• Lieve Q'ers,

    Ik ben gestart met een nieuw verhaal, Always & forever | The Vampire Diaries. Dit is een vervolg op een eerder TVD verhaal van mij.
    Schrijven vind ik onwijs leuk om te doen, ik ben alleen erg slecht in het maken van mooie covers. Is er iemand die lief en creatief is en mij wil helpen?

    Dit zijn een aantal aanwijzingen om je op weg te helpen:
    Dit is de link naar het verhaal waar de cover voor nodig is.
    Dit is de link naar de soundtrack van het verhaal.
    Dit is het eerdere verhaal, met bijbehorende cover.
    En ten slotte is dit de weheartit pagina van The Vampire Diaries.

    Het liefst wil ik op de cover:
    - Always & forever |The Vampire Diaries
    - © Westwick

    Eigen ideeën zijn natuurlijk ook meeeeer dan welkom. Ik hoop dat jullie deze niet-creatieve noob uit de brand kunnen helpen.

    Liefs Westwick


    I was an angel living in the garden of evil

    Nog een bepaald iets dat er per se op moet, een personage of een voorwerp of iets? Welke sfeer moet de cover hebben?


    Happy Birthday my Potter!

    Starlord schreef:
    Nog een bepaald iets dat er per se op moet, een personage of een voorwerp of iets? Welke sfeer moet de cover hebben?


    Het verhaal gaat vooral over de Salvatore broers, dus die mogen mooi op de cover! Verder vindt ik zwart-wit of sepia mooi (:


    I was an angel living in the garden of evil

    Poging nummer 1 (ik ben zelf nooit zo'n fan van heel veel tekst op de cover, dus ik heb drie verschillende versies):




    Happy Birthday my Potter!

    Starlord schreef:
    Poging nummer 1 (ik ben zelf nooit zo'n fan van heel veel tekst op de cover, dus ik heb drie verschillende versies):





    Moooooooi!! Super bedankt, nu weet ik alleen nog niet welke ik het mooist vind hahaha


    I was an angel living in the garden of evil