• Voor de mensen die setjes kleding in hun story's of waar dan ook willen gebruiken.
    Van mij mag je altijd deze gebruiken, ik zit er niets mee in en ook als je een aanvraagje hebt voor iets speciaal, mag je dat altijd doen.
    Ik vind het namelijk geweldig om ze te creëren .

    Klikkerdeklik

    Je hebt een geweldige smaak, maar je maakt er al voor mij dus ik =P

    MeandJonas schreef:
    Je hebt een geweldige smaak, maar je maakt er al voor mij dus ik =P

    Haha compleet waar!! =P

    Ik zal het onthouden :Y)


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    Ik zal het onthouden :Y)


    haha doen =P

    Meh, ik vind je stijl niet echt... leuk. Er zitten wel dingen bij die ik wel oké vind, maar het meeste vind ik wat minder.
    Sorry? :x ik weet eigenlijk niet wat ik anders zou moeten zeggen.


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    Meh, ik vind je stijl niet echt... leuk. Er zitten wel dingen bij die ik wel oké vind, maar het meeste vind ik wat minder.
    Sorry? :x ik weet eigenlijk niet wat ik anders zou moeten zeggen.

    Haha, dat mag je best zeggen hoor.

    Ik vind sommige van je setjes wel leuk. Ik kijk ook wel eens bij je setjes als ik op Polyvore zit. Wat wil je allemaal weten als ik een aanvraag bij je doe?


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Ik vind sommige van je setjes wel leuk. Ik kijk ook wel eens bij je setjes als ik op Polyvore zit. Wat wil je allemaal weten als ik een aanvraag bij je doe?

    Wel euhm een beetje de kleur het thema of je verschillende kleuren wil of niet of je een kleedje wil of juist een broek of een rokje?

    Niet helemaal mijn smaak, sorreh.


    26 - 02 - '16

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Wel euhm een beetje de kleur het thema of je verschillende kleuren wil of niet of je een kleedje wil of juist een broek of een rokje?


    In dit geval weet ik wel wat.

    Ik zoek een sexy outfit met een broek (het liefst een skinny jeans) en hakken. De broek in een neutrale kleur zoals beige, zwart, grijs of wit. Een topje/t-shirt met iets er over heen. Het topje/t-shirt het liefst in een opvallende kleur en het liefst de hakken in dezelfde kleur als het topje/t-shirt.

    Ik ben niet zo heel goed in beschrijven dus als er iets onduidelijk voor je is, wil je dat dan zeggen?
    :$


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    In dit geval weet ik wel wat.

    Ik zoek een sexy outfit met een broek (het liefst een skinny jeans) en hakken. De broek in een neutrale kleur zoals beige, zwart, grijs of wit. Een topje/t-shirt met iets er over heen. Het topje/t-shirt het liefst in een opvallende kleur en het liefst de hakken in dezelfde kleur als het topje/t-shirt.

    Ik ben niet zo heel goed in beschrijven dus als er iets onduidelijk voor je is, wil je dat dan zeggen?
    :$

    Ik zal er iets van proberen te maken.

    Eyes schreef:
    (...)

    In dit geval weet ik wel wat.

    Ik zoek een sexy outfit met een broek (het liefst een skinny jeans) en hakken. De broek in een neutrale kleur zoals beige, zwart, grijs of wit. Een topje/t-shirt met iets er over heen. Het topje/t-shirt het liefst in een opvallende kleur en het liefst de hakken in dezelfde kleur als het topje/t-shirt.

    Ik ben niet zo heel goed in beschrijven dus als er iets onduidelijk voor je is, wil je dat dan zeggen?
    :$

    Ik heb je aanvraagje af ik stuur hem door in pb als je hem niet goed vind, dan kan je me nog altijd iets anders laten maken, dat is geen probleem.