• Ik hoorde van iemand dat dat roddelaars waren ofsow.. maar is dat wel zo??

    ^^


    --

    Nee, dat zijn we niet. Ik zoek even de link op waar duidelijk staat wat een moderator is.

    neej dat zijn een soort van webmasters die houden de site in de gaten. en verwijderen dingen die niet op de site horen ;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Nee, dat zijn we niet. Ik zoek even de link op waar duidelijk staat wat een moderator is.

    Dat probeerde ik net ook al maar het is me dus niet gelukt de link te vinden :')


    I recycle my thoughts.

    Moderators zijn users die de site op orde proberen te houden zodat het geen zooitje wordt, of ruzies gemaakt worden.
    [/kortsamengevat]


    I recycle my thoughts.

    Ja, maar hoe word je dat dan ofsow?? word je dan door iemand uitgekosen?


    --

    We zijn op dit moment niet opzoek naar mods. Er zijn pas geleden verkiezingen geweest en er zijn toen 10 nieuwe mods gekozen. Dat gebeurt eens in het half jaar dacht ik?

    In dat geval word je gekozen door de beheerder van de site, rutger (en de mods die nog mod blijven).

    Ja, maar hoe word je dat dan ofsow?? word je dan door iemand uitgekosen?

    De moderators worden door de beheerder vcan de site uitgekozen op basis van een soort sollicitatie. Je kunt je er alleen voor aanmelden als Rutger (de beheerder) weer op zoek is naar moderators. Als dat het geval is komt dat op het forum te staan.


    Bored.

    Ow oke, ik snap um ^^


    --

    --> verplaatsing naar subforum vragen trouwens :)

    Kun je trouwens verwijderd worden als moderator?

    Kun je trouwens verwijderd worden als moderator?


    Jhaa dat kan, als je geen goed werk meer levert.

    Vraag beantwoord, slotje erop. :')


    " I'm not your boyfriend, baby. "