• 1 eeuw geleden werd er een opstand tegen het Capitool gehouden in Panem.
    13 Districten vochten om hun vrijheid,maar helaas.Ze verloren.
    Het Capitool had district 13 totaal van de kaart geveegt en organiseerde de Honger Spelen.
    Een spel waarvan uit elk district éen jongen en éen meisje tussen de 12 tot 18 jaar,moeten vechten om hun leven.
    Het Capitool wil de districten daarmee laten zien dat zij de baas zijn.
    Nu nog steeds honderd jaar later is daar niets van verandert.
    De 100ste hongerspelen moest iets speciaals zijn dit jaar.


    District 1 - luxeproducten voor het Capitool
    Mentor: Jack Harris Varney [qTolkien][/q]
    -Felice Lucy Beaton Druella
    -Travis Jason Beaton Porcelainn

    District 2 - Wapens en vredesbewakers
    -Viviënne Xandra LazerxClove
    - Oliver Alexander Rhine Ollivander

    District 3 - Technologie
    - Rae Jade Fox HurtedHeart
    -

    District 4 - Visserij
    MentorAnnabelle Nevaeh Cresta; Ollivander
    - Mary-Ella Ophelia OdairTolkien
    -
    District 5 - Medisch onderzoek:
    - Lacey Flore JonesArriver
    -

    District 6 - DNA mutaties en manipulaties:
    - Amélie 'Amy' Decroix Druella
    -
    District 7 - Hout:
    - Perenelle Claudine Hoffman Porcelainn
    - Alexander Elliot Jackobs Nyan

    District 8 - Textiel:
    -
    -

    District 9 - Graan:
    - Annabella Clae Harisson Beckett
    -

    District 10 - Vee:
    - Alison Carli Hale Appelboompje
    -

    District 11 - Landbouw:
    - Avery Flora Mellisia Pine EvergreenKwijt
    -

    District 12 - Steenkool:
    -
    -




    Best people of Panem.
    I present to you the 100th annual Hunger Games.
    This year will still remain a surprise, but to the tributes
    one hint;
    Be friends with your enemy
    Lovely greetings your president.And may the odds be ever in your favor
    -President Snow


    enemy= andere tributen




    Regels
    - Minimaal vijf regels.
    -GEEN perfecte personages. Iedereen heeft wel een zwaktepunt, en niet iedereen is goed met wapens. Ook is niet iedereen 16 of ouder, ik zou graag ook wat jongere tributen willen.
    -Reservaties blijven maar 2 dagen staan
    -Gelieve mensen die wat ervaring hebben.
    - Speel niet voor een ander.
    - Wel realistisch en eerlijk spelen
    -Je mag dingen afspreken met andere mensen ,maar doe dit gelieve in het (Praat topic)
    - Net zoals in de Hunger Games ben je dood, blijf je dood. Je kan niet op de een of andere magische reden weer tot leven komen.
    -Ik ben de enige die de Topics opent tenzij ik er iemand voor aanwijs
    -...

    Als er vragen zijn mogen die gesteld worden.
    °Ik trek vanaf ze in de arena zijn iedere week 1 of mischien 2 lootjes.Ik stuur diegene die getrokken dan is een privé bericht en diegene moet zijn dood schrijven mijn personages zullen er ook in zitten en er word ook niemand voorgetrokken.
    °We beginnen met het moment van de boete
    °Ik zal later meerde uitleg geven over de arena.
    °Als er een nieuw topic geopend word zal ik jullie allemaal Gb'en.
    °Als je niet meer wil/kunt meedoen om een reden,mag je het aan me melden.
    °...

    [ bericht aangepast op 26 jan 2013 - 12:46 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Marthe, Marthe, Marthe, Marthe, Marthe, Marthe, Marthe, Marthe!

    Loze mijn topics zin is loos.]


    help

    [Mijn topics!]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    [Mijn topics c:]


    That is a perfect copy of reality.

    | Be friends with your enemy, but who ís my enemy? °-° |


    kindness is never a burden.

    Ollivander schreef:
    | Be friends with your enemy, but who ís my enemy? °-° |

    (De andere tributen ^^ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (...)
    (De andere tributen ^^ )


    | Of president Snow... |


    kindness is never a burden.

    Ollivander schreef:
    | Be friends with your enemy, but who ís my enemy? °-° |


    I am. (duivel)


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    I am. (duivel)


    O.O


    kindness is never a burden.

    Ollivander schreef:
    (...)

    O.O


    (duivel)


    help

    (Praat topic)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (wbw)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Druella schreef:
    (wbw)


    I WANT THAT SMILEY.

    Ik post morgen. (:


    help

    Mary-Ella Ophelia Odair || District 4
    Ella bekeek zichzelf in de spiegel. Delia stond achter haar om de vele ingewikkelde linten die de rug van haar jurk sierden vast te doen. Het was doodstil in de kamer en Ella streek even over de brandende handafdruk die op haar wang stond. Ze klemde haar tanden op elkaar om niet in huilen uit te barsten. Het was geheel tegen haar doen en ze zou het dus ook niet doen. Nooit. Ze wilde niet huilen om iets dat Maron deed. Zeker niet omdat hij ladderzat was.
    Dat was echter niet het enige waarom de atmosfeer in de kamer zo gespannen was. Delia wist wat Ella ging doen, een vastberaden daad waar niemand haar uit kon praten. Delia mocht doen wat ze wilde, opgeven zou Ella niet.
    Maar het deed haar zoveel pijn om haar stilzwijgende zusje aan te kijken, die met een troosteloze blik in haar ogen de linten op haar rug vastmaakte. Het deed haar vastberadenheid wankelen, maar tegelijkertijd deed het haar nog meer beseffen dat ze het niet kon riskeren voor Delia om aan de Spelen mee te doen. Het mocht niet. Nooit.
    De boete vandaag. Ella's naam zat een stuk of zeventig keer in de pot. Maron had al hun geld verdaan aan drank, waardoor zij degene werd die verantwoordelijk was voor het huishouden. Ze hadden bijna geen geld meer. Ella kon niet gaan werken en Delia al helemaal niet. Maron deed geen moeite.
    Af en toe stopte Ella's grootmoeder, Annie hen wel wat geld toe. Ze woonde in de Winnaarswijk en had bergen geld. Alleen wilde Ella dat geld bijna nooit aannemen. Dat was tegen haar trots.
    Ella vlocht Delia's haar achteruit en gaf haar een langdurige kus op haar voorhoofd voordat ze vertrokken naar het Gerechtsgebouw, waar de namen zouden getrokken worden.
    Ella ademde keer op keer diep in en uit. Ze had ervoor getraind, ze had haar besluit gemaakt. Nu kon ze niet meer terug en zodra het tijd was, bood het meisje zich aan om voet te zetten in de arena, waar kans op overleven 1 op 24 was.


    help

    Oliver Alexander Rhine | District 2
    Oliver sloot zijn ogen terwijl hij zijn vingers met die van Aubree verstrengelde. Haar hoofd lag op zijn borst en Olivers arm lag over Aubree's schouder. Ze staarde zwijgend naar de blauwe lucht en volgde een voorbijvliegende vogel met haar ogen. Het weiland lag er vredig en verlaten bij en Oliver en Aubree waren verlost van alle zorgen zoals de boete die vandaag plaatsvond en Olivers beslissen om zich aan te bieden. De kans dat Aubree getrokken was er klein aangezien zij nog maar zestien was en er hordes zeventien en achttienjarige meisje stonden te popelen om District 2 te vertegenwoordigen. "Oliver?" fluisterde Aubree's stem na een poosje. De grassprietjes onder Oliver kriebelden in zijn nek toen hij zijn hoofd naar beneden draaide om Aubree aan te kijken. "Ja?" Ze slikte en schraapte haar keel. "Je moet me beloven dat je terug komt. En niet in zijn kist maar levend." Aubree pauzeerde even. "Als een winnaar." Oliver zuchtte diep en zweeg. "Beloof het me, Rev." Hij keek Aubree doordringend aan in haar bruine ogen. "Je weet dat ik dat niet kan beloven, Bree." fluisterde hij ademloos terwijl hij over haar bruine haren streek. Aubree keek hem triestig aan en boog toen naar voor om Oliver een tedere kus op zijn mond te geven. "Ik wilde gewoon dat we hier voor eeuwig zo zouden kunnen blijven." zei ze toen ze hem weer losliet en haar hoofd terug op Olivers borst legde. "Ik ook." Zo bleven ze een hele tijd liggen tot er geschreeuw van de andere kant van het veld te horen was. "Oliver! Aubree!" Oliver veerde overeind toen hij de stem van zijn vader hoorde. Hij keek om zich heen en zag inderdaad aan de rand van het weiland Hunter staan, naast zijn houthakkershuisje en met een bijl in zijn hand. Oliver stond snel op en trok Aubree overeind. "De boete." fluisterde Oliver en hij en Aubree liepen snel naar Hunter toe. "He pap." Oliver gaf zijn vader een knuffel en Aubree drukte een kus op Hunters wang. "Kom op tortelduifjes, jullie moeten zo naar het plein. Ga je gaan omkleden." Oliver en Aubree lachten naar elkaar waarna ze snel het huisje binnenliepen en de boetekleren aantrokken. Aubree trok een witte jurk aan met bruine schoenen en krulde haar haar. De jurk zag er ontzettend duur uit maar Aubree's familie was ontzettend rijk dus dat leek logisch. Oliver trok enkel een vers hemd aan maar hield de bruine broek aan. Die was netjes genoeg. Hij kamde zijn haar en poetste zijn tanden waarna ze, Hunter ondersteunend, naar het plein liepen waar de boete zoals elk jaar gehouden werd. "Hier gaan we dan." fluisterde Oliver tegen zichzelf toen hij bij de andere jongens van zijn leeftijd ging staan. Oliver keek nog één enkel keer om naar Aubree en mimde,"ik hou van je," voor hij zijn volledige aandacht op het podium richtte en hoopte dat dit moment snel voorbij zou zijn.

    |Hier blijkt dat ik dus wel 350 woorden kan schrijven want dit zijn er 489. Interesting. (; |

    [ bericht aangepast op 18 jan 2013 - 13:03 ]


    kindness is never a burden.

    Annabella Clae Harisson | District 9

    Anna schrikt wakker als Clare haar wakker maakt. 'Het is bijna zover' zegt ze. Ze geeft haar een kus op haar wang en loopt dan naar de keuken waar ize wat oud brood met een stuk kaas eet. Ze is nog moe. Vader zit waarschijnlijk nog te slapen. Ze beslist om Sarah ook wakker te maken, haar ook wat brood te geven en haar dan te helpen met het aankleden in haar jurk. Clare doet dit jaar voor het eerst mee in de boete. Anna liet haar naam niet meer dan 2 keer in de pot. Anna gaat haar kleren maar alvast aantrekken voor de boete, want ze wil nog een heel klein dutje doen voordat ze vertrekken. Ze doet haar simpele zalmroze jurk aan die ze voor haar 14de verjaardag heeft gekregen. Ze waarschuwt Clare om haar op tijd wakker te maken en valt in slaap.

    ''Anna! Anna!'' Weer schrikt Anna wakker. ''Wat is er?'' zegt ze slaapdronken. ''We gaan te laat komen! De boete begint zo!'' Anna springt uit haar bed, ziet dat Sarah, haar vader en Clare al klaar zijn om te gaan, doet haar schoenen aan, en ze vertrekken. "Hopelijk is dit een soort goed voorteken?" denkt ze.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.