• Ik wil in april graag een weekje naar londen
    ik ga daar ook naar een Concert van One Direction in de O2
    weet iemand hoe ik er het goedkoopst heen kan, het is voor 2 personen
    en ik wil sws niet met de vliegtuig want heb vliegangst:$

    en weet iemand ook een redelijk goed en goedkoop hotel in de buurt van de O2
    hulp zou fijn zijn (:
    xxx


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    Dan hoop ik niet dat je zeeziek bent, want anders kan je niet naar Engeland
    Je kan ook met de trein, maar dan moet je eerst naar Frankrijk
    En ik weet geen goedkope hotels, sorry

    Met de pond.


    ars moriendi

    Als je dat zo graag wilt moet je maar eens gaan zoeken. Lekker makkelijk om iemand anders het lastige gedeelte te laten doen.


    Your make-up is terrible

    Ik heb 1x met de boot geweest en 1x met de trein. En eerlijk gezegd, het maakt vrij weinig uit, trein is een stukje sneller, maar op een boot is het wel heel relaxed, lekker beetje winkelen op de boot, beetje eten, beetje op het dek zitten. Al moet je niet zeeziek worden. Maar die trein is opzich ook wel een leuke ervaringen als je het nog nooit gedaan hebt.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Wij hadden een hotel vlak bij the O2.. Volgens mij was hij niet zo duur, maar ik weet de naam niet meer.. Als ik het weet post ik hem hier :3


    Vatican Cameos

    Met de pond of met de trein, als je niet met het vliegtuig durft.
    En als je per se een hotel wilt... Ik zou je liever een motel of misschien een herberg aanraden, dan kom je nog goedkoper uit.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Crudelis schreef:
    Met de pond of met de trein, als je niet met het vliegtuig durft.
    En als je per se een hotel wilt... Ik zou je liever een motel of misschien een herberg aanraden, dan kom je nog goedkoper uit.


    + Als je een beetje leuke herberg uitzoekt is het meestal een heel gezellig, veel studenten.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik ben 1 keer met de trein geweest dat was wel te doen maar volgens mij wel heel duur + wij zaten in een ziekelijk skeer hostel bij Queens way

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 16:21 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Met de trein kan je op zich heel goedkoop als je weet wanneer en hoe je moet boeken. Ik weet zelf niet goed hoe dat precies moet zodat het goedkoop kan, maar ik heb een keer met de trein gereisd en dat was heel fijn. We konden gewoon helemaal vanaf het station in onze woonplaats naar King's Cross. Natuurlijk wel een paar keer overstappen, maar dat maakt dan weinig uit, omdat die hele treinreis + aansluitingen dan voor je geregeld wordt. De site waarop we geboekt hadden weet ik alleen niet meer.
    Als je een goedkoop hotel wilt bij de O2, kan ik je niet helpen. Ik zal wel zorgen dat je snel iets vindt en boekt, want je zal ongetwijfeld niet de enige zijn die in een hotel bij de O2 wil zitten rond de tijd van een One Direction-concert.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik ben ooit eens naar Brixton O2 academy geweest en echt nooit meer. Wij gingen met de trein, maar dat is vet duur en we sliepen in een hostel in Kennington ofzoiets. De hostel had wel zijn mankementen, maar ja kijk, je moet niet verwachten dat je in een 5 sterren hotel logeert.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?