• Hoi !
    Weet iemand toevallig of er in België winkels zijn waar ze Jeffrey Campbell schoenen verkopen? Ik zoek ze al een hele tijd eigenlijk, maar ik heb er nog steeds geen gevonden dus of wel zoek ik gewoon heel erg slecht, ofwel zijn er geen winkels hier waar ze die schoenen verkopen.
    Dus, weet iemand het? :Y)

    Zalando.xd


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Zalando.xd

    Maar dat is een online shop,right? Ik zoek echt een winkel waar ik de schoenen zelf kan gaan passen, haha

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 22:57 ]

    Incredulity schreef:
    (...)
    Maar dat is een online shop,right? Ik zoek echt een winkel waar ik de schoenen zelf kan gaan passen, haha


    Klopt maar de verzendkosten is 0 dus opzich...xd


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Klopt maar de verzendkosten is 0 dus opzich...xd


    EN je kunt het weer gratis terugsturen als ze niet passen :')

    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 9:33 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Je kunt ze best online bestellen en dan met acceptgiro betalen. Als ze niet passen, kun je ze dus terugsturen zonder betaald te hebben.


    everything, in time

    Anguish schreef:
    Je kunt ze best online bestellen en dan met acceptgiro betalen. Als ze niet passen, kun je ze dus terugsturen zonder betaald te hebben.


    To infinity and beyond •

    je kan ook lookalikes bij een budgetschoenen winkel proberen om te kijken of je er op kan lopen en het daarna op internet bestellen? als je het bij zalando doet kost het je idd alsnog niks als je ze niet wil

    A little place called the interweb.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Anguish schreef:
    Je kunt ze best online bestellen en dan met acceptgiro betalen. Als ze niet passen, kun je ze dus terugsturen zonder betaald te hebben.


    26 - 02 - '16

    Ik vind het hipsterschoenen maar ieder zijn smaak. Zoals al is gezegd: Zalando?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik wil die schoenen ook, maar ze zijn zo duuuuuuur
    Verder geen idee waar je ze kan halen :')


    As travars

    Ik heb ze nog nergens gevonden behalve op internet. Dus volgens mij zul je het via die weg moeten doen :)
    Helaas passen ze momenteel niet in mijn budget ;(


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Ik heb ze nog nergens gevonden behalve op internet. Dus volgens mij zul je het via die weg moeten doen :)
    Helaas passen ze momenteel niet in mijn budget ;(

    Ze zijn inderdaad enorm duur, maar oh zo moooooi :9~

    Incredulity schreef:
    (...)
    Ze zijn inderdaad enorm duur, maar oh zo moooooi :9~

    Daar geef ik je 100% gelijk in. Ik zou ze graag nu hebben, voor dat iedereen er mee rondloopt.
    Maar mijn moeder wil dat maar niet begrijpen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right