• Vrijdag is deze mooie dame aangekomen. Ik heb haar geruild voor mijn Angelheim Luka. ^^

    Degene van wie ik haar heb had haar enorm kleurrijk verpakt. Dat vond ik leuk. :P



    En op een of andere manier ben ik toen gestopt met foto's nemen.

    Dus hier een soort van vervolg, ook al zijn de foto's twee dagen later genomen:


    Let the Night embrace you



    Ze heeft even een wig en jurkje van Echo gepikt, aangezien ze mijn eerste vrouwelijke MSD is en ik dus amper kledij voor haar heb. Echo is een SD, dus op een MSD is het natuurlijk koeien te groot. Bij de wig valt dat niet op, bij het jurkje een beetje. :3

    Ik ben echt blij met haar, maar ideeën voor een naam willen maar niet komen. Ik zoek iets Japans, mythologisch of ouderwets. Geen alledaagse namen dus.
    Mijn andere dolls heten Echo Aurora Hemera en Mariko Kanon Tennou, dus iets dat daarbij past zou leuk zijn.
    Nu nog een naam vinden waarbij ik denk: 'Ja, dat is 'm!'

    Bedankt voor het kijken!


    Let the Night embrace you

    Hm, misschien iets van Sage of Alix?


    Your make-up is terrible

    Heel mooi! c: Geen idee voor namen, sorry. ;p


    You are beautiful, you are love.

    Ik vind 't zulke mooie poppen! Ik zie ze wel eens langskomen op weheartit ..
    Maar eh .. wat moet je nou betalen voor zo'n pop? Want van wat ik lees, is 't niet heel goedkoop ..


    To infinity and beyond •

    ^ Mijn duurste is 320 euro, deze is 270 euro en mijn goedkoopste was 240 euro. De prijzen liggen tussen 100 euro tot 1500 euro. Meestal zijn ze tussen 150 en 600, zou ik zeggen. ^^


    Let the Night embrace you

    Sagitta schreef:
    ^ Mijn duurste is 320 euro, deze is 270 euro en mijn goedkoopste was 240 euro. De prijzen liggen tussen 100 euro tot 1500 euro. Meestal zijn ze tussen 150 en 600, zou ik zeggen. ^^


    Wauw .. Dat is echt een hoop geld.


    To infinity and beyond •

    Supermooi, alleen ook hartstikke eng 's nachts.

    She's adorable c:


    26 - 02 - '16

    Bedankt iedereen!
    Ik denk momenteel aan Yuna of Nova.. Ben nog niet zeker, om eerlijk te zijn. ^^


    Let the Night embrace you

    Ik vind Izuna een mooie naam :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Uchiha schreef:
    Ik vind Izuna een mooie naam :].


    Ik ook c:


    26 - 02 - '16

    Uchiha schreef:
    Ik vind Izuna een mooie naam :].

    Oeh, dat is ook mooi!


    Let the Night embrace you

    Sagitta schreef:
    Bedankt iedereen!
    Ik denk momenteel aan Yuna of Nova.. Ben nog niet zeker, om eerlijk te zijn. ^^

    Nova is mooi.


    ars moriendi

    Oh wat leuk. Wel zonde dat zulke poppen zoveel geld kosten. Maar iedereen zijn interesse. Ik wil wel een cosplay jurk, dus ik moet niet veel zeggen. :'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    Oh wat leuk. Wel zonde dat zulke poppen zoveel geld kosten. Maar iedereen zijn interesse. Ik wil wel een cosplay jurk, dus ik moet niet veel zeggen. :'D

    Idd, cosplay is ook echt duur. Tenzij je het zelf kan maken natuurlijk. ^^


    Let the Night embrace you