• Ik heb zin om wat creatief te doen. Ik wil dus een tekening als uit dit topic maken maar dan van Niall.
    Nu komt het probleem, ik heb geen fineliners. Wat kan ik het beste gebruiken nadat ik het met potlood geschetst heb??

    Ik heb verf, zwarte gewone pennen, potloden en dat was het al weer wel.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik zou voor verf gaan, zwarte potloden kan ook wel maar dan eerder wel een zacht potlood want bij een harde krijg je al snel lijntjes wat je ook krijgt bij pennen.
    Je kan ook van die simpele zwarte markers proberen (al is de kleur zwart vaak niet zo mooi).


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Sketches schreef:
    Ik zou voor verf gaan, zwarte potloden kan ook wel maar dan eerder wel een zacht potlood want bij een harde krijg je al snel lijntjes wat je ook krijgt bij pennen.
    Je kan ook van die simpele zwarte markers proberen (al is de kleur zwart vaak niet zo mooi).
    hey bedankt. Ik heb het op kartonpapier gedaan dus ik ga het ververn. Met markers ben ik bang dat ze half leeg zijn en ik heb heel veel zwart nodig voor het jasje. Maar hij gaat goed =3


    Change is for weirdos ~ Niall Horan