• Altijd als ik aan mensen vraag wat ze van Duitsland vinden dan halen ze er altijd WO2 bij. En dan is het antwoord 'Flikker op met je duitsland'of 'Alle duitsers zijn homos'.

    Ik zelf vind Duitsland echt een prachtig land met een geweldige cultuur. En ik ben verliefd op hun taaltje. Leipzig und Berlijn en Hamburg zijn Allemaal prachtige plaatsen. En de mensen zijn ook zo gastvrij.

    Wat vind jij ervan?

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 19:29 ]

    Ik haat de taal. Ik woon in het grensgebied en dan word ik hier in Nederland in het Duits aangesproken. En dan zeg ik dat ik geen Duits kan en lullen ze gewoon door. Ik vond Berlijn een complete ramp. Kut stad! Nee ik heb niets met Duitsland en zal het ook nooit hebben.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    De taal vind ik kut, maar dat komt omdat Duits mij helemaal niet ligt. Verder zou ik er wel eens heen willen.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Altijd als ik aan Duitsland denk, denk ik aan dit


    dus ja.. en de taal is gewoon lelijk.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 18:27 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik hou gewoon niet van Duitsland. Klaar.
    Ik vind de taal erg boers klinken en leer ook niet graag voor het vak. Het zal best een mooi land zijn, maar ik zou er niet graag mijn vakantie doorbrengen.
    Dat is gewoon mijn smaak. Dat heeft niets met WO2 te maken. (bloos)


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Ik vind dat ze een leuk/grappig taaltje hebben, en de mensen daar zijn ook erg aardig! ;D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik haat de taal. Naamvallen.. >_< Ik ben er ook echt heeeeel slecht in. Verder gaan we er eigenlijk best vaak heen ('tis lekker goedkoop voor de vakantie) en... nouja, ik vind het er gewoon saai. En ja, die taal...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik ben dr eens geweest met kerstmarkt.
    en heb nu een vet schattig rendiertje daar gekocht :$ [knuffeltje ofcourse]
    En appel in glazuur is lekker ;D [heb ik daar toen ook gehad]
    + this vet grappig om met ze te praten [moest voor school interviews doen]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik ben zo slecht in dat pokkevak
    Het zal best een mooi land zijn
    maar ik vind het zo een lelijke, moeilijke taal


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    tja, ik snap ook niet wat mensen tegen Duitsers hebben
    en dat ze over WO2 beginnen vind ik egt onzin
    hallo, het is 70 jaar geleden, kom op zeg
    ik heb helemaal niks tegen Duitsers, ik vind ze wel gaaf
    en hun taaltje is egt geinig :P
    ik ben er best wel goed is, maar dat verandert wel de laatste jaren xD

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 18:30 ]

    Ik ga er al bijna 10 jaar naartoe, meerdere malen per jaar op reis en ik heb nog steeds geen klachten. De mensen die daar nu leven horen niet te boeten voor dingen ze ze zelf niet hebben gedaan.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik ben er nog nooit geweest.
    Viva España!


    Has no one told you she's not breathing?

    Fellatio schreef:
    Ik ben dr eens geweest met kerstmarkt.
    en heb nu een vet schattig rendiertje daar gekocht :$ [knuffeltje ofcourse]
    En appel in glazuur is lekker ;D [heb ik daar toen ook gehad]
    + this vet grappig om met ze te praten [moest voor school interviews doen]

    Dat moest ik ook allemaal doen ;o


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Als ik zo lees moeten de mensen niet naar Groninge komen en tegen echte Groningse mensen praten XD dat lijkt verdomd veel op Duits ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik ben het met je eens :Y)


    comfort in c h a o s

    Ik vind het een leuk land :)
    Ik zou graag Berlijn eens bezoeken
    Persoonlijk vind ik dat de mensen die er WO II er bij halen, dat ze overdrijven...
    Want dan moeten ze ook kwaad zijn op de Fransen aangezien Napoleon ook oorlogje voerde


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.