• Ik heb dus sinds een maand of twee een Moscow jas --> Moscow jas

    Nu zit er aan de zijkant van die jassen zo'n label waarop staat: Moscow. Het is alleen een label die vast zit met klittenband, wat dus lekker handig is.
    Maar goed, nu zat ik dus gisteren in de trein richting school en die kwam tot stilstand. Een meisje tegenover me zat me de hele tijd al aan te kijken, maar daar trok ik me verder niks van aan. Ineen staat ze op, loopt langs me en haalt zo het logo van mijn jas eraf. Ik kijk nog naast me om te kijken of hij misschien op de grond lag en dat ze er perongeluk langs ging .. maar ik zag niks en zag haar de trein uit rennen :')

    Dus nu heb ik een nieuw label besteld wat me even 15 euro heeft gekost :') Ik snap alleen niet wat je verder met dat logo moet .. Zucht.


    To infinity and beyond •

    Dat is wel heel sneu.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Dat is eh, apart.

    Ardina schreef:
    Dat is eh, apart.


    26 - 02 - '16

    Waarom betaal je 15 euro voor een label met een logo? O.o


    quidquid excusatio prandium pro

    Madonna schreef:
    Dat is wel heel sneu.


    i put the fun in funeral

    RainbowDash schreef:
    Waarom betaal je 15 euro voor een label met een logo? O.o


    Omdat ik hem vanaf nu vast ga lijmen :Y)


    To infinity and beyond •

    RainbowDash schreef:
    Waarom betaal je 15 euro voor een label met een logo? O.o

    Dit dus. HAHA. Srsly, ik zou echt pissed op dat mens zijn, maar ik zou absoluut geen nieuwe logo voor vijftien euro kopen hoor.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)
    Dit dus. HAHA. Srsly, ik zou echt pissed op dat mens zijn, maar ik zou absoluut geen nieuwe logo voor vijftien euro kopen hoor.


    Ik denk dat dat het antwoord is: Als het logo 15 euro waard was zie ik wel in waarom je hem zou stelen, helemaal aangezien niemand je achterna gaat of aangifte doet voor een labeltje.


    quidquid excusatio prandium pro

    Everdeen schreef:
    (...)
    Dit dus. HAHA. Srsly, ik zou echt pissed op dat mens zijn, maar ik zou absoluut geen nieuwe logo voor vijftien euro kopen hoor.


    Ik vond die plek - waar nu dus alleen dat deel van de klittenband zit - er nogal stom uitzien. Dus dan maar een nieuwe bestellen & hem vastlijmen.


    To infinity and beyond •

    Ik heb die jas oook


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    iSlytherin schreef:
    Ik heb die jas oook


    Ik ben er echt verliefd op, al vind ik 'm tegenvallen qua warmte.


    To infinity and beyond •

    jaa best wel sneu, idd. ik heb ook een moscow en in de winkel waren die mensen ook al van Pas op met dat labeltje, dat halen ze eraf.
    Er lopen echt sneue mensen rond.

    RainbowDash schreef:
    Waarom betaal je 15 euro voor een label met een logo? O.o


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn god, wat een zielig mens.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ardina schreef:
    Dat is eh, apart.


    •*• Lululu •*•