Okay ik ben echt dom jongeO_O
    waarom? ik ben verliefd op een jongen geworden van 17 en ik ben 15 jaar en hij heeft me dus gister ontgroent(voor de dummies: heb gister me eerste tongzoen gehad) maar nu vind ik hem super leuk en hij mij ook.
    Maar nu komt het hij wilt misschien met me dat zei die zelf maar ik heb gezegt neej nu niet ik ken je pas ik wil je beter leren kennen. Maar toen heb ik gezegt dat ik snel op jongens val. Toen zei hij: Ik wil toch denk ik niet een relatie met jou omdat jij toch snel op jongens val.
    Ik heb het eerlijk gezegt maar was te dom om het tegen hem te vertellen maar ik vind hem super leuk help wat moet ik doen.


    loves soraya(A)



    MAAR VOND HIJ HET GOED, DAT JE HET NU NIET MET 'M WILDE DOEN?

    Denk dat hij zich beledigd voelde omdat je hem hebt afgewezen hebt
    -relatie-


    BAM!

    Denk dat hij zich beledigd voelde omdat je hem hebt afgewezen hebt
    -relatie-


    Jha opzich wel want hij wou me ook leren kennen maar nu is alles goed heb nu met hem:D:D:D

    vertel hem da ge u bij hem anders voelt dn bij andere jonges ezo
    da ge hem echt kei leuk vind en da ge er toen mar wa uit flapte
    mss werkt da

    vertel hem da ge u bij hem anders voelt dn bij andere jonges ezo
    da ge hem echt kei leuk vind en da ge er toen mar wa uit flapte
    mss werkt da