• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Zayn Malik en Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 18:21 ]


    El Diablo.

    Niall Horan
    Ik zucht even door Cris en kijk bezorgd.
    "Cher stt ze komen je niet halen, ik ben er ik bescherm je wel" ik wieg haar rustig heen en weer en wrijf over haar arm.
    "Cher!" roep ik als ze niet reagfert. Een paar tranen vielen in haar haar maar het maakt niet uist


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Na een tijdje zijn mijn armen verbonden en ik zucht even.
    'Gedraag je nou is.' hoor ik Cristiano nog mompelen, ik knik maar en loop de keuken weer uit.
    Ik zie Niall en Cher weer en ik zucht even. Ik loop snel verder en laat me dan tegen een muur aanzakken...


    El Diablo.

    Cher Lloyd

    Mijn ademhaling ging sneller en uiteindelijk stopte ik even met ademen, om vervolgens weer normaal te kunnen ademen. 'Waarom moet ik hier zijn? Waarom niet iemand anders?' fluisterde ik. Ik veegde mijn tranen weg en keek naar Niall. 'Dankjewel, Nialler' mompelde ik, waarna ik hem een knuffel gaf. 'Je bent nog dunner dan ik ben' Ik beet op mijn lip en keek Niall aan. 'Waarom, Niall? Je weet zelf dat je niet dik bent. Ik zie nauwelijks een vetrol. Je moet eigenlijk wat meer vet krijgen. Je bent zo dun als een skelet. Nog even en je hebt anorexia. Dat mag niet' piepte ik. 'Dit wordt nog je dood' zei ik erna.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Nevaja Aurelye Diania Hocking
    Maar Niall stemde niet in en rukte zichzelf los. ‘Vanavond wel komen hé, naar mijn kantoor!’
    Verder dwaalde ik in de gangen opzoek naar Zayn om hem te zeggen dat hij na het eten naar mijn kantoor moest komen. En opzoek naar Alexia die spoorloos verdwenen was. Uiteindelijk werd er opnieuw gegild, dus haastte ik me erheen. Cher werd omarm door Niall die haar kalmerende woordjes toefluisterde, maar het leek niet echt te helpen. ‘Cher, kan ik je iets vertellen over mijn verleden en mijn ervaringen met stemmen?’


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Niall Horan
    Ik staar naar Cher en schud mijn hoofd.
    "waarom liegen jullie allemaal tegen me!" schreeuw ik ineens en sta op.
    Ik wou dat ze me gewoon eerlijk zeiden dat ik dik en lelijk was, niet dat ik dun was en geen vet had.
    "Ik dacht dat jullie mijn vrienden waren, en vrienden liegen niet tegen eklaar" roep ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nevaja Aurelya Diania Hocking
    Toen Cher gekalmeerd was omhelsde ze Niall en zei wat dingen over zijn probleem, wat hij niet goed opvatte en uitbarstte. ‘Waarom liegen jullie allemaal tegen me!’ schreeuwde hij. ‘Ik dacht dat jullie mijn vrienden waren, en vrienden liegen niet tegen elkaar,’ roept hij waarna ik snel ingrijp. Ik pak hem stevig vast zodat hij dit keer niet kon ontsnappen, ‘Niall,’ zeg ik en kijk hem doordringend aan. ‘Wie zegt dat ze liegt?’ ‘Wie zegt dat ze dat niet meent?’ ‘En je moet vanavond nog steeds komen, ja? En dan heb ik het niet over het eten, oké?’
    ‘En Cher ik stel mijn vraag opnieuw voor als je hem niet gehoord hebt, kan ik je iets vertellen over mijn verleden en mijn ervaringen met stemmen? Zo ja dan kom je vanavond naar mijn kantoor,’ en ik wijs naar het kantoortje, ‘Kan niet missen.’


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Cher Lloyd

    Ik kromp in elkaar toen Niall begon te schreeuwen. Gelijk verliet een gil mijn mond. 'Doe me niks aan! Ik lieg niet! Alstjeblieft' Met troebele ogen keek ik naar de stem. Ik knikte en stond op. Ik keek achterom en wierp Niall een bange blik toe, waarna ik weer doorliep. Uiteindelijk ging ik in het kantoortje zitten en keek achterom. Ik keek naar het vrouwengezicht en veegde voor de tweede keer mijn tranen weg. 'Mag het nu?'

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 18:14 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Malik

    Na een tijdje sta ik weer op en loop naar Niall en Cher.
    'Hey' zeg ik zwakjes, en leun even tegen de muur.
    Kijk mij nou.. Te zwak om überhaupt op mijn benen te staan.
    Ik kijk naar Niall en zucht even. Ik weet wat ik tegen hem wil zeggen, maar het kan niet...


    El Diablo.

    Niall Horan
    Ik probeer me los te trekken uit de greep wat niet wilt lukken.
    "alsof de spiegel zou liegen" sis ik zacht en begin me zelfs los te rukken.
    Een panisch gevoel onstond er in me, alsof duizende 'fans' me hadden ingesloten.
    In mijn hoofd begonnen ze te roepen dat ik dik was en geen One Direction waard was.
    Hard begin ik te worstelen tegen de gene die me vast houden terwijl ik weer begin te huilen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nevaja Aurelya Diania Hocking
    Cher knikte en liep naar mijn kantoor. Toen kwam Zayn aangelopen en ik pakte hem ook zo vast dat hij zich niet los zou kunnen trekken en sleurde ze allebei mee naar mijn kantoortje en liet hem in de achterkamer wachten. Ik liep naar Cher en ging zitten. ‘Mag het nu?’ vroeg Cher meteen. ‘Huilen, ja maar ik weet niet zeker wat je bedoelt.’ En, ja ik had door dat Niall aan het huilen was geweest.


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    nvm.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 18:21 ]


    El Diablo.

    Zayn Malik

    Zwakjes liep ik mee en eenmaal in de achterkamer liet ik me op het bankje neervallen.
    Ik hoest even en sluit mijn ogen. Misschien deze keer toch teveel bloed verloren?
    Ik zucht even en kijk zwakjes voor me uit...


    El Diablo.

    Niall Horan
    Voor ik het wist werden we meegetrokken en werden Zayn en ik in een apart kamertje gedaan.
    Ik zag Zayn op het bankje neervallen en ik rolde me op in een hoekje om me onzichtbaar te maken terwijl ik door huilde.
    Ze kon zegegn wat ze wouden maar mijn spiegelbeeld zou niet liegen, dat kon gewoon niet en ik ook niet.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik keek even naar Niall en zucht weer. Zachtjes begin ik het deuntje van Little Things te neuriën.
    Ik zak een beetje in elkaar en wacht af.
    Ze hadden vast weer iets te zeggen over het eten, of het snijden.. Ik weet niet.
    Ik kijk naar mijn ribben die uitstaken en zucht weer...


    El Diablo.

    Niall Horan.
    Ik zucht geïriteerd, kon ik niet gewoon naar mijn kamer.
    "Zeg Nevaja mag ike ven wat vragen?" roep ik zacht doior de deur.
    Ik was opgestaan en ervoor gaan staan. Denk het dus niet dat ik in 1 kamer zou zitten of slapen met Zayn.
    Hij haatte me vast nu.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan