• Sammi, Ronnie, Pauly D, Deena, Nicole, Jenni, Vinny en Mike. De welbekende Jersey Shore gasten. Alle acht gingen ze aan het eind van de zomer terug naar huis. Miami Shore was een succes, Jersey Shore was een succes, maar er moet toch echt wéér een programma komen. Omdat de jongeren Jersey Shore het leukst en het beste vonden komt er nog een Jersey Shore. Nieuwe jongeren, nieuwe vakanties en nieuwe clubs. Nieuwe relaties, nieuwe ruzies en nieuwe vrienden. Acht onbekende jongeren zullen binnen de kortste keren wereldberoemd worden door MTV. Acht ordinaire jongeren samen in één huis, de hele zomer.


    Rollen

    Meisjes

    - Drew Scarlett Janicea - Joker Brookie
    - Dessy Tamara Jones - Sweetheart Depay
    - Alison Aubrey Mcgibben - Lil' Angel iSuperman
    - Rachelle Jade Parker - Rae Hurtedheart

    Jongens

    - Jason Max Smith - JayJay xSunshineee
    - Ricardo Phyllis-Rodriguez - La Casanova Dumbledore
    - Brandon Jason Miller - Bran Depay
    - Kyle Jones quin98

    Invullijst

    Volledige naam:
    Bijnaam[Dit kan met het karakter te maken hebben, maar ook met de naam]:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Regels

    16+ Is toegestaan, maar ze hebben niet elke dag seks
    Leef je in op je rol
    Maximaal twee personages. Eén meisje en één jongen
    Ik wil duidelijke rollen, géén perfecte
    OOC met []/()
    Spam niet het hele topic vol met off-topic
    Geen one-liners, minimaal vier regels is makkelijk
    Wees OOC aardig tegen elkaar, en houdt het gezellig
    Ik start alle nieuwe topics, tenzij iemand dat van mij mag
    Have fun!


    Ik zelf doe niet mee, omdat ik het druk genoeg heb. Maar zo kunnen er meer mensen meedoen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 17:55 ]


    Mr. Know it all

    Eindelijk! Ik zat hier echt al zo lang op te wachten. Mag ik een meisje reserveren?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mag ik een jongen reserveren?


    16 - 09 - '17

    Mag ik een meisje?


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Mag ik ook een meisje?


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ik zet jullie erbij.


    Mr. Know it all

    Volledige naam: Alison Aubrey Mcgibben
    Bijnaam[Dit kan met het karakter te maken hebben, maar ook met de naam]: Lil' Angel, Alison kreeg de bijnaam van haar ex vriend en heeft hem daarbij gehouden. Maar laat je niet afleiden door haar bijnaam want ze kan ook een bitch zijn.
    Leeftijd: Alison is net 18 geworden.
    Uiterlijk: http://weheartit.com/entry/50743916/via/XmandyyXxx, Alison heeft prachtige blauwen ogen waar ze al vele mannen mee heeft weten te verleiden. Ook heeft ze een tattoo op haar pols, een klein hartje. Haar lange blonde haren komen ongeveer tot hoogte van haar borsten en ze is 1.67.
    Innerlijk: Alison kan een echte slet zijn en als ze wat drank opheeft is dat al helemaal erg. Ze kan heel bitchy reageren en staat heel erg voor haar mening. Alison word ook wel een 'wandelend feestje' genoemd.
    Extra: ze rookt soms en verder drinkt ze ook veel.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ik ga een jongen maken!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mag ik ook een meisje reserveren?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Volledige naam: Ricardo Phyllis-Rodriguez. Uit zijn achternaam kun je op maken dat Ricardo een half Spaanse is. Zijn moeder is namelijk afkomstig uit Spanje.
    Bijnaam: Ricardo kent twee bijnamen. De eerste is Ricky, een soort afkorting van zijn voornaam. De tweede is La Casanova. Ricky wordt het meest gebruikt, omdat de meeste hem zo aanspreken. La Casanova is iets wat hij zichzelf heeft aangemeten, om zijn versiertrucs mee aan te duiden.
    Leeftijd: Ricky is negentien jaar oud en verjaart op 11 Juni.
    Uiterlijk:



    Innerlijk: Ricky is een opvallende jongen. Hij ziet er goed uit en wéét dat ook heel goed. Hij loopt altijd te pronken met hoe hij eruit ziet en is dan met name trots op zijn bruine tintje, dat hij overigens zonder de zonnebank heeft gekregen, en zijn sixpack. Hij flirt met iedereen en is er goed in ook. Dit komt omdat hij charmant is. Hij fluistert je lieve woordjes in en praat een beetje Spaans, om het nog eens wat erger te maken. Hier pakt hij meisjes heel makkelijk mee in. Verder is Ricky een relaxte jongen. Hij maakt niet zomaar ruzie en zal liever lachend toekijken hoe anderen ruzie hebben met zijn popcorn. Het is echter wel zo dat hij het dan op een gegeven moment zat is en zal proberen te bemiddelen. Hij kan er niet tegen als de meiden weer eens ruzie maken om niks. Verder is Ricky een grappenmaker en ziet hij overal de lol wel van in. Hij is op bijna ieder feest zat en als hij niet scoort, dan gaat hij lekker met zijn maten door feesten en ziet het als iets positiefs: meer ruimte in bed. Maar je kan wel verwachten dat hij meestal met een meisje thuis komt. Hij is een goede vriend en zal daarom ook makkelijk vrienden maken in het huis.
    Extra: Ricky heeft een lange tijd een vriendin gehad, Addinson, maar dat is nu al bijna een half jaar uit. Hij denkt niet meer echt aan haar, maar is best bereid om nog een keer seks met haar te hebben. Maar hij weet wel dat ze dat waarschijnlijk niet zou kunnen waarderen en doet het daarom ook niet. Verder heeft Ricky een tweelingzus, Nora. Deze twee lijken totaal niet op elkaar, qua innerlijk en uiterlijk niet, alleen het feit dat ze graag feesten is iets wat over een komt.

    Maak hem zo af!

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 20:50 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Volledige naam: Jason Max Smith
    Bijnaam: JayJay, zo noemde zijn beste vriend hem altijd.
    Leeftijd: 20
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Jason is een stoere en echte klootzak die graag flirt. Hij heeft een grote mond en kan zelfs brutaal zijn terwijl dat eigenlijk helemaal niet nodig is. Hij heeft altijd een eigen mening die hij zonder aarzelen altijd meteen uit, ook al kan het je kwetsen, het maakt hem niet uit. Hij is nergens bang voor en is dan ook voor niemand bang. Hij houdt vooral van feesten, drinken en knappe meiden. Verder is hij een vrolijke en sociale jongen die graag plezier maakt. Zijn vrienden en familie zijn erg belangrijk voor hem, hij zal er dan ook altijd voor hen zijn en niemand, maar dan ook niemand moet iets verkeerd zeggen over hen of één vinger naar hen uitsteken of je maakt wat mee.
    Extra: Jason houdt niet van vaste relaties, dan gaat hij waarschijnlijk toch vreemd gaan omdat hij van afwisseling houdt.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 21:13 ]


    16 - 09 - '17

    Volledige naam: Dessy Tamara Jones
    Bijnaam[Dit kan met het karakter te maken hebben, maar ook met de naam]: Sweetheart. (Nageaapt van Sammi ja, maar het is toepasselijk bij het karakter. Als het een probleem is verander ik het wel.)
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk:



    Melanie Iglesias
    Innerlijk: Dessy is een meisje met een gouden hartje, ze haat ruzies, en kan er niet tegen als mensen waarvan ze houdt pijn hebben. Kom aan hen, of zeg iets over hen, en de eerste die voor je zal staan zal Dessy zijn. Het maakt haar niet uit wat mensen van haar denken, haar eigen ding doet ze toch wel, maar als mensen iets zeggen over mensen waar ze van houdt, is ze wel boos. Dessy is een meisje die graag uit gaat en lol heeft met haar vriendinnen. Ze kan zowel met jongens als met meisjes goed omgaan en maakt makkelijk vrienden. Tot nu toe klinkt ze perfect, maar toch is Dessy verre van dat. Dessy is snel jaloers, en als ze eenmaal jaloers is, zal ze dat ook laten merken, maakt niet uit op wat voor een manier. Wat van haar is is van haar, en daar mag niemand anders aankomen. Gevechten gaat ze ook niet uit de weg. Ook een minpunt van Dessy is dat ze te snel mensen vertrouwt, ze gaat snel met mensen mee in hun mening, of in hun doen, en dat pakt niet altijd even goed uit.
    Extra: Dessy is 1.60 lang, en daarmee heel klein. Om wat groter te lijken draagt ze altijd hakken. Ook heeft Dessy een tattoo op haar heup, met de woorden: 'Angels protect you.'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Ik zet ze er gelijk bij.


    Mr. Know it all

    Volledige naam: Rachelle Jade Parker
    Bijnaam: Rae is haar gewone bijnaam. Voor de rest heeft ze er niet een.
    Leeftijd: 18 ze verjaart op 1 Juni
    Uiterlijk:


    Cher Lloyd
    Rae is een mooi meisje Ze heeft bruin lang haar. (Langer dan op de foto) en heeft een zijscheiding. Haar ogen zijn bruingoud en ze hefet haar wenkbrauwen geepileerd. Ze is vrij slank, maar heeft nog wel iets om vast te pakken. Ze heeft zoals de jongens het noemen. Een mooie ronde kont en mooie ronde borsten. Ze is voor de rest nog 1.70. Ze vind het een prima lengte
    Innerlijk: Rae is een aardig meisje, maar ze heeft wel veelzelfvertrouwen. Ze is eerlijk en erg trouw als het gaat om vrienden. Rae word niet snel verliefd ze heeft alleen scharreltjes. Als je goed in bed bent zal ze wel even bij je blijven aangezien ze wel van goede seks houd. Rae is speels en uitdagend en houd van uitdaging. Ze kan er meestal niet tegen als iemand beter is. Ze houd van sport en competitie en is niet verlegen, maar eerder sociaal. Toch oeft ze niet altijd iemand om haar heen te hebben. Ze houd van een feestje en van een drankje. Ze drinkt eigenlijk alles. Al komt ze er illegaal aan. Ze kan heel goed flirten en kan mensen goed manipuleren als het om dingen krijgen gaat.
    Extra: Rae eoet aan vechtsporten zoals Kickboksen, Karate en Kung Fu. Dit doet ze aangezien je zo de verkeerde kan treffen. Mensen zullen het niet snel bij haar denken wat haar in het voordeel laat zijn.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 21:24 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    CHERRRRR <'333 Brat forever.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Trouwens, het is Lloyd met twee "LL" Ben nogal preciesjes als het om Cher gaat:Y)


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."