• Het komt niet meer goed tussen Taylor Swift en Harry Styles. 'Het is honderd procent voorbij', vertelt een ingewijde aan Us Weekly. De countryzangeres en One Direction-zanger kregen vorige week knallende ruzie tijdens een vakantie op de Britse Maagdeneilanden omdat Harry 'iets zei dat hij beter niet had kunnen zeggen'.
    Wat dat ook precies was, Taylor pakte haar biezen en ze vloog naar de Verenigde Staten. Een dag later hield Harry het zelf eveneens voor gezien. Niet veel later kwam het bericht in de media dat het uit was tussen de twee.

    Intens
    Een andere bron verwacht ook niet dat Swift (23) en Styles (18) ooit nog samen zullen worden gespot. 'Deze breuk is absoluut definitief.' De insider voegt daaraan toe dat de blondine nogal 'intens' kan reageren. De romance tussen de jonge sterren zou in november zijn begonnen. Een paar weken later werden ze hand in hand gefotografeerd en tot voor kort leek er niks aan de hand. Het stel luidde samen het nieuwe jaar in en ging op skivakantie met Justin Bieber en Selena Gomez.

    Voor Swift is het de zoveelste teleurstelling in de liefde. Eerder liepen kortstondige relaties met Conor Kennedy, John Mayer, Jake Gyllenhaal, Taylor Lautner en Joe Jonas op de klippen.

    Bron: AD.nl


    Ik durf te wedden dat we over een paar weken heel veel liefdesliedjes krijgen van Taylor Swift en eventueel Harry Styles (die lijkt me ook een dramaqueen).

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 14:24 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Eluveitie schreef:
    (...)

    Inderdaad.

    @ Eyes Je filtert nu al het negatieve van Taylor. Harry zou niks gedaan hebben? Bullshit.


    Dat zeg ik helemaal niet, misschien moet je even mijn reactie lezen onder jouw reactie.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Dat zeg ik helemaal niet, misschien moet je even mijn reactie lezen onder jouw reactie.


    Maar ik heb dat wel vaker gezien. Zodra mensen aan Harry Styles komen qua mening, en het is negatief, moet die gast als een god vereert worden door een verdediging van ik weet niet wat. Wat een onzin zeg. Hij is en blijft een gewoon mens, geen god.


    26 - 02 - '16

    Eluveitie schreef:
    (...)

    Maar ik heb dat wel vaker gezien. Zodra mensen aan Harry Styles komen qua mening, en het is negatief, moet die gast als een god vereert worden door een verdediging van ik weet niet wat. Wat een onzin zeg. Hij is en blijft een gewoon mens, geen god.


    O dus jij zou niet op komen voor je idool als er iets negatiefs over hem of haar word gezegd? Ik weet dat hij een mens is en ik zal hem nooit voor een god aan zien.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    O dus jij zou niet op komen voor je idool als er iets negatiefs over hem of haar word gezegd? Ik weet dat hij een mens is en ik zal hem nooit voor een god aan zien.


    Nee, dat zou ik niet doen.


    26 - 02 - '16

    Eluveitie schreef:
    (...)

    Nee, dat zou ik niet doen.


    Als fans van Harry of 1D dat wel doen, vind ik niet dat je hen dat kwalijk kan nemen.


    Physics is awesome

    Moet deze discussie? .__. jeez.


    i put the fun in funeral

    Eyes schreef:
    (...)

    Als fans van Harry of 1D dat wel doen, vind ik niet dat je hen dat kwalijk kan nemen.


    Ik vind het gewoon overdreven.


    26 - 02 - '16


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Audacity schreef:
    Moet deze discussie? .__. jeez.


    Nou, het spijt mij maar als Taylor word verdedigd omdat er iets slechts word gezegd over haar dan mag er ook wel iets worden gezegd als er iets word gezegd over Harry.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    O dus jij zou niet op komen voor je idool als er iets negatiefs over hem of haar word gezegd? Ik weet dat hij een mens is en ik zal hem nooit voor een god aan zien.


    Dat zou ik doen ja, daarom kom ik nu ook voor Taylor op.
    Ik vind het alleen ergerlijk dat de meeste 1D-fans vaak zo overdreven reageren en ontzettend naar doen tegen de vriendinnen van de jongens. Nog even en zij beginnen zich ook te snijden als 1D "iets slechts" doet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aurorea schreef:
    (...)

    Dat zou ik doen ja, daarom kom ik nu ook voor Taylor op.
    Ik vind het alleen ergerlijk dat de meeste 1D-fans vaak zo overdreven reageren en ontzettend naar doen tegen de vriendinnen van de jongens. Nog even en zij beginnen zich ook te snijden als 1D "iets slechts" doet.


    Ik doe dat niet maar inderdaad doen heel veel fans dat wel. En ja, ik mag Taylor niet maar ik haat haar ook niet. Ik zeg gewoon wat ik vind.


    Physics is awesome

    Wauw dikke discussie, kap eens zeg. Maak een off-topic aan of zo. Het gaat hier er alleen om dat ze uit elkaar zijn. Niet om Harry of Taylor te veroordelen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeej.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ze zijn uit elkaar, done. Na een week ongeveer is het alweer klaar.
    Pfft. :']. People don't have to get all worked up about it.


    Quiet the mind, and the soul will speak.


    quidquid excusatio prandium pro