• Hi (:
    Ik heb momenteel al mijn abo's verwijderd & alleen nog eentje staan op een nieuwere die me aanspreekt. Ik ben in ieder geval opzoek naar wat
    meer leesvoer om mijn lonely vrijdagavond mee door te komen. Het liefst een wat nieuwere met niet meteen 20 hoofdstukken zodat ik kan inkomen
    en me na 10 hoofdstukken niet begin te vervelen en achter ga lopen - wat nieuwere stories dus!

    # Fanfictions van 1D waar maar één bandlid in voorkomt, vermengd met een onbekende persoon / personen. (Dus 1D bestaat niet)
    # Verhalen op The Hunger Games waar Katniss etc niet in voorkomen.
    # 'Luxury stories' - met 1D of niet - je weet wel, beetje oppervlakkige verhalen waarin de meisjeshoofdpersoon groot huis heeft etc.
    # Verhalen die zich - met 1D of niet - in de zomer afspelen, aan het strand enz
    # Feelgood verhalen. Een beetje drama mag altijd maar het liefst gewoon een fleurige story die vlotjes leest.
    # Hogwarts stories waarin Harry etc geen rol spelen. Liefst niet 6ejaars.

    Heb je een story die hierbij past? Drop hem in het topic en ik kijk sowieso. Als ik het leuk vind krijg je een kudo & abbo natuurlijk!
    Liever geen bromances, en graag Nederlands geschreven (gesproken mag). Ook iemand die leestekens en hoofdletters gebruikt aub!

    Wanneer papier sneetjes mes steken worden
    http://www.quizlet.nl/stories/107417/wanneer-papier-sneetjes-mes-steken-worden

    Het is een onbekende personen verhaal
    Kan 16+ in voorkomen maar voorlopig nog niet =)

    Myrra jonge vrouw die leeft in een middeleeuwse vestingstad, deze stad word echter geterroriseerd door dieven moordenaars en meer van dit soort onkruid.
    Haar broer zit in een ondergrondse beweging die de strijd aangaat met dit onkruid, echter word zij mee gezogen in de problemen die ontstaan. Ze besluit dat het nu beter is om te vechten dan te blijven wachten tot ze aan haar deur komen. Natuurlijk is het ongehoord dat een vrouw zich mengt in deze situaties.

    Ik probeer iedere dag een stukje te posten.
    het is nederlands gesproken en geschreven


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Thanks (:

    Ik heb alleen lange verhalen met meer dan dertig hoofdstukken, op eentje na, dus misschien vind je dat dan wat.:



    Vierentwintig kinderen worden op een dag wakker in een vreemde omgeving. Het duurt echter niet lang voordat hen verteld wordt dat ze zich in de Hongerspelen bevinden, een traditie die een halve eeuw geleden verloren is gegaan.
    Ditmaal moeten ze zich zonder de hulp van ervaringen, trainingen en coach staande zien te houden, terwijl het gros van hen niet eens meer weet wat de Hongerspelen zijn?
    Eleonore en Clive, afkomstig uit district 1 en 5, vinden ieder hun eigen strategie om in leven te blijven, maar als ze met elkaar geconfronteerd worden, moeten ze een keuze maken. Is de ander te vertrouwen? Bestaat er wel vertrouwen in de arena?

    *Hungergames
    *Volledig Nederlands geschreven
    *Link in plaatje
    *Geschreven door Prologue en Boobearlover


    Every villain is a hero in his own mind.



    some people dream of success, others stay awake to achieve it


    - er zitten geen beroemde mensen, onbekende personen dus!

    Ik ben er net vandaag mee gestart (A)


    dream, dare, fly!

    Ik weet niet of je mijn verhaal iets vindt. Het is gebaseerd op de 'vampire diaries', maar dan met onbekende personen. Je hoeft het dus niet perse te kennen om het te begrijpen.

    Behind these castle walls • Vampire diaries


    ‘‘Everyone thinks that I have it all
    But it's so empty living behind these castle walls
    .’’


    His heart was a secret garden and the walls were very high

    • Soundtrack || Second soundtrack
    • Onbekende personen
    • Gebaseerd op ‘the vampire diaries’
    • © Casuality


    -

    Ik merk het wel of je hem kan lezen:D:D:D

    heel veel lees plezier:P:P

    mystrieus


    Enjoy the little things in life, because one day you wi




    Ergens in Amerika woont een meisje dat in elke dag in dezelfde dagelijkse sleur moet zien vol te houden. Super populair is ze niet, maar ze is ook niet gehaat. Ze heeft een handjevol vriendinnen en een baantje in de lokale supermarkt. Op een dag treft ze een meisje dat heel erg op haar lijkt, maar ze is niet van hier. Ze komt van een koninkrijk ergens ver weg. De meiden zijn allebei zat van hun sleur en besluiten van leven te ruilen. Maar is dit wel slim om te doen?


    Link


    26 - 02 - '16

    Ik heb hier een Harry Potter verhaal over the Marauders dus dat is zonder harry potter zelf ;)

    A thousand years... [Severus Snape - The Marauders]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio



    - BatPayne en iiloveJBx
    - Geschreven en gesproken in het Nederlands.
    - Hoofdpersonages: Miley Cyrus en Zayn Malik.
    - Belangrijke nevenpersonages: Ariana Grande en Louis Tomlinson.
    - One Direction bestaat.
    - Kan 16+ bevatten.
    - Wraak en liefde.
    - POV Miley wordt beschreven door iiloveJBx.
    - POV Zayn wordt beschreven door BatPayne.
    - Soundtrack.
    - Op 12/01/2013 gestart.
    - Start bij 5 abo's.

    klik hier voor de story


    Don't tchange for other people, just stay youre self




    Één en drie, twee vierend vrij zonder wrok
    Gebogen vier maakt lachend de sneeuwende klok
    Vijf word gevrezen met wanhoop,naar
    Niemand's lievend, vasterend zwaar
    Één blijft achter, geen begrip
    Twee maakt goed, gekweld in slib
    Drie is stevig, maakt vanouds
    Vijf laat drie als kalig koud
    Drie en vier maakt stevig zeven
    Brengt de nummer vijf naar even.


    - Fantasy, onbekende personen
    - Start binnenkort
    - lange hoofdstukken
    - ABN geschreven
    - Neem maar een kijkje als het je iets lijkt : http://www.quizlet.nl/stories/108606/leatarr-ogen-der-doorgang/

    x


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    ____________________________________________________-
    Onbekende personen:

    In love and hate,
    By fights and peace,
    With you and me,
    There and here,
    England and Italy,

    The same and the difference,
    A mystery which never ends.




    Somewhere in Italy,
    There where it started,
    Long times ago,
    The same place,
    The same story,
    The place where it ends and begins.

    ______________________________________________________
    En ik begin binnenkort een DM fanfic, nee, niet in het 6e jaar (: wil je daar voor een seintje als die begint?
    Voor verdere verhalen klik HIER

    x


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Give me Love - One Direction



    One day you will do things for me that you hate. That is what it means to be family.



    A friend is someone who knows all about you and still loves you



    - Edward Christopher Sheeran
    - Lauren Aria Sheeran
    - One Direction
    - 100% Nederlands



    Lauren Aria Sheeran is geadopteerd toen ze 4 was door familie Sheeran. Sindsdien heeft ze een sterke band met haar pleegbroer Ed. Als hij op een dag besluit voor zijn zang carriere te kiezen en naar London verhuist verwaterd hun band en gaat Lauren haar gedrag drastisch achteruit. Haar moeder bepaald dat ze naar London moet gaan om daar een nieuw leven op te starten. Ze is immers 17. Om niet gelijk te verdwalen in London, blijft ze een maand bij haar pleegbroer Ed slapen. Daar maakt ze kennis met het leventje van een beroemdheid. Ze ontmoet nieuwe mensen, krijgt te maken met onzekerheden, leugens en andere dingen die voor problemen zorgen, maar daarbij krijgt ze ook veel nieuwe vrienden zoals de jongens van One Direction en misschien wel met liefde.

    Vooral met Harry Styles en Ed Sheeran dus. Verder hebben de andere jongens van 1D ook een grote rol. Hoop dat je een kijkje neemt. Er is enkel de proloog.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 19:18 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    I will find you- One Direction

    "You can't live your life for other people. You've got to do what's right for you, even if it hurts some people you love."




    “You've gotta dance like there's nobody watching,
    Love like you'll never be hurt,
    Sing like there's nobody listening,
    And live like it's heaven on earth.”



    - Nederlands geschreven en gesproken
    - One Direction bestaat
    - Kan 16 + bevatten
    - Neem een abo, ik waarschuw niet


    Twee meiden studeren aan de beste dansschool van Engeland en een van de beste van de wereld. Mensen over de hele wereld komen daarheen. Op die school worden mensen uitgekozen voor allemaal sterren, clips en concerten. Zo ook bij artiesten als One Direction. Wat als zij elke dag naar jouw komen kijken om te zien hoe je danst? Blijft het zakelijk of ontstaan er liefdes? Het leven van Amy en Lauren. Vooral Harry en Niall Het heeft 11 hoofdstukken.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 19:25 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lost in Lies
    The only thing worse than a boy who hates you
    A boy who loves you - the book thief




    Hurt me with the truth, but never comfort me with a lie



    - 100 % Nederlands
    - Neem een abo, ik waarschuw niet
    - Trailer

    Keira Rosalie Knight lijkt het perfecte leventje te leiden. Ze woont in een groot landhuis, ze heeft een bos in haar beschikking, eigen paarden, veel kleding en dienaren die haar bedienen. Niets is wat het lijkt. Twee jaar geleden is haar moeder overleden en sindsdien gaat de band met haar vader drastisch achteruit. Beetje bij beetje komt Keira erachter dat haar leven is gebaseerd op leugens. Ze gaat de strijd aan en opzoek naar de waarheid. Wil ze die wil weten en wat voor een effect heeft het? Een verhaal vol over leugens, onbetrouwbaarheid en vol met angst.

    Het is een OP en het heeft 21 hoofdstukken, maar ik ga een week op vakanties, dan zullen er niet echt hoofdstukken komen (:

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 19:25 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Fbi Malik


    Live is what you make, so make it beautiful