• Wat vinden jullie van film muziek over het algemeen?

    Ik vind het echt super gaaf! en dat gaat best breed...

    Van dit:




    Tot dit:


    -> Hier ook mijn eigen mixjes. <-

    Ik kan er echt uren naar luisteren. :3

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 1:16 ]


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    MrLegoLas schreef:
    (...)
    Ik sla mezelf ook voor m'n kop dat ik het (pas) drie jaar luister.
    Ik kende het wel eerder, maar ik dacht dat is klassiek. En ik dacht dat klassiek alleen maar saai opera gezang was. :')

    Btw 'Rivers flow in you' van Twilight is kei mooi! :D


    Yiruma :3
    Dat nummer is echt prachtig.

    Ik ontdekte het toen ik perongelijk het score album van The Hunger Games downloadde, ik wou de soundtrack ervan hebben.
    Dat is trouwens ook vervelend, mensen noemen het dus score of soundtrack. Maar de nummers waarop gezoipngen worden, door verschillende artiesten, wordt dan ook weer soundtrack genoemnd.

    Ik heb ook wel veel troubles met het downloaden ervan. Op piratbay kan je niet alles vinden. Hebben jullie nog een goede site daarvoor? Ben er trouwens vanmiddag achter gekomen dat ze zelfs een radio station ervoor hebben. Streaming Soundtrack heet het volgens mij, wel gaaf hoor.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Jaa! Ik ken niet superveel filmmuziek, maar de muziek van Rachel Portman en Hans Zimmer vind ik wel erg mooi.


    Echt, wow


    As travars

    Overexposed schreef:
    (...)

    Yiruma :3
    Dat nummer is echt prachtig.

    Ik ontdekte het toen ik perongelijk het score album van The Hunger Games downloadde, ik wou de soundtrack ervan hebben.
    Dat is trouwens ook vervelend, mensen noemen het dus score of soundtrack. Maar de nummers waarop gezoipngen worden, door verschillende artiesten, wordt dan ook weer soundtrack genoemnd.

    Ik heb ook wel veel troubles met het downloaden ervan. Op piratbay kan je niet alles vinden. Hebben jullie nog een goede site daarvoor? Ben er trouwens vanmiddag achter gekomen dat ze zelfs een radio station ervoor hebben. Streaming Soundtrack heet het volgens mij, wel gaaf hoor.

    Ik zoek het meestal op torrentz.eu, daar staat wel veel op. Anders letterlijk op google.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Hans Zimmer is gewoon geweldig. Samen met een vriendin luister ik vaak naar die liedjes uit de film Spirit (die over dat wilde paard :3) en dat is gewoon zulke mooi muziek, ook al is het uit een kinderfilm.
    Two Steps From Hell en Audiomachine hebben ook hele mooie muziek, hoewel het geen echte filmmuziek is, ligt het ongeveer vaak wel in hetzelfde genre. Gewoon epic music is heel fijn om op te schrijven of om mee te leren (:


    From these ashes, I will rise

    Ancore schreef:
    Hans Zimmer is gewoon geweldig. Samen met een vriendin luister ik vaak naar die liedjes uit de film Spirit (die over dat wilde paard :3) en dat is gewoon zulke mooi muziek, ook al is het uit een kinderfilm.
    Two Steps From Hell en Audiomachine hebben ook hele mooie muziek, hoewel het geen echte filmmuziek is, ligt het ongeveer vaak wel in hetzelfde genre. Gewoon epic music is heel fijn om op te schrijven of om mee te leren (:


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Whoehoe ik heb Hugo nu ook af. ;3
    Klik. ;3


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Licet schreef:
    And my Hans Zimmer favorite;


    Omg, jaaaah!!!! Das zo'n beetje de mooiste muziek allertijden!

    Maar zelf luister ik echt heel veel filmmuziek :) Heb de complete lotr soundtrack van ruim 9 uur :)
    Mn favorieten zijn Hans Zimmer, Harry Gregson Williams en Howard shore. Vooral Hans Zimmer, zijn muziek is echt geweldig!
    En dan natuurlijk ook nog de trailer muziek. Echt aan te raden. En niet alleen two steps from hell. Er zijn nog veel meer goeden.
    Audiomachine, E.S. Posthumus (unstoppeble is goed :)), Groove addicts, Future world music, X-ray dog


    Stenenlikker

    En dit van Thomas Bergersen (tsfh) is gewoonweg prachtig



    Maar ik zal naar je mixjes kijken :)


    Stenenlikker

    A.R. Rahman vind ik geweldig. Hij heeft o.a. de muziek van 127 Hours en Slumdog Millionaire gedaan.
    En de muziek van James Horner (o.a. van Titanic en Troy) natuurlijk ook goud!


    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 16:36 ]


    Tell me about it, stud.

    Die remix van the hunger games muziek is echt heel erg mooi c:


    That is a perfect copy of reality.

    Arriver schreef:
    Die remix van the hunger games muziek is echt heel erg mooi c:

    Thanks^^


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Ik luister ook alleen film muziek.
    Ik hou van Hans Zimmer en Lord of the rings muziek enzo.
    Dit is me lievelings muziek
    [youtube]http://youtu.be/07tyg4JZWkA[/youtube]


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    Pippin's Song: Edge of the Night (LOTR) HD + Subs/Lyrics


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    Ik luister met genoegen naar Ennio Morricone.


    #WWED - What Would Emma Do?