• Lol, ik beb het gewoon helemaal vergeten te vertellen.
    Zoals een aantal van jullie weten heb ik een tijdje geleden mijn FCE- Examen gedaan. Ik doe Cambridge English, en op 25 januari zou de uitslag bekend zijn.
    Op woensdag had ik twee tussenuren achter elkaar, toen we opeens hoorden dat de uitslag al bekend was, we moesten inlogcodes hebben, dus ik stressen en flippen, mama bellen en toen ik ze eindelijk had kon ik kijken.
    IK BEN GESLAAGD. Mhihihihi. 77 Procent, wat betekend dat je niveau B hebt, wat wel redelijk goed is. Mijn reading was het beste, samen met mijn writing. Daarna mijn speaking en listening en het minste was Use of English.
    Ik ben echt nog steeds zó blij, want nu mag ik door met CAE.

    Jullie nog iets leuks gedaan, of goed nieuws gehad?


    Miep

    Waauw, gefeliciteerd! (:
    Ik heb weinig nieuws, volgende week tentamenweek en ik ben al de hele dag aan het leren, maar nu begint Quizlet me af te leiden. D:

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 16:33 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Gefeliciteerd! Ik doe ook CAE.


    There is nothing more badass than being yourself

    Gefeliciteerd! *O*
    Ik ga aan het einde van dit schooljaar mijn CAE examen doen. Ik hoop maar dat ik ook slaag, haha. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Gefeliciteerd! *O*
    Ik ga aan het einde van dit schooljaar mijn CAE examen doen. Ik hoop maar dat ik ook slaag, haha. ^^


    Is het moeilijk? ik heb gehoord dat het heel anders is dan FCE (:


    Miep

    Bernini schreef:
    (...)

    Is het moeilijk? ik heb gehoord dat het heel anders is dan FCE (:


    Ik heb nooit FCE examen gedaan, omdat het volgens mijn Engels docente niet nodig was om geld te betalen daarvoor als je toch al weet dat je doorgaat voor CAE, maar ik heb wel wat oefentoetsen gedaan en met het FCE boek gewerkt in de derde klas. Ik kan me eigenlijk niet echt herinneren dat er heel grote verschillen waren tussen die stof en wat je voor CAE moet doen. Het is natuurlijk wel wat moeilijker en de regels zijn weer wat strenger, maar dat is eigenlijk ook wel logisch. Het is gewoon net weer een stapje hoger. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik heb nooit FCE examen gedaan, omdat het volgens mijn Engels docente niet nodig was om geld te betalen daarvoor als je toch al weet dat je doorgaat voor CAE, maar ik heb wel wat oefentoetsen gedaan en met het FCE boek gewerkt in de derde klas. Ik kan me eigenlijk niet echt herinneren dat er heel grote verschillen waren tussen die stof en wat je voor CAE moet doen. Het is natuurlijk wel wat moeilijker en de regels zijn weer wat strenger, maar dat is eigenlijk ook wel logisch. Het is gewoon net weer een stapje hoger. ^^


    Vanaf maandag krijg ik voorbereidende lessen en vanaf de week erna, krijg ik CAE.


    Miep

    Gefeliciteerd! Wat leuk, wij hadden dat volgens mij niet eens op onze school o.o Anders had ik dat ook wel willen doen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gefeliciteerd!
    Wij hebben dat niet eens, sterker nog, ik heb op dit moment niet eens een lerares :W Ik had dat wel willen doen, of anders tto, maar dat hebben we ook niet. :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wow, dat is echt onwijs gaaf! Gefeliciteerd!

    En ik heb pas gehoord dat ik een 9,5 had voor een verslag waar ik echt onwijs veel tijd in heb gestoken, dus daar was ik heel blij mee.


    Chaos is a ladder.

    Wauw, gefeliciteerd! Ik had zelf zoiets in het Frans. Ik was geslaagd met een 5.9 :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Gefeliciteerd. De cijfers die ik tot nu toe terug heb gehad van mijn tentamens waren best goed, Goddank.


    Bad decisions make good stories.

    Gefeliciteerd :'D


    •*• Lululu •*•