• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Zayn Malik en Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 18:21 ]


    El Diablo.

    Nevaja Aurelya Diania Hocking
    Er heeft zich toen nogal een drama afgespeeld maar ik was (wat ik soms ben) erg afwezig dus ik kon niet erg helpen gelukkig hadden ze het zelf al opgelost. Ik liep naar Alexia toe en zei; ‘Zorg dat Zayn na het eten naar mijn kantoor komt, en als het lukt ook Niall, Cher en Doutzen, oké?’ Toen dwaalden mijn gedachten af want ik hoorde muziek een mooie gitaar. Ik liep naar het muziek lokaal en ik trof Niall daar aan.


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Alexia Romano

    Ik knik en loop de keuken in. 'Wat staat er op het menu?' vraag ik glimlachend.
    'Spaghetti Bolognese' grijnst Antonio, waardoor ik goedkeurend knik.
    Ik zet de borden op tafel en kijk even de zaal rond..


    El Diablo.

    Niall Horan
    Niet wetend dat er iemand binnen was gekomen speel ik verder en snik zacht.
    Ik zie hoe mijn tranen vallen en enkele spatten uiteen op de hals vna het gitaar.
    Af en toe tijdens het spelen streel ik liefdevol over de gitaar en de hals.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Malino schreef:
    Alexia Romano

    Ik knik en loop de keuken in. 'Wat staat er op het menu?' vraag ik glimlachend.
    'Spaghetti Bolognese' grijnst Antonio, waardoor ik goedkeurend knik.
    Ik zet de borden op tafel en kijk even de zaal rond..


    ? de begeleiders koken (eigenlijk mijn personage maar ja) wat nu]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    [Doe anders dat hij vandaag kwam helpen omdat jou persootje er moest zijn voor de nieuwelingen ofzo]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Weet niet... En er zijn meerdere begeleiders :P ]


    El Diablo.

    Nevaja Aurelye Diania Hocking
    Ik zie dat hij huilt en loop langzaam naar hem toe. Hij speelt Wall Of Fame, toepasselijk (in een manier die jullie niet kunnen raden). Ik knielde naast hem neer, hij had nog steeds niet door dat ik er was. ‘Waarom huil je?’


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Malino schreef:
    [Weet niet... En er zijn meerdere begeleiders :P ]

    [weet ik maar het stond niet bij jouw karakter ]:P
    [ hij vandaag kwam helpen omdat jou persootje er moest zijn voor de nieuwelingen ofzo] deze is goed ](Y)


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Niall Horan
    Ik krijg bijna een hart aanval als iemand zich naast me knielt en vraagt waarom ik huil.
    Mijn vingers blijven haken waardoor er een ander acoord ontstaat.
    Ik bijt op mijn lip.
    "Ruzie met Zayn" zeg ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Xerces schreef:
    (...)
    [weet ik maar het stond niet bij jouw karakter ]:P
    [ hij vandaag kwam helpen omdat jou persootje er moest zijn voor de nieuwelingen ofzo] deze is goed ](Y)
    ahha ik ben gewoon goed ne hahaha ben hyper]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nevaja Aurelye Diania Hocking
    ‘Ruzie met Zayn,’ zegt hij betrapt. ‘Over het snijden en zijn faal angst?’ ‘Of over iets anders?’
    ‘O, ja.’ ‘Nu, kan je na het eten naar mijn kantoor komen het is duidelijk te zien vanuit deze gang en mijn naam staat er op, dus je vindt het vast wel.’

    [benook hyper maar ik ben gaan tekenen en dansen (nou eerder springen)]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    [haah ik loop met muziek mee te bleren en te zingen en malootig doen

    Niall HOran

    Ik slik even en zucht.
    "ik zei dat hij moest stoppen met krabben en vervolgens zegt hij dat het me toch niets uitmaakt" een paar tranen verlaten mijn ooghoeken weer en ik kijk naar de grond.
    Ik knik even "Is goed..Op welke tijden eten we?" vraag ik zacht. Dan wist ik wanneer ik moest zorgen voor verstop plekjes..


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    'Zaaaaayn!' gilde ik als een bezetene en eigenlijk wilde ik zo'n slowmotion val doen, maar ik sprong en viel op de grond. Autsj. Als snel stond ik naast Zayn, en schreeuwde in zijn oor dat ie op moest houden. Een "o" vormde mijn mond, toen ik Zayn's bloed zag. Ik kon niet tegen bloed. Mijn ogen kneep ik dicht en toen ik ze open deed, rende ik de kamer uit om in de gang adem te halen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Malik

    En toen was ik alleen, gelukkig.. Ik loop naar de wastafel en kijk naar mijn bleke, ingevallen gezicht.
    Van de oude Zayn was niks meer te bekennen.. Heel One Direction was verpest.. Niall en ik zaten hier.. Harry deed een wedstrijdje hoeveel vrouwen hij in bed kon krijgen, Louis is weet ik veel waar met Eleanor, en van Liam heb ik geen idee.
    Ik zucht en sla een kleine spiegel kapot. Ik pak weer een scherf en begin weer met snijden... Het was ook normaal voor me geworden...


    El Diablo.

    Nevaja Aurelye Diania Hocking
    ‘Ik zei dat hij moest stoppen met krabben en vervolgens zegt hij dat het me toch niets uitmaakt.’ Hij knikt even.
    ‘Is goed. Op welke tijden eten we?’ vraagt hij zacht. ‘Je wordt opgeroepen via de intercom en dan ga je naar de eetzaal. Meestal is dat tussen zessen en zeven.’ ‘Maar voor nu dus nu, meteen,’ en ik pakte zijn nogal slanke pols. Ik trok hem overeind en sleurde hem mee naar de eetzaal.

    [mag geen geluid maken want kleine broertje slaat maar loop wel gek te doen nu]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?