• Dude , ik moet met een vriendin en 2 jongens uit de klas een trailer maken over Kappen van Carry slee.
    Want ze had dus deze opdracht bedacht:
    je maakt groepjes van 3 (ik sit dus in een groepje van 4 ,wnt me vriendin en ik waren met 2 en die jongens ook Duss)
    En je soekt een boek uit van Carry Slee
    En dan hb je tot 12 november de tijd om een trailer te maken ,, Weetje wel ,,son stukje van een film die je altijd op tv siet fseu die mensen aanspoort om naar die film te gaan,,
    En nu,, Vind ik het een kutopdracht O.o
    En Mijn vriendin en 1 van die jongens lezen veel duss die doen heel serieus enseu ,die andere jongen zeurt de hele tijd en loopt alleen een beetje stoer te doen ,, en ik sit gwn telkes op die zeikjongen te seuren dat tie normaal moet doen X'D en op de tafels te hangen..
    maar nu vind mijn vriendin dat ik son wijf in die trailer moet spelen ,en ik seu: bn je geak ,,ik lijk daar tog niet op ,,maar se wil dat fseu..
    Maar ,,sal ik het doen of neit?
    Want de hele klas gaat dat dus wel te zien krijgen!


    Crack a bottle

    DOEN!!
    Ik moet morgen een Presentatie houden over Radiologie. Dus als ik het kan, kan jij het ook ><


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik Zouw het gewoon doen,,
    Is tog Grappig! ^^
    Beetje,, de Filmster uithanngen.. XD


    Dunno ><

    Doe mr chan <33 lekker de diva uithange n_n whaha .. x3


    We can only learn to love by loving.

    Doen seggen se ,, Dude ,, DE HELE KLAS GAAT DAT DUS WEL SIEN! en dan ook nog eens op son white bord ,,lkkr groot duss =.= Ik sgaamde me al toen se die diavoorstelling van ons op dat ding liet sien ,,en daarbij bn ik ook nog eens fucking dik en lelijk..


    Crack a bottle

    Niet zowiet zeggen ofer jezelf!!!Je bent helemaal niet Dik en Lelijk! Maar Je zegt nu eigenlijk, dat je het al niet gaat done,, Maar Honny, hoezo vraag je dan onze mening?! ;)
    En wat boeit jouw die film,, en dat de helle klas het ziet,, Sgat! ze zien je zo tog ook al!


    Dunno ><

    Elle, Jaa weet ik [à]
    Maar maar,, (bn ik welXD) ik vraag jullie mening ,omdat se telkes maar blijft seiken en ik wou weten wt jullie ervan vinden ,, En ik weet wel dat se me soo ook wel sien fseu ,,


    Crack a bottle

    Elle, Jaa weet ik [à]
    Maar maar,, (bn ik welXD) ik vraag jullie mening ,omdat se telkes maar blijft seiken en ik wou weten wt jullie ervan vinden ,, En ik weet wel dat se me soo ook wel sien fseu ,,

    Nou dan n_n
    Je bent heus neit dik of lelijk O.O
    Jou haar is liefde n_n
    En als je haar mooi is, is de rest ook mooi. PUNT


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Nou dan n_n
    Je bent heus neit dik of lelijk O.O
    Jou haar is liefde n_n
    En als je haar mooi is, is de rest ook mooi. PUNT


    Whoah ,, Was dat maar soo X'D


    Crack a bottle

    (...)

    Whoah ,, Was dat maar soo X'D

    Is zo. Niet zeiken, maar geloven!!


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Okeej ,, ik geloof al :P(A)


    Crack a bottle

    ik zou het wel doen!!!

    Ja, doen
    in het tweede moesten wy zo iets maken voor Nederlands, dat ging over zappen, en er stond zo'n tekst in je boek, over wat er gebeurt als je zap tussen het journaal, kinderverzorgingsprogramma, en een kookshow xD
    En wy mochten toen ook een filmpje gemaakt, en zélfs bloopers, en het was wel fun hoor xD

    Woow 0.o Coole opdracht x3 wil ik ook doen manxD
    en als ik jou was zou ik dat gwn lekker doen =D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Sgat,, doe het nu gewoonn!!!!!
    Je moet je nergens voor sagamen.
    Omdat(Ja. Komt Elle met haar Redenen :D );
    1. Je niet lelijk ben
    2. NietDik ben!
    3. Allen je Klas het te zine krijgt,, en die zie je zo tog ook al!!!

    Dus waar gaam je je voor?!?!


    Dunno ><

    Elle!
    geef niet sulke goede redenen ,, En en en ..
    Weetikveel XD
    Maar gwn..


    Crack a bottle