• Ik heb een laar leuke fun facts over geesten nodig. Voor school moet ik een animatiefilmpje maken en het leek mij wel leuk om van grappige weetjes over geesten een filmpje te maken. Dus weten jullie nog wat leuke dingetjes?
    Dingetjes zoals: Op het moment wordt je misschien gehumpt door een geest zonder het te weten en geesten vinden het leuk om de trap op en neer te klimmen. ^^

    En hebben jullie een aantal suggesties voor hele domme, maar toch leuke fiedeledie melodietjes als muziek in het animatiefilmpje?
    Thank you


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Als ik dingen over geesten ga kijken of opzoeken, ben ik de volgende 3 dagen klaarwakker. Sorry. :"D

    Dragneel schreef:
    Als ik dingen over geesten ga kijken of opzoeken, ben ik de volgende 3 dagen klaarwakker. Sorry. :"D


    26 - 02 - '16

    Weet niet of het waar is, maar als een geest je aan zou raken, zou je plots een koude rilling voelen op die plek.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    Weet niet of het waar is, maar als een geest je aan zou raken, zou je plots een koude rilling voelen op die plek.

    Het hoeft niet per se waar te zijn, hoor. Vandaar dat ik er ook speciaal had bij gezet dat ik vooral grappige dingetjes zoek. Toch bedankt! Ik zou er wel wat leuks van kunnen maken. ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:


    Oké, hier moest ik toch wel om lachen. (krul)

    Assassin schreef:


    Geweldig! Bedankt! Dit soort dingen zoek ik. :3.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Jaaaa ik had een leuke!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    :')


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Druella schreef:
    Jaaaa ik had een leuke!


    Ik geloof in geesten, maar ik geloof dit dan weer niet. Toch een leuke. :3