• In de zonnige hotspot Albufeira strijken jaarlijks ladingen feestende jongeren neer voor een party holiday in Portugal. Ze komen om s'middags uit te kunnen rusten en tegelijk een mooi kleurtje te kunnen krijgen van de Portugese zon, om vervolgens in de avond helemaal los te gaan in de clubs en cafe's. Maar hoe vaak kan dat goed gaan, van comazuipen tot je voet breken. Het kan allemaal.. Gelukkig staan de dokters in het ziekenhuis altijd voor je klaar, of het nou je eigen schuld is of niet.. Maar nu is er nog een vraag.. Hoe vaak komt een groepje jongeren in het ziekenhuis? En waarom? Volg tien jongeren in hun feestvakantie, vol met drank, plezier en ongelukken..


    Oké, de jongeren kennen elkaar nog niet! Ze komen elkaar tegen in het hotel, de club, het cafe etc.

    Jongeren: (5 meisjes en 5 jongens)
    - Kyra Destiny Iglesias - Malino
    - Alison Victoria Parker - iSlytherin
    - Yasmin Rae Fisher - Arriver
    - - Clock
    -Aubrey-Jane Rókóvinic - Neolaia
    - Andrew Ryan Green - Malino
    - Landon William Mallory - Shooter
    - Danial Yasin Rameez - SerpentsKiss
    - Christopher James Rókóvinic - Neolaia
    -

    Dokters:
    - Peggy Conzales - Eluveitie
    - Alexander David Romano - Malino
    -
    -
    -
    -

    Invullen:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Nationaliteit:
    Extra:

    Regels:
    - 16+ mag (Geweld, Seks etc.)
    - Geen Ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes
    - Geen perfecte personages
    - Minimaal 4 regels!
    - Alleen ik (Malino) open de topics!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 13:35 ]


    El Diablo.

    Volledige naam: Kyra Destiny Iglesias.
    Leeftijd: Bijna 18.
    Karakter: Kyra is niet heel slim, maar erg goed in talen. Ze heeft geen schaamtegevoel en gaat meestal helemaal los in de avonden. Ze is erg lief tegen haar vrienden, maar kan nog wel is een bitch zijn als ze je niet mag. Dit word verdubbeld als ze drank op heeft. Wel is ze soms een beetje arrogant en erg ijdel.
    Uiterlijk:


    Nationaliteit: Spaans/Nederlands.
    Extra: Ze heeft een echte talenknobbel, ze spreekt: Nederlands, Engels, Frans, Spaans, Portugees, Italiaans en Turks.

    Volledige naam: Andrew Ryan Green, maar hij word altijd Drew genoemd.
    Leeftijd: 20.
    Karakter: Drew is een echte flirt, of hij nou gedronken heeft of niet. Ook staat hij er maar al te graag bekend om dat hij alle regels breekt. Het is een echt feestbeest, en gaat al vanaf zijn 15e naar alle party hotspots. Als hij niet of niet veel gedronken heeft kan hij goed naar je luisteren, hij is ook best macho.
    Uiterlijk:



    Nationaliteit: Engels.
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 22:44 ]


    El Diablo.

    Mag ik een meisje reserveren?


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Oelala -
    Deze RPG is echt wat voor mij,
    zeker aangezien ik de afgelopen zomer zelf twee weken heb doorgebracht in Albufeira met m'n vriendinnetjes !

    Reserveer maar twee rollen voor mij;
    een meisje en een jongen !
    Ik zal ze vanavond invullen !


    •

    Mag ik meisje reserveren?


    That is a perfect copy of reality.

    Jullie staan erbij! ^-^


    El Diablo.

    Meisje?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Volledige naam: Alison Victoria Parker
    Leeftijd: Alison is net 18 geworden.
    Karakter: Alison is een raar en gek meisje van zichzelf. Maar van drank wordt ze alleen nog maar gekker. Doordat haar ouders uit elkaar zijn gegaan toen ze nog maar heel klein was geloofd ze niet echt in liefde. Alison is daardoor een echte hartenbreekster geworden. Ze kan heel sexy dansen als ze wilt en is makkelijk als het gaat om jongens. Verder moet je als Alison in de buurt is vooral goed op je portomenee letten, want ze heeft vaak genoeg dingen gestolen. Alison rookt al sinds ze twaalf was en zowel drank als wiet gaat er bij haar met gemak in.
    Uiterlijk: http://weheartit.com/entry/48210700/via/alexannlp
    Alison is een klein meisje van 1.60 maar laat niet graag over zich heenlopen. Ze heeft een klein hartje getattoeerd op haar linker pols en volgens op haar rechterschouder.
    Nationaliteit: Alison komt uit Amerika.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 18:25 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Mag ik een meisje?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    SerpentsKiss schreef:
    Mag ik een meisje?


    Sorry, de meisjes zijn vol.. Wil je anders een jongen?


    El Diablo.

    Ik heb haar naam veranderd in Alison


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Bwah, eigenlijk denk ik niet dat deze Rpg heel geschikt voor me is.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Malino schreef:
    (...)

    Sorry, de meisjes zijn vol.. Wil je anders een jongen?


    Maak niet uit en is goed (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Clock schreef:
    Bwah, eigenlijk denk ik niet dat deze Rpg heel geschikt voor me is.


    Oh.. Dus ik moet je weghalen?


    El Diablo.

    Misschien.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Landon William Mallory

    Volledige naam: Landon William Mallory

    Roepnaam:: Landon, Mally
    Leeftijd: 21
    Nationaliteit: Nederlands
    Karakter: Landon is een jongen die van avontuur houdt, al is dat met meisjes, met zijn vrienden of met mensen die hij helemaal niet kent – voor hem kun je het niet gek genoeg maken. Landon zal je nooit negatief horen praten, hij is een echte optimist en ziet van alle dingen die gebeuren de goede kant in – waardoor veel mensen het fijn vinden om bij hem in de buurt te zijn. Dit optimisme zie je terug in zijn levensstijl, hij woont voor gedurende twee maanden in Albufeira om niks te missen van de feestjes die hij daar kan meemaken.



    Uiterlijk: Landon is een lange, intimiderende, gespierde man – waar veel mensen met een lichte angst in hun ogen naar kijken. Zijn strakke kaaklijnen en de harde blik in zijn ogen worden echter afgezwakt door zijn donkerblonde, nonchalante haren die hem een typische kwajongens uitdrukking geven.


    •