• Op welk getal lijk jij?
    Weer een quizje van mij. Ik heb er veel tijd aan besteed karakters in de getallen 1 tot en met 10 te stoppen. Ik zie altijd een soort karakter in getallen. Het is heel vaag en onbeschrijfbaar, maar nu heb ik er uiteindelijk toch wat van gemaakt^^


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    8 ^^
    Vond het wel een beetje vervelend dat ik niet kon aanduiden dat ik een jonger zusje heb :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ben nummer 8 haha
    Leuke quiz! ^^


    I solemnly swear that I am up to no good.

    8


    16 - 09 - '17

    Ik vond het best vervelend om op sommige vragen te antwoorden, aangezien ik bijvoorbeeld een tweelingzus heb en mijn karakter niet echt als een kleur zie. (': Maar ik kwam (ook) acht uit.


    comfort in c h a o s

    Ik ben 7. Klopt wel redelijk haha (:
    Leuke quiz!

    Haha, dat had ik ook vroeger.
    10. :]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Harcourt schreef:
    8 ^^
    Vond het wel een beetje vervelend dat ik niet kon aanduiden dat ik een jonger zusje heb :'D


    Had ik ook :')
    Ik heb mijn zusje tot broertje gekroond......Overigens ben ik 6 en absoluut niet mannelijk, maar goed :')


    wat was dit ookalweer

    Ik ben 10


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nummer 10, klopt best wel :s


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Ik was 8. Erg leuke quiz ^^


    From these ashes, I will rise

    Dat heb ik dus ook, dat getallen een heel karakter hebben en zo... Leuke quiz!


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik ben negen. Wie wil mijn tien zijn? :Y)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    7 ^^


    Take me to wonderland

    Haha goed bedacht, ben drie :Y)
    Jammer dat ik niet kon invullen dat ik een oudere broer en jonger zusje heb :x their awesomeness is too awesome to be ignored.
    Na de andere dingen ingevuld te hebben waar ik twijfelde kwam ik op 6 =3
    Allebei kloppen ze deels (:

    [ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 21:33 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Harcourt schreef:
    8 ^^
    Vond het wel een beetje vervelend dat ik niet kon aanduiden dat ik een jonger zusje heb :'D
    Idem. Ik heb ook twee jongere zusjes. Het klopte wel deels, maar ik ben helemaal niet populair. Integendeel. Ik heb vaak de indruk dat mensen me niet graag hebben, maar alleen maar vriendelijk tegen me doen omwille van mn vriend. Natuurlijk is niet iedereen zo, maar bij sommige mensen heb ik echt dat gevoel.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?