• Om toch eens een story in een wat hoger tempo af te ronden dan mijn op het moment lopende story, heb ik besloten twee oude story ideeën samen te voegen in één nieuwe story, waarmee ik mee ga doen aan NaNoWriMo. Mijn doel is 50k (dus dan moet de story al redelijk ver zijn na deze maand) en de story heet:







    Masquerades, precursors of theatre as we know it, where a source of chaos. They cloaked conspiracy, treachery, murder and mystery. Well, I'm something like that. A mystery cloaked by a mask. A secret hidden in the shadows. I'm The Mystery Behind the Mask.




    "Why don't you just call me Switzerland"
    -Quinn











    Gryffindor corresponds to the element of fire, Hufflepuff to the element of earth, Ravenclaw to the element of air and Slytherin corresponds roughly to the element of water. United their power would have been beyond imagination.





    -Copyrights gaan naar J.K. Rowling
    -In ABN geschreven
    -Ik post wanneer ik zin/tijd heb
    -Mijn NaNoWriMo verhaal 2014 (doel 50k)
    -Herschreven versie van twee oudere ideeën







    Voor de geïnteresseerden, waarschijnlijk komt vanavond het eerste hoofdstuk online ^^
    Samenvatting (verklapt al een klein beetje wat er gaat gebeuren):
    Quinn is zo'n typisch gevalletje van samensmelting. In de verstreken jaren zijn de bloedlijnen van de vier oprichters wel eens in contact gekomen, maar nog nooit is het voorgekomen dat iemand afstamde zowel Gryffindor, als Hufflepuff, als Ravenclaw, als Slytherin. Haar bestaan is zeventien jaar geheim gehouden door een ex dooddoener, met het idee haar krachten te kunnen gebruiken wanneer zij een volwassen heks is. Nu dit het geval is, stuurt hij haar naar Hogwarts met maar één simpele missie: het volbrengen van het plan van de gesneuvelde Heer van het Duister. Echter blijkt Quinn ook nog haar eigen inbreng en mening te hebben en is het volbrengen van haar taak lastiger dan gedacht. Vooral wanneer ene James Sirius Potter ook nog in de waan lijkt te zijn dat hij ooit net zo'n beroemde held zal worden als zijn vader.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2014 - 11:47 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Oeh, lijkt me echt nice! Ik neem een kijkje wanneer ik tijd heb ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dit lijkt me heel interessant. Ik zal op een ander moment een kijkje nemen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zoals verwacht het eerste hoofdstuk:
    1.1 || Masks


    Happy Birthday my Potter!

    En hier is de volgende al:
    1.2 || Masks


    Happy Birthday my Potter!

    Het ziet er leuk uit.


    [ heaven knows ]

    Thanks ^^


    Hier is btw het volgende hoofdstukje:
    1.3 || Masks


    Happy Birthday my Potter!

    Jazzie schreef:
    Dit lijkt me heel interessant. Ik zal op een ander moment een kijkje nemen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    De oude soundtracks staan erbij!
    Soundtrack I & Soundtrack II

    De eerste is dankzij een lezer van de vorige keer die zei de hele tijd aan dit liedje te moeten denken. Helaas heb ik geen idee meer wie dat was, maar toch vind ik het wel zo netjes het erbij te vermelden (plus ik ben die persoon heel dankbaar ^^).


    Happy Birthday my Potter!

    En ook 1.4 || Masks is geactiveerd.


    Happy Birthday my Potter!

    2.1 || Gryffindor is geactiveerd. Excuses voor het lange wachten.


    Happy Birthday my Potter!

    Yaay! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Lijkt mij een leuk/interessant verhaal. Alleen dat ze af stamt van alle vier de oprichters vind ik (persoonlijk) moeilijk te geloven.


    Physics is awesome

    Ryess schreef:
    Lijkt mij een leuk/interessant verhaal. Alleen dat ze af stamt van alle vier de oprichters vind ik (persoonlijk) moeilijk te geloven.


    Daar kan ik inkomen, hoewel onze meningen wel verschillen. Gezien de oprichters uit de 10e eeuw stammen en uit de Harry Potter boeken blijkt dat een heleboel tovenaars eigenlijk hele verre familie zijn, kan het in al die jaren prima gebeurd zijn dat twee bloedlijnen met elkaar zijn verstrengeld, waarna er een derde en zelfs een vierde bij is gekomen. Of de kans groot is, nee, maar dat maakt de hoofdpersoon een bijzonder geval, wat het hele idee is van het verhaal. Maar nogmaals, ik kan erin komen dat je het onwaarschijnlijk vindt.


    Happy Birthday my Potter!

    Starlord schreef:
    (...)

    Daar kan ik inkomen, hoewel onze meningen wel verschillen. Gezien de oprichters uit de 10e eeuw stammen en uit de Harry Potter boeken blijkt dat een heleboel tovenaars eigenlijk hele verre familie zijn, kan het in al die jaren prima gebeurd zijn dat twee bloedlijnen met elkaar zijn verstrengeld, waarna er een derde en zelfs een vierde bij is gekomen. Of de kans groot is, nee, maar dat maakt de hoofdpersoon een bijzonder geval, wat het hele idee is van het verhaal. Maar nogmaals, ik kan erin komen dat je het onwaarschijnlijk vindt.


    Fijn dat je het begrijpt. Ik vind het wel een leuk/interessant idee, want het is inderdaad mogelijk. Ik speel ook met dat idee (ik ga je idee niet stelen), maar dan met een of maximaal twee van de oprichters.


    Physics is awesome

    Ryess schreef:
    (...)

    Fijn dat je het begrijpt. Ik vind het wel een leuk/interessant idee, want het is inderdaad mogelijk. Ik speel ook met dat idee (ik ga je idee niet stelen), maar dan met een of maximaal twee van de oprichters.


    Dat is je geraden :Y)


    Happy Birthday my Potter!