• Hooi,
    Mijn school staat in de top 10 van leukste scholen van Nederland en natuurlijk willen we op nummer 1 staan.
    http://www.slamschoolawards.nl/?rid=874592023 dat is de link en de school waar je op moet stemmen staan in Wassenaar en heet St. Adelbert College.
    Ik zou het echt geweldig vinden als jullie mij zouden helpen.

    Btw; er staat dat je je gegevens moet invullen, die kan je gewoon invullen er word niks mee gedaan.
    Alvast bedankt!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Onze school doet ook mee. :')
    Het is dan wel een beetje tegenstrijdig om op een andere school te stemmen, lol.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 19:50 ]

    Dragneel schreef:
    Onze school doet ook mee. :')
    Het is dan wel een beetje tegenstrijdig om op een andere school te stemmen, lol.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik kan er niet opkomen doordat ik te aak ben doorgewezen?:'D
    Wel ja, zal wel aan de Ipad liggen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik ga daar niet mijn telefoonnummer invoeren, dus ik heb maar gewoon een steepje gezet. Ik heb wel gewoon gestemd (;


    26 - 02 - '16

    Eluveitie schreef:
    Ik ga daar niet mijn telefoonnummer invoeren, dus ik heb maar gewoon een steepje gezet. Ik heb wel gewoon gestemd (;


    Thankyouu


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Zolang onze school maar niet weer eruit springt vind ik alles prima, dus ik heb gestemd op jouw school :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    O.o Ik zit ook op het Adelbert in Wassenaar, LOL

    Dus ja, ik zal zeker stemmen, geheh:Y)


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.