• Hi mensen!
    Ik zit al tijden met een knagende vraag. Ik heb namelijk eens een super leuke clip gezien, maar ik weet niet meer van wie die was of hoe het liedje heette. Totaal niets! Ik weet alleen hoe de clip ging. Dus, als iemand kan helpen..

    Het ging over een meisje die elke avond met de trein naar huis moest. Dus dan zat ze op het station te wachten. En toen tekende ze op zo'n billboard een meisje die op een bankje zat met een regen wolk erboven. En toen was er dus zo'n andere jongen die een paar treinen later nam, die tekende een paraplu in haar hand. Die volgende keer tekende zij een auto die eraan kwam en een grote plas water, zodat dat meisje op het bankje helemaal nat zou worden. Die jongen tekende toen een jongen op het bankje, aan de kant van de auto. Dus dan zou die jongen al het water op zich krijgen, zolang het meisje maar niet nat werd. Dus het meisje tekende er een vraagteken boven. Die jongen maakte van die vraagteken een hartje.
    En toen later stond het meisje in de regen om een taxi te wachten en toen kwam die jongen eraan en hield een paraplu boven haar hoofd en ze stapten samen in de taxi.


    Zeer schematisch verteld, en mss klopt het niet helemaal meer, maar zoiets was het. En het meisje werd gespeeld door Samaire Armstrong (een actrice, ook wel bekend uit 'It's a Boy Girl Thing') (:
    Nougoed, ik zou echt doodgraag willen weten van wie die clip is en al. Alvast bedankt & anders bedankt voor de moeite!
    x,<3

    [ bericht aangepast op 9 nov 2009 - 14:45 ]


    Like a phoenix rising from the ashes

    ik weet welke je bedoelt :O
    maar ik weet hem ook niet xD
    xxx


    i like cookies :Y)

    Ik denk dat ik weet welke je bedoelt, maar ik heb dus écht géén idee van wie die zou kunnen zijn. Sorry, ik kan niet helpen ;x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik weet het!
    het liedje;
    Bad day
    van;
    Daniel Powter

    Irgendwann schreef:
    Ik weet het!
    het liedje;
    Bad day
    van;
    Daniel Powter


    Dat wou ik net zeggen als jij het niet al had gezegt xD


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    NERDLESS schreef:
    (...)

    Dat wou ik net zeggen als jij het niet al had gezegt xD
    Haha ik ook!!Ik ken die clip al helemaal vanbuiten door een vriendin van mij


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Bad Day van Daniel Powter?


    No growth of the heart is ever a waste

    Lijkt me een leuke clip. :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik wou het zeggen, maar blijkbaar ben ik te laat (;


    You're a star in heaven.

    YOU HAD A BAD DAY , you take one down (ofzo) you sing a sad song just to turn it around ...en nog wat WHAHHAH dat liedje is zoo goewwd ;)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    http://www.youtube.com/watch?v=yk_9sEhV3vM


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Irgendwann schreef:
    Ik weet het!
    het liedje;
    Bad day
    van;
    Daniel Powter


    Dat wist ik ook :'D


    Happiness hit her like a train on a track

    Volgens mij inderdaad Bad day, dat liedje is zo geweldig <3