• Ik wou een nieuwe story maken met z'n twee, alleen ik heb geen ideeen.

    Ik schrijf meestal warrior cats,
    maar ik vind iets engs met weerwolfen en fantasy ook goed.


    May StarClan light your path.

    ik wil wel.
    ben dol op warrior cats , maar over ander dingen schrijven is ook leuk.
    ik vind het leuk om over bovennatuurlijke dingen te schrijven.


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Oké, een over warrior cats dus of fantasy? Kies jij maar.


    May StarClan light your path.

    Fantasie


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Oké, wie maakt hem aan en welke fantasy dingen doen we dan? I like werewolfs of zelf bedachte


    May StarClan light your path.

    Maak jij hem aan.
    Weerwolven, vampieren etc is wel een leuk idee


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    oke waarover dan ? Ik bedoel bijv over wie en wat die gene allemaal meemaken enzo en waar ze wonen etc.


    May StarClan light your path.

    Wat dacht je van een gewoon meisje dat al het bovennatuurlijke in haar stad ondekt.
    Het heet dan : Is this real?
    Leuk idee?


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Ok.


    May StarClan light your path.

    Wie maakt hem aan?

    En trouwens zou je willen kijken bij mijn nieuwste rpg hij heet [RPG] Full Of Fantasy, aangezien je van fantasy houd :3


    May StarClan light your path.

    wil jij hem aan maken?
    Tuurlijk kijk ik


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Zouden jullie dit gesprek in een pb kunnen voortzetten? Andere mensen kunnen in dit topic niet meer reageren dus het is een beetje nutteloos.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn