• hee, ik wil de fans nu niet van th afhouden of whatever, maar ik vind wel. Dat je hier even goed over moet nadenken.

    Tokio Hotel heeft hier hun succes gemaakt. Iedereen was hier toen nog blij enzo, maar Frankrijk werd wél voorgetrokken. Dat wist iedereen wel. Frankrijk was een groot land en om daar succes te hebben was natuurlijk geweldig. Nu zitten ze gewoon eigenlijk bijna fulltime in Amerika. Ik persoonlijk vind is, dat ze hier de fans heel zwaar in de steek hebben gelaten. Jullie fans hier, hebben voor hun goede succes gezorgd, en doordat succes heen hebben jullie er ook voor gezorgd dat ze naar Amerika konden. Waar ze nu dus zitten. Ze zeggen allemaal wel dat ze nog veel aan de fans hier denken, daar lijkt me zelf niks van waar. hun zijn daar nu toch weer hún fans daar aan het 'veroveren' daarna laten ze hun weer in de steek en gaan ze Azië in. Dit is hoe ik erover denk, en jullie?


    let op: dit is geen topic voor ruzie, dit is gewoon even hoe ík erover denk, geen ruzie dus;)


    your eyes are like stars in the night.

    Ze zitten wss liever in Amerika omdat daar 'the big money' is
    in derdewereldlanden gaan ze niet beginnen met spelen hoor ( denk k x'D )


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Kiend ,,ik deel je mening (A)
    Dat vind ik duss ook ,,Alleen mij was het nooit gelukt soo mooit dit neertesetten XD Bij mij staan der meestAL 180 spelfouten in en minsten 10 sgeldwoorden :X


    Crack a bottle

    Ik ben het aan de eene kant wel met je eens,, maar tog ook weer niet.
    Het is hun droom om in Amerika door te breken.en dat is hun geluk! Dan moeten we tog blij zijn?!
    Maar ze laten ons Europese fans wel een betje in de steek, Dat ze doorzijn gebroken oke,, maar is dat een reden, ons wereklijk helemaal te vergeten?!


    Dunno ><

    het zijn net sprinkhanen he?
    vreten alles kaal en dan door naar het volgende land.

    ik vind van niet de cd die ze nu aant maken zijn is allen op zijn duits(dus niet voor amerika maar voor ons)maar ik snap je wel ze beteden nu meer aandacht aan amerika maar das logies

    xx(H)


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    het zijn net sprinkhanen he?
    vreten alles kaal en dan door naar het volgende land.

    idd. en daarna gewoon vergeten wat ze hebben gedaan x'D


    your eyes are like stars in the night.

    Agreed want TH laat ons hier écht in de steek. Sorry maar voor de mensen die iets zeggen van; ``Je gunt gewoon TH hun geluk niet in Amerika!´´ Of van die shit vind ik pure bullshit. Ze willen waarschijnlijk zélf even graag dan ons dat TH terug naar hun échte fans, Europa komen. 'Cause, Amerika? Daar s dat tóch maar een pure hype believe me. Serieus, als de jungs niet snel genog met een nieuw liedje komen, want Don't Jump is echt afgezaagd, gaan ze nóg meer fans kwijtspelen dan tevoor al. Als hun album er niet vlug gaat zijn hebben ze volgend jaar nog iets van een 20tal fans ofzo. Like; ze kijkn gewoon niet meer naar Europa om en willen Azië veroveren maar doen er gewoon niets voor. En nog iets, die CD die wij binnenkort [Februarie kan nog verlaterd worden] krijge die gaat waarschijnlijk Engels zijn that's what i think. Aber, als hun hierzoo hun fans willen kwijtspelen, hun probleem niet dan? Ik ben allesinds al een heel pak minder fan dan dat ik vroegr was hoor ;)

    Pff ik moest weer zonodig een hele preek geven -.-

    Ik ben het wel met je eens,,
    maar eigenlijk ook weer niet!
    want je kan het nu niet kwalijk nemen dat ze ook door willen breken in Amerika,!
    dat wil elke artiest!!
    Ik bedoel zeg nou zelf als jij beroemd was dan zou jij dat toch ook willen!!
    En trouwens ze komen heus wel weer naar Nederland...
    je moet gwn vertrouwe in hun hebben!

    Agreed want TH laat ons hier écht in de steek. Sorry maar voor de mensen die iets zeggen van; ``Je gunt gewoon TH hun geluk niet in Amerika!´´ Of van die shit vind ik pure bullshit. Ze willen waarschijnlijk zélf even graag dan ons dat TH terug naar hun échte fans, Europa komen. 'Cause, Amerika? Daar s dat tóch maar een pure hype believe me. Serieus, als de jungs niet snel genog met een nieuw liedje komen, want Don't Jump is echt afgezaagd, gaan ze nóg meer fans kwijtspelen dan tevoor al. Als hun album er niet vlug gaat zijn hebben ze volgend jaar nog iets van een 20tal fans ofzo. Like; ze kijkn gewoon niet meer naar Europa om en willen Azië veroveren maar doen er gewoon niets voor. En nog iets, die CD die wij binnenkort [Februarie kan nog verlaterd worden] krijge die gaat waarschijnlijk Engels zijn that's what i think. Aber, als hun hierzoo hun fans willen kwijtspelen, hun probleem niet dan? Ik ben allesinds al een heel pak minder fan dan dat ik vroegr was hoor ;)


    idd,het heeft me een tijdje zelfs zo aan het denken gezet, dat ik gewoon geen fan meer ben. néé niet alleen omdat maar ook om meerdere dingen.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik ben het wel met je eens,,
    maar eigenlijk ook weer niet!
    want je kan het nu niet kwalijk nemen dat ze ook door willen breken in Amerika,!
    dat wil elke artiest!!
    Ik bedoel zeg nou zelf als jij beroemd was dan zou jij dat toch ook willen!!
    En trouwens ze komen heus wel weer naar Nederland...
    je moet gwn vertrouwe in hun hebben!


    Jaah, dat zeg je nu. [/Is vandaag echt veneinig ofao] Maar het kan evengoed zijn dat je thuis zelf echt ligt te huilen byna omdat ze eidnelijk terug naar Europa moeten komen. [/Sorry x]]

    Nah, ik vind het niet erg. Maar het sprinkhanen vergelijkding vind ik wel passend =)
    Verder maak ik me er niet druk om.
    Er komen veel betere artiesten naar NL dan Tokio Hotel =]

    En naar Be ook x] Maar ach, dat ze lekker hun eigen zin doen. Zoals ik in m'n vorig berichtal zei; Als hun hieroo fans willen verliezen doordat ze zolang in Amerika zitten dan is dat hun probleem niet het onze toch?

    het zijn net sprinkhanen he?
    vreten alles kaal en dan door naar het volgende land.

    Meeh, die is goed O.O
    Even OT: Ik vind wel dat je gelijk hebt hoor n_n


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik geef je zwaar zwààr gelijk!


    We'll never be as young as we are tonight