• Heyhey,
    Ik ben deze week begonnen op de universiteit in Utrecht en ik ben erachter gekomen dat de handtas die ik op de middelbare school gebruikte niet meer fijn is. Daarom wil ik nu een rugtas, dat vind ik fijner.
    Daarom mijn vraag: weet een van jullie een goede winkel voor een rugtas, in Utrecht? Ik heb zo'n 40/50 euro te besteden. Hebben jullie aanraders qua merk? Het hoeft niet een super stevige tas te zijn, maar wel een tas die een jaartje meegaat.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik vind dat The North Face, en Osprey goede rugzakken heeft, maar die zijn wel wat duurder. Hoewel ik eigenlijk sowieso eerder aan zou raden om een tas te kopen die van wat betere kwaliteit is en dan een paar jaar meegaat.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben zelf fan van de Eastpak tassen. Die gewone zijn prima en gaan jaaaaaaaaaaaaaaaaren mee, voor vier á vijf tientjes. Ook erg handig als je op reis gaat, op vakantie, of wat dan ook. Ik denk dat je die in iedere tassenwinkel wel vind, waar ze ook koffers enzo verkopen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    @Velaris: hm ja, maar ik krijg het van familie dus ik wil het niet al te duur maken. Dankje voor de tips!

    @Brynjolf: oh dat klinkt prima! Dan ga ik van de week even kijken (:


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eastpack!

    Ik gebruik ze zelf ook al jaren, hij is ook erg handig op de uni!


    Treat people with kindness

    Brynjolf schreef:
    Ik ben zelf fan van de Eastpak tassen. Die gewone zijn prima en gaan jaaaaaaaaaaaaaaaaren mee, voor vier á vijf tientjes. Ook erg handig als je op reis gaat, op vakantie, of wat dan ook. Ik denk dat je die in iedere tassenwinkel wel vind, waar ze ook koffers enzo verkopen.


    Hier sta ik helemaal achter. Ik heb mijn tas al vanaf de derde, en ik heb nu mijn tweede jaar uni achter de rug en ik ben een jaar blijven zitten. Het enigste probleem met mijn rugzak is dat de kleur aan het vervagen is. :') Verder doet hij het nog prima.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Brynjolf schreef:
    Ik ben zelf fan van de Eastpak tassen. Die gewone zijn prima en gaan jaaaaaaaaaaaaaaaaren mee, voor vier á vijf tientjes. Ook erg handig als je op reis gaat, op vakantie, of wat dan ook. Ik denk dat je die in iedere tassenwinkel wel vind, waar ze ook koffers enzo verkopen.


    Dit!
    + Die verkopen ze in zo'n tassenwinkel in de lange elizabethstraat / steenweg (die gaan in elkaar over) in centrum Utrecht.

    + ze hebben nu goedkopere eastpacks bij de kruidvat.

    Thanks voor de tips! Dan ga ik van de week even kijken (:


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik heb zelf een dakine rugzak, en dat is echt een heel fijn ding! Ze kosten rond de 40/50 euro ongeveer. Volgensmij worden die in Utrecht ook op de lange Elizabethweg, of anders ergens aan de Oudegracht.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Krull schreef:
    + ze hebben nu goedkopere eastpacks bij de kruidvat.


    Die actie van de Eastpaks voor €30,- loopt al 3 weken en morgen is de allerlaatste dag dat die actie er is. En de kans dat je de tassen in een Kruidvatfiliaal gaat vinden, is zo goed als nihil want die dingen gingen heel erg hard! Online zijn ze ook al uitverkocht en als dat zo is dan zijn ze op.

    Dus het was een goede actie, alleen heb je er helaas niet veel meer aan :c

    Ik heb zelf ooit m'n Eastpak bij een Duits warenhuis voor een tientje gekocht. Hij heeft 4 jaar dienst gedaan als schooltas maar omdat het voorvak los raakte (iemand vond het leuk om de naad door te snijden/knippen toen ik door de gang liep) heb ik een nieuwe tas gezocht, een ONeill die 15 euro was bij de V&D (heb je niks aan nu). M'n Eastpak gebruik ik nog wel voor de vakantie en dagjes uit etc.

    Ik zou zeggen: ga bij een tassenzaak kijken, of bij een sportzaak! In Utrecht heb je de Intersport, die heeft vast wel tassen. Er is ook een Vans store, die verkoopt ook tassen (ook goede kwaliteit heb ik van vrienden gehoord) en verder weet ik eigenlijk niet waar je tassen kunt kopen in Utrecht want daar let ik eigenlijk nooit op :')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly