• Weet niet of het hier moet , maar heeft iemand ervaring met een Canon PowerShot SX500 ? Zou graag zo een aanschaffen maar hoor van sommige dat bewegende beelden niet altijd scherp zijn en is voor fotografie van de paardjes dus...
    Alvast bedankt!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Ik heb geeeeen idee, ik heb al heel lang mijn olympus, en die vind ik wel goed opzicht. Voor fotografie van paardjes heb je niet perse een hele dure camera nodig hoor!


    Alleen maar tranen van geluk

    Daniels schreef:
    Ik heb geeeeen idee, ik heb al heel lang mijn olympus, en die vind ik wel goed opzicht. Voor fotografie van paardjes heb je niet perse een hele dure camera nodig hoor!


    Zo'n dure is het niet hoor als je het vergelijkt met andere , maar heb nu ook een olympus maar bewegingsbeeld is niet echt wat ik wil.


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Mmm ik ken de camera niet maar ik vind Canon sowieso fijn.. Je zou eens kunnen zoeken naar foto's van bewegende beelden die met die camera zijn gemaakt.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    @Odina ; geen slecht idee. en inderdaad heb vroeger al canon gehad daarna naar olympus over gegaan maar niet zo tevreden van..


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Nope, ik heb een Nikon :Y)


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Ik heb me een Nikon laten aanraden door iemand die fotografie studeert, en ik ben er echt heel tevreden mee. Alleen een andere lens op gezet want die standaardlensjes bollen echt niet als je mooie foto's van paarden wilt maken.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik heb werkelijk geen idee, sorry xd


    Inspiration can hit you any time