• Haay (:
    (morgen ben ik weer terug ;))

    ik ben van plan een nieuwe quiz te gaan maken en daarvoor heb ik rollen nodig :D
    maar dan zal ik voor het gemak eerst eens even vertellen wat ik ongeveer van plan ben met het verhaal xD

    het gaat over een meisje van 15 jaar.. ze heeft helemaal niemand meer, haar ouders hebben haar verstoten en ze woont in een boomhut in een park..
    vroeger op school werd ze altijd gepest door 1 enkele jongen ( okej eig door iedereen maar die ene jongen sprong er altijd tussenuit)
    naar school kan ze nu niet meer want ze kan zichzelf al moeilijk in leven houden..
    tot ze die ene jongen weer tegen komt.. die jongen die haar zo peste..
    de jongen krijgt een schuld gevoel hij besluit het meisje te willen helpen.. maar hoe gaat dit alemaal gebeuren??

    nou ik hoop dat je ht een beedje snapt :P
    het word wel een quiz waar TH in voor gaat komen..
    ene love story weet ik nog niet zeker...
    maar ik wou wel graag de volgende rollen willen hebben:

    roll van;

    hoofdpersoon;BEZET BY Moii xD konn het niet laten (A)
    nieuwe BF hoofdpersoon;BEZET BY Vleermuisje
    nieuwe BF hoofdpersoon;BEZET BY NimmaGirl
    nieuwe BF hoofdpersoon;BEZET BY Saartjeu
    vader hoofdpersoon;
    moeder hoofdpersoon;

    kind 1 (die hoofdpersoon peste);
    kind 2 (die hoofdpersoon peste);
    kind 3 (die hoofdpersoon peste);

    eventueel lief van andreas;BEZET BY TomSexx
    eventueel lief van tom;BEZET BY KimxGeorg
    eventueel lief van gustav;BEZET BY xTaraxTomx
    eventueel lief van georg;
    eventueel lief van bill;BEZET BY ook moii jah sorry kon het ook niet laten..

    Eerder lief van bill;



    tot zover de rollen ,,
    er komen er nog meer bij denk ik maar tot nu toe zijn er deze rollen..
    geintreseert?? dan will ik natuurlijk wel ff iets weten (:

    wat ik will weten;

    Roll;
    Naam;
    Leeftijd;
    Style;
    Likes;
    Dislikes;
    Proloog verhaaltje;


    uhm nou kan het zijn dat ik voor een rol meer reacties zou kunnen krijgen..
    ik kies eerlijk.. ik kies dus niet gelijk de eerste (tenzij ik hem heel geschikt vind)
    maar ik kies vooral de beste ;)

    Xxx kimmy


    A Noble was Born in Chaos

    Roll; hoofdrol of bf rol??

    Naam; michelle

    Leeftijd;int egt bijna 14 ma als ik keise meot 15 hea:P

    Style; emo/eigestyle

    Likes; Lollyy'S Jongens hellow kitty

    Dislikes; School Mensen die me peste haten ect.


    Proloog verhaaltje;

    hoe bedoel je dta evrtelle ovr jeself??

    me egte ik:
    haay haay ik ben Michelle. ik ben 13 bijna 14 en word gepest op school jah ikw ete er sijn meerdere ik vidn school drm neit so leuk maja:S:S
    ik ben dol op vamppieren en hellow kitty. ik ben spontaan en liefr maar kan heel koppig sijn.


    of als eht voor verhaal meost sijn:

    ik ben michelle ben 15 jaar. ik haat(e) school. zoals de meeste. ik hou van jonmgens dus neit van meide. ik vind hellow kittu lkeuk en ben lolly verslaafd als ik de kans krijg^^. ik bene en lief persoon. maar kan heel fel reageren. ik voel me neit lkkr om heo ik ben geworden. en dus kan ik soms heel bot overkomen maarik ben helemaal neit zo gemeen okal doe ik da soms wel. ma ik weet wle bij wie. want als ik mensen neit ken ben ik heel verlegen omdat ik bang ben dat se me neit meer mogen. ik voel me neit snel op em gemak bioj iemand. en ik wil bets graag gelijk hebben ookal weet ik dat je neit altijd geklijk kunt hebebn



    Da was eht:P Hope dat ej er wat eme kunt:D

    Greeeetttzzzz Michelle


    edit 31-07-2011: ik heb me achternaam hier weg gehaald, omdat ik hem vond bij google XD en dit is oud en beschamend XD

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 1:03 ]


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    dankee :D en jah proloog verhaaltje is het verhaaltje voor het verhaal xD


    A Noble was Born in Chaos

    oo w8 ff een foutje:$


    proloog verhaaltje voort verhaal:

    hoofdpersoon:

    ik ben michelle ben 15 jaar. ik haat(e) school. zoals de meeste. ik hou van jonmgens dus neit van meide. ik vind hellow kittu lkeuk en ben lolly verslaafd als ik de kans krijg^^. ik bene en lief persoon. maar kan heel fel reageren. ik voel me neit lkkr om heo ik ben geworden. en dus kan ik soms heel bot overkomen maarik ben helemaal neit zo gemeen okal doe ik da soms wel. ma ik weet wle bij wie. want als ik mensen neit ken ben ik heel verlegen omdat ik bang ben dat se me neit meer mogen. ik voel me neit snel op em gemak bioj iemand. en ik wil bets graag gelijk hebben ookal weet ik dat je neit altijd geklijk kunt hebebn


    voor als eht een van bf sou sijn:

    Haay ik ben michelle en ben 15 jaar. Ik ben heel zorgsaam ovr me vrienden. en heb ehel veel voor se ovr. ookal kan ik soms egt helemaal gek van se worden. soms ben ik te lang bij se en meot ik ff alleens ijn. maar dat heeft iedereen tog wel eens?? ik hou van hellow kitty<333 Ik ben lief voor emnsen die ik mag amar als ik iemand neit mag seg ik eht ook. tensij ik weet dat ik em mond nu egtg meot houden dan bedenk ik me. ik wil natuurlijk neit te erg in problemen komen... of me vrienden in problemen brengen:) Naah dit was ff wat infoo



    Nog wat nodig? telll meee
    <33333


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    haha zo ist goewd :D en dankee :D
    ik vin dat jij bf mag zijn ;)
    (omdat mijn uberlieve vriendin naast mij al besloten heeft wie de hoofdroll heef xD)


    A Noble was Born in Chaos

    Roll;eventueel lief van georg

    Naam;Nickita

    Leeftijd;18

    Style; skater/emo

    Likes; Georg en skaten en graffiti

    Dislikes; mensen die denken dat ze alles zijn

    Proloog verhaaltje;
    Haay mijn naam is Nickita
    Ik ben 18 jaar en altijd vrolijk
    Ik kan ook behulpzaam zijn en word soms best snel melig
    En ik sta altijd klaar voor mijn vrienden en voor georg natuurlijk ook ;)laat ze dan ook echt niet vallen
    Verder hou ik van graffiti en skate ik graag
    maar ik moet nu gaan ik word geroepen en ik heb echt geen idee door wie dus ik ga ff kijken ;) Doei (K)


    You can't touch music but music touch you

    YEAAH:D DankeDankeDanke:P

    nu ff wat loligs:

    DankeDankeDankeDankeDankeDankeDankeDankeDankeDankeDankeDankeDankeDankeDankeDankeDankeDankeDankeDankeDankeDankeDankeDankeDankeDankeDankeDankeDankeDankeDankeDankeDankeDankeDankeDankeDankeDankeDankeDankeDankeDankeDankeDankeDankeDankeDankeDankeDankeDankeDankeDankeDankeDankeDankeDankeDankeDankeDankeDankeDankeDankeDankeDankeDankeDankeDankeDankeDankeDankeDankeDanke



    soow:D ik helemaal blij:P


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Roll;Maakt niet uit,die jij het best bij mij vind passen ;)

    Naam;Shanice

    Leeftijd;ben in het echt 13 maar jij mag kiezen x)

    Style;EigenStyle

    Likes;Tekenen,muziek luisteren,dansen

    Dislikes;shoppen,inspecten,liegen

    Proloog verhaaltje;
    Heey ik ben Shanice en ik ben 13(is voorbeeld jij mag kiezen)jaar.Ik hou van veel verschillende dingen.Maar I love my friends for ever,ookal zijn het er niet veel.Ik vind het soms best zijn om alleen te zijn,ik luister dan muziek en teken wat.Wat ik echt haat is Shoppen,Ik heb het geduld er niet voor,Nee shoppen is niks voor mij,laat men moeder maar wat voor me halen.Ik trek alles aan wat lkkr zit,Het boeit me niet hoe het er uit ziet als ik me maar prettig voel!Mijn style is : ShaniceStyle!!Ik doe wat ik wil en wil je dn please accepteren anders heb je helaas pech.Ik wil dat niemand aan mijn vrienden komt want dan kom je aan mij.Men vrienden zijn alles voor me,Zonder hun ben ik niks...Ik doe alles met ze maar dansen vind ik het leukst..Eigelijk gaat men leven elke dag het zelfde: Van vrienden houden,muziek,dansen,tekenen,shoppen haten.
    Ik voel me soms niet kiplkkr maar ik probeer het er het beste van te maken!!


    zo goed??

    xx


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Mag ik miss Bf hoofdrol?Het lijkt me leuk om een bf te hebben zoals jij!!


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    helemaal okej hoor ;)


    A Noble was Born in Chaos

    Mag ik miss Bf hoofdrol?Het lijkt me leuk om een bf te hebben zoals jij!!


    schat jij mag diej bf hoofroll als ge dat graag wilt ;)


    A Noble was Born in Chaos

    (...)

    schat jij mag diej bf hoofroll als ge dat graag wilt ;)


    echt :O


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    natuurlijk ;)

    het staat genoteert ;)


    A Noble was Born in Chaos

    Thank you (K)

    maar ik moet naar bed(vanwege mijn elleboog kneusing doordat ik koppijn heb,En ik morgen om 1 uur word op gehaalt door mijn vader..)

    MAar je mag mijn tekstje en leeftijd aanpassen hoor ;)
    nou miss spreek ik je morge vroeg nog andersspreek ik je een andere keer nog wel ;)

    xoxoShanice


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Roll; eventueel lief van bill;

    Naam; Silke

    Leeftijd; 16

    Style; Emo/Scene

    Likes; my friends, Tokio Hotel ( en vooral Bill), music, lolly's, hello kitty, shoppen, nieuwe kleren ontwerpen

    Dislikes; School, Huppels, mensen die denken dat ze alles zijn, mensen die anderen hun stijl helemaal niet respeteren

    Proloog verhaaltje;

    Haaaix, Ik ben Silke. Ik ben 16 jaar geleden op de wereld gezet en ik ben mijn ouders daar dankbaar voor. Ik ben verslaafd aan lolly's en ook aan shoppen en muziek. Dan vooral muziek van Tokio Hotel. Ik HAAT school (wie nu niet). Ik ben voor vriendinnen heel lief en trouw maar tegen huppels en al van die sletjes en trutten doe ik lekker bitchy. Tegen mijn vriendinnen is tegen mij! Ik heb een Emo/Scene style en ik ben daar heel trots op.
    Nu moet ik wel gaan want mijn vriendinnen staan op me te wachten


    ChachaCore

    Roll; eventuele vriendin Tom

    Naam; Kim

    Leeftijd; 19

    Style;Emo

    Likes; strand shoppen zonnen

    Dislikes; dat me haar slecht zit

    Proloog verhaaltje;
    Haai

    Ik ben Kim.Ik ben 19 jaartjes oud.Ik woon nog bij me ouders.Mensen vinden mij lief koppig eigenwijs en brutaal,soms bitchy.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en natuurlijk zonnen.Ik heb haat aan school zoals iedereen en als me haar niet goed als me haar nioet goed zit is het egt een nationale werled ramp.ik moet ff me haar checken of het goed zit.zie je later(K)

    -XxX- Kim