• Hallo, ik zoek 2 films, ik hoop dat jullie kunnen helpen!

    De eerste film is echt bekend en zullen veel mensen wel kennen, ik ben wel vergeten of de hoofdrolspeler een man of een vrouw is ;3 ;
    De hoofdrolspeler is tandarts dacht ik, en het komt er op neer dat nadat iemand met hem/haar heeft geslapen, de volgende man die haar pad kruist 'de ware' is. Hij/zij heeft hier geen probleem mee, tot hij verliefd wordt op iemand en niet wil dat ze/hij op iemand anders verliefd wordt.

    De andere is enorm vaag en ik vrees dat ik hem nooit zal vinden. Ik heb hem iets van een 4 jaar geleden gezien op vitaya, zo'n woensdagmiddag film om toch iets uit te zenden zeker ;3 Hij speelt zich af in het verleden, het hoofdpersonage is een jonge vrouw.
    Het verhaal begint als ze nog kind is, ze verlaat haar dorp (ik weet niet meer waarom, maar het was eerder een 'ongelukkig' afscheid), en gaat opzoek naar werk. Ze vindt werk als privelerares voor het kind van een rijkere man die een kasteel bezit. Deze man is heel wat ouder dan haar en zo'n echte grimmige vent die altijd maar klaagt. (ik weet ook nog dat hij een enorme zwarte hond had, en kon paardrijden) Uiteindelijk worden ze verliefd op elkaar, maar het is allemaal nogal gecompliceerd.
    Ik weet niet meer waarom precies, maar op een bepaald moment vertrekt ze uit het kasteel, terug de wijde wereld in, en ze leert iemand anders kennen, iemand veel jonger, positiever, die eigenlijk ook veel beter bij haar past. Ze is hier gelukkig maar mist uiteindelijk de man van het kasteel en besluit terug te gaan.
    Als ze terug komt ziet ze al van op een afstand dat er een stuk van het kasteel is afgebrand. Ze is in paniek en rent er naar toe. De oude man blijft blind te zijn geworden door de brand, en hij is duidelijk boos dat hij haar heeft verlaten.
    Uiteindelijk komen ze terug samen en blijft zij bij hem, en ze krijgen samen kinderen, en een van de laatste zinnen van de film is dat de oude man er na een tijd toch in slaagde een heel klein beetje te zien met zijn ogen, en zo toch hun dochtertje kon zien.


    Oke beetje vreemd maar ik hoop dat iemand het weet ;s


    effort never betrays you

    1 is Good luck, Chuck

    [ bericht aangepast op 7 jan 2013 - 19:10 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Die tweede doet me denken aan The beautician and The Beast, maar ik denk niet dat dat hem is.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Moffat schreef:
    1 is Good luck, Chuck

    Jep, bedankt!

    Iemand de tweede? ;3


    effort never betrays you

    Junns schreef:
    Die tweede doet me denken aan The beautician and The Beast, maar ik denk niet dat dat hem is.

    dat is hem inderdaad niet maar hij heeft er bangelijk veel van weg ;3 ik vermoed dat ik ongeveer hetzelfde verhaal zoek, alleen is de sfeer van de film wel echt ouder, al denk ik dat de film niet zo heel oud kan zijn ;3


    effort never betrays you

    De tweede is Jane Eyre geloof ik.


    Caution first, always.

    Ben je overigens een Merlin fan?


    #WWED - What Would Emma Do?

    De tweede is idd Jane Eyre (: En één Good luck, Chuck (;


    Live life limitless.