• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Zayn Malik en Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 20:43 ]


    El Diablo.

    Cher Lloyd

    'Ben je hier omdat je bang bent voor vijlen?' vroeg ik. Hoe onlogisch. 'Ohh, scherp. Ik snap het' knikte ik. Snel legde ik de vijl weg en trok Mackenzie tegen me aan. 'Sorry Mackz' fluisterde ik. Ik bedacht voor iedereen bijnamen. Zacht begon ik een onbekend liedje te zingen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Malik

    'Cherrie, Mackie word bang van John' lach ik, ik kijk even naar Mackenzie en glimlach even.
    Ze lijkt echt op een van mijn zusjes, alleen Mackenzie heeft bruin haar en mijn zusje zwart haar...


    El Diablo.

    Mackenzie Foy
    Ik zucht opgelucht als Cher het doorheeft en Zayn haar hints geeft.
    Ik zorg dat mijn ademhaling onder controle is en veeg mijn tranen weg.
    Ik voel Cher haar armen om me heen en glimlach door haar bijnaam.
    "Je kon het ook niet weten maar ja, ik kan niet tegen scherpe dingen"zeg ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    'Dus het is vast geen goed moment om te vertellen dat ik iemands slecht kende, en dat hij had gezegd dat hij over een paar weken mij, mijn familie en mijn vrienden gaat vermoorden? Hij was wel een moordenaar' zei ik beteuterd. Na een minuutje zo te zitten, haalde ik mijn schouders op en sprong op, om boven op Zayn te springen. 'ZAYNIE-BOO? CHER-ATTACK!' gilde ik blij en ik belandde op Zayn's buik met mijn knieën. Autch.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy
    Rillingen stromen over mijn rug en ik knik.
    Niet erover denken Mackenzie.
    "True or Dare for Cher omg dat rijmt" roep ik ineen shyper achtief.

    ik ga, ik reageer in de reclame blokken gewoon


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Wat ga je kijken? Ik zit te twijfelen tussen Voice Kids en Anne Frank]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Malik

    Ik kreun even als ze op mijn buik terecht komt, maar lach zwakjes. 'Moest dat nou?' zeg ik even.
    Ik laat me plat op het bed vallen en zucht..


    El Diablo.

    [Ik ga The Voice kijken.. Ik heb gehoord dat mijn favo van Holland's Got Talent ook mee doet xd]


    El Diablo.

    [voice]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    'Ja, jij oen' gniffelde ik. 'Euhh. Truuu-uuuth!' gilde ik vrolijk. Hyperactief begon ik op en neer te rennen, totdat ik opeens neerviel. Ik zakte door mijn knieën en liet een piepje horen. 'Ze komen snel. Ze komen, zeg ik je! Ze komen!' Ik schudde Mackenzie heen en weer tot ze neerviel. Toen ik weer rustig was, keek ik onbegrijpelijk naar Mackenzie. 'Waarom lig je?'


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie
    Niet begrijpend keek ik CHer aan

    Auw roep ik naar haar ineebs staat ze op.
    'ehm jij begon me door elkaar te achuddenv ,mompel ik.
    'zeg hebben julllie ooks dorst


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall Horend.
    Kreunend kwam ik weer bij en mmet overal pijn sleepte ik mw naar een kamer waar gelyid vandaan kwam.
    Ik trok de deur opeb en zag Zayn en tqee meideb.
    Vermoeide zakte ik weer ol de grond in elkaar maar bleed bij newustzijn.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik kijk even naar Niall die binnen komt vallen en ik zucht even. 'Wat kom je doen? Mackenzie een blauw oog slaan?' mompel ik.
    Ik kijk hem niet meer aan en pulk een beetje aan mijn verband..


    El Diablo.

    Nevaja
    ‘Niall, niet weg lopen als…’ snel liep ik hem achterna. Hij lag op de grond, bewusteloos. Ik til hem weer op en leg hem terug op mijn bed. Ik zucht er gebeurt zoveel al alleen al op zijn eerste dag hier.

    Doutzen Kroes
    Ik was flauwgevallen, mijn moeheid had het overwonnen. En het zwart had het over genomen.
    Maar ik werd uiteindelijk natuurlijk wel wakker. Ik kreunde zacht en duwde me op mijn elle bogen omhoog en zag Cher, een getinte jongen met zwarte haren en een meisje met lange bruine haren in de kamer zitten. Volgens mij een of ander spel te spelen, ‘Wat doen jullie?’


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Cher Lloyd

    'HIJ WIL ME VERMOORDEN!' zei ik overdreven, toen ik naar Zayn wees waarbij ik even tegen zijn neus prikte. Ik keek op en rende naar Doutzen. 'Truth or Dare, maar ik moet nog een vraag beantwoorden' zei ik. 'Die ik nog steeds niet gekregen heb' kefte ik naar Zayn. Eigenlijk was ik zo zwak nog niet, dus ik tilde Doutzen op en zette haar naast Mackenzie. 'Mackenzie, Doutzen Kroes. Doutzen, Mackenzie Foy. Renesmee in de übervette Twilight Breaking Dawn part two, supermodel waar ieder meisje een moord voor zou doen van de eeuw. Cher Lloyd. Oh wacht dat ben ik' ratelde ik door. Afwachtend keek ik naar Zayn. 'Zaynie-boo. Waar blijft mijn vraag?' vroeg ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."