• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:44 ]

    Ik zie hier eigenlijk het grappige totaal niet van in.


    Ex astris, sciencia

    Het ziet er eerder uit alsof dat katje een ziekte heeft waardoor hij zo valt..


    -

    Haha, doet me een beetje hieraan denken:

    Genius schreef:
    Het ziet er eerder uit alsof dat katje een ziekte heeft waardoor hij zo valt..


    Volgens mij is daar wel een ziekte van.. Dan gebeurt er dat, maar eventjes later lopen ze weer vrolijk verder...



    Mja, ergens kan ik hier niet om lachen... Hmm...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Genius schreef:
    Het ziet er eerder uit alsof dat katje een ziekte heeft waardoor hij zo valt..


    Dat heet het Fainting Goats sindrom. Het komt het vaakst bij geiten voor, vandaag goats, maar katten kunnen het ook hebben. Als je het ff googled dan kan je er super veel filmpjes van vinden. Ik vind het echt zielig. Je ziet soms zon kat lopen en opeens neer vallen.

    zoeits als dit


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    ShadowSnape schreef:
    (...)

    Dat heet het Fainting Goats sindrom. Het komt het vaakst bij geiten voor, vandaag goats, maar katten kunnen het ook hebben. Als je het ff googled dan kan je er super veel filmpjes van vinden. Ik vind het echt zielig. Je ziet soms zon kat lopen en opeens neer vallen.

    zoeits als dit


    Dat had mijn konijn ook. Grappig gezicht. Maar behoorlijk sneu.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    ShadowSnape schreef:
    (...)

    Dat heet het Fainting Goats sindrom. Het komt het vaakst bij geiten voor, vandaag goats, maar katten kunnen het ook hebben. Als je het ff googled dan kan je er super veel filmpjes van vinden. Ik vind het echt zielig. Je ziet soms zon kat lopen en opeens neer vallen.

    zoeits als dit


    Nog steeds vind ik het schattig ;3

    ShadowSnape schreef:
    (...)

    Dat heet het Fainting Goats sindrom. Het komt het vaakst bij geiten voor, vandaag goats, maar katten kunnen het ook hebben. Als je het ff googled dan kan je er super veel filmpjes van vinden. Ik vind het echt zielig. Je ziet soms zon kat lopen en opeens neer vallen.

    zoeits als dit


    Awh, that's so sad :C. Nog nooit eerder van gehoord, maar bij nader inzien vind ik het nu wel sneu voor de kitten... Al kon ik mezelf heel lastig inhouden niet te lachen bij dat filmpje D:


    i put the fun in funeral



    Bij geiten is het een speciaal ras die dit doet. Dat is er op een of andere manier (per ongeluk) ingefokt.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'