• Hooi;
    ik bewerk graag foto's en tot voorkort deed ik dat met Gimp, maar het werkt niet meer goed en opzich is dat best een onhandig progamma.
    Ik heb photoshop ook op mijn pc staan maar dat vind ik nóg onhandiger!
    Dus, ik zoek gratis progamma's waar ik foto's mee kan bewerken (dingen knippen uit een foto, stijlen aanpassen, tekst invoegen, ...) dus heeft iemand suggesties? (:

    [ bericht aangepast op 19 jan 2013 - 21:11 ]

    Ik gebruik altijd PicMonkey.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik gebruik photoshop, door mn opleiding, maar ik snap dat dat niet mogelijk is. Verder weet ik eigenlijk niet. :')


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    ASTRONAUTx schreef:
    Ik gebruik photoshop, door mn opleiding, maar ik snap dat dat niet mogelijk is. Verder weet ik eigenlijk niet. :')


    Nah, er staat wel photoshop op onze pc omdat mijn vader dat nodig heeft maar ik vind het gewoon ongeloofelijk onhandig omdat ik er nooit een opleiding of lessen voor gehad heb... :')

    Op zich kan je gewoon met tutorials werken voor beide programma's. Jezelf photoshop leren gebruiken is echt gemakkelijk. ;/ Verder weet ik niet echt programma's meer. Wil je echt serieus met foto's gaan werken?

    [ bericht aangepast op 19 jan 2013 - 21:37 ]


    comfort in c h a o s

    Reid schreef:
    Op zich kan je gewoon met tutorials werken voor beide programma's. Jezelf photoshop leren gebruiken is echt gemakkelijk. ;/ Verder weet ik niet echt programma's meer. Wil je echt serieus met foto's gaan werken?


    ja.

    PAINT.net is een geweldig programma c:


    Change, the only good thing in this world.

    Photoshop is echt het fijnst als je foto's wil bewerken, gewoon ff wat tutorials bekijken, je wordt er vanzelf handig in. Als je gewoon een beetje knippen en filters wil toevoegen dan kun je ook Picasa gebruiken.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Photofiltre (:


    If we can't live together, we are going to die alone.

    Rickman schreef:
    PAINT.net is een geweldig programma c:

    Dat heb ik ook, alleen kun je er niet zo veel mee bewerken, meer tekenen.

    Geen idee ik gebruik ook GIMP.


    •*• Lululu •*•

    Als je echt serieus met foto's wilt gaan werken zul je uiteindelijk toch met Photoshop of met GIMP om moeten kunnen gaan. Photoshop vooral, omdat dat het meest word gebruikt. Ik raad je aan om tutorials op te zoeken, er zijn er meer dan genoeg.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Voor dat dingen knippen uit een foto zou ik toch maar voor Photosthop gaan ;o de rest kan inderdaad wel met andere programma's die hier al genoemd zijn.

    Ik heb geen les gehad over Photoshop, maar heb het zelf uitgezocht met wat hulp van tutorials op internet. Als je het eenmaal een beetje snapt, is het helemaal niet moeilijk ^^ Ik heb wel een story met wat tutorials en basis uitleg.., misschien dat je daar eventueel wat aan hebt (: Ik was nog van plan een hoofdstuk te maken over hoe je dingen kunt uitknippen, maar had het nog niet gedaan (oeps) (ik bedoel dit niet als reclame btw)
    Over andere programma's weet ik niet zo veel.. maar Paint.NET is een soort combinatie van Paint en Photoshop, voor zover ik het me herinner. Dus inderdaad meer geschikt om mee te tekenen ><

    [ bericht aangepast op 25 jan 2013 - 22:35 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo