• Morgen komt de nieuwste videoclip uit van 1D, Kiss you! >w<

    I'm so excited!

    Eyes schreef:
    (...)

    Van waar heb je dat gerucht dan?

    het staat overal op Tumblr en twitter. ;x
    ik had iets gelezen over dat Taylor, Cornor gesmstornor had op oudejaarsavond over dat ze het het liefst met hem had gevierd enzo. en dat ze dat per ongelijk naar Harry had verstuurd ofzo. ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)
    het staat overal op Tumblr en twitter. ;x
    ik had iets gelezen over dat Taylor, Cornor gesmstornor had op oudejaarsavond over dat ze het het liefst met hem had gevierd enzo. en dat ze dat per ongelijk naar Harry had verstuurd ofzo. ;x


    Raar want met oud & nieuw hebben Harry en Taylor toch gewoon staan zoenen.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Raar want met oud & nieuw hebben Harry en Taylor toch gewoon staan zoenen.

    jeah, i know. daarom vond ik het zo raar, maar Harry keek ook niet echt vrolijk ouzo. ik weet het niet. ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)
    jeah, i know. daarom vond ik het zo raar, maar Harry keek ook niet echt vrolijk ouzo. ik weet het niet. ;o


    Dat is waar, ik bedoel als je oud & nieuw kan vieren met je vriendin.


    Physics is awesome

    I LOVE THE CLIP (: Hahhaha, lol, lees even alles even over Taylor + Harry. En inderdaad, hij keek daarna niet echt vrolijk, maar dat kan zijn door de hysterische fans die hun aandacht wilde of dat hij moe was....


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Hij is al 5887989x bekeken ^^

    Over Harry & Taylor: Ik hoorde dat Taylor inderdaad naar d'r ex had gesmst en dat ze ruzie kregen op vakantie (geen idee of dat daar over was) en dat ze toen het eerste het beste vliegtuig naar huis heeft genomen. Harry bleef dan nog waar ze waren -ben de naam even kwijt- en daar is hij gespot met fans en nog een beroemdheid.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    jep klopt allemaal, ook allemaal gelezen, ik hield toch niet zo van Haylor dus ben blij als het uit is, zolang ze maar geen liefdesliedje erover gaat schrijven, alsjeblieft niet zeg...


    If you are not Niall Horan, i don't like you

    Eyes schreef:
    (...)

    Van waar heb je dat gerucht dan?


    Ik had het van Twitter. :')
    Ik vond het al verdacht dat #HaylorBreakUpSongs aan het trenden was en toen iedereen ging tweeten dat het de beste dag van hun leven was, wist ik het zeker.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Waarom zit die krullenbol aan de tepels van die kerel met die kuif. Gaaaaaaaaay, :Y)


    -

    Genius schreef:
    Waarom zit die krullenbol aan de tepels van die kerel met die kuif. Gaaaaaaaaay, :Y)


    Ze zijn nu eenmaal gay, oke laat ze (:
    haha grapje, they're so cute


    If you are not Niall Horan, i don't like you

    Genius schreef:
    Waarom zit die krullenbol aan de tepels van die kerel met die kuif. Gaaaaaaaaay, :Y)


    HAHAHAHA. Jij bent geniaal. ;D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    BoLovesOneD schreef:
    (...)

    Ze zijn nu eenmaal gay, oke laat ze (:
    haha grapje, they're so cute

    No they are really really really not. Even serieus, dit is geen gewone vriendschap tussen jongens. Ik heb nog nooit jongens dat zien doen bij elkaar omdat ze goeie vrienden zijn. :Y)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    No they are really really really not. Even serieus, dit is geen gewone vriendschap tussen jongens. Ik heb nog nooit jongens dat zien doen bij elkaar omdat ze goeie vrienden zijn. :Y)


    tja.. je weet het nooit he, het is ook alleen maar om fans te vermaken denk ik en anders wordt het eerder Larry (H)


    If you are not Niall Horan, i don't like you

    We gaan die 11 miljoen views nooit meer halen hoor. ;p


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Pokemoniall schreef:
    We gaan die 11 miljoen views nooit meer halen hoor. ;p


    We hebben het in ieder geval geprobeerd.


    Physics is awesome