• Hebben jullie al een bijbaantje ? zo ja wat voor en wat verdien je. Ik zelf werk in de horika en dan in de bediening en ik krijg €5 per uur.


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Wel ik mag eigenlijk nog niet werken maar ik heb laatst opgepast bij de buren en dat deed ik 4,5 uur hw maken(A) en daar kreeg ik 15 euro voor


    Why don't you break my heart

    op 17 november mag ik beginnen met folders lopen. Ik krijg 4 euro nogwat en rond kerst kan ik meer dan 300 euro verdienen.

    Ik ga thuiswachten en verdien €4à5 per uur, maar ben nu op zoek naar een groter, waar ik wat meer verdien. vb opdienen in restaurant of in winkel werken fzow


    What you see, is what you get.

    Ik ga thuiswachten en verdien €4à5 per uur, maar ben nu op zoek naar een groter, waar ik wat meer verdien. vb opdienen in restaurant of in winkel werken fzow
    Thuiswachten? Wat is dat dan weer?:S


    Why don't you break my heart

    (...)Thuiswachten? Wat is dat dan weer?:S

    Bij buren of vrienden wat voor de kindjes gaan zorgen. Meestan meoten die al rond een uur of 8 in bed. Dus kijk ik dan wat tv, en ik vind dat ik 'daarvoor' nog veel verdien. Ik moet bijna niets doen.. [zelfde als oppassen! ^^]


    What you see, is what you get.

    Nee, ik ben lekker lui :Y)
    Ik mag dan maar 3 euro per week krijgen, maar ik ga dus echt wel niet te veel moeite doen x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Bij buren of vrienden wat voor de kindjes gaan zorgen. Meestan meoten die al rond een uur of 8 in bed. Dus kijk ik dan wat tv, en ik vind dat ik 'daarvoor' nog veel verdien. Ik moet bijna niets doen.. [zelfde als oppassen! ^^]
    OHHHH xD


    Why don't you break my heart

    ik heb een folderwijk en krijg daar iets van 40 euro per maand voor^^


    I am an idiot, I move.

    Volders en reken maar op 40 tot 50 euro per week ;).


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Ik ben daar te lui voor. Ik krijg 10 euro zakgeld per week + nog 10 euro extra in de maand en dat vind ik wel genoeg x'D


    Mew <3

    Serveerster in een resaurant, per avond zo'n 60 euro ma ligt eraanof het druk is of niet;)


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.

    Ik heb ook een bijbaantje waarbij ik elke dag 1 uur lang Tom een massage m0et geven, wat per uur 100,- kost...










    Mwwaah was het maar echt zow, dan z0u ik het zelfs gratis doen.. ^^


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Ik werk in de Lidl, hoeveel ik verdien hoeven jullie niet te weten ;)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    1) Ik werk in een bakkerij en daar krijg ik vr vn 8-13u te werke 30 euro^^

    2) ik werk ook bij een slager(IEUW :X) en daar verdien ik 7 euries per uur^^

    3) Ik babysitt ook en daar krijg ik 3,5 eurie per uur vr^^

    Veel werk :O

    En tog, ik heb nooit geld(A)


    Every time I lie awake, after every hit I take ...

    Ik looop Folders XDD


    She is waiting for you, so don't break her heart.