• Ik had al zo'n topic maarjaa...


    Ik heb hem besteld, eerst 3 hoofdstukken al (gratis) kunnen lezen maar meer mocht niet dan moest ik hem kopen.
    Dus zoals ik al zij ik heb hem vandaag besteld en dinsdag hoort hij er te zijn (:


    Maar goed wie weet iets over de grijze jager voor als ik iets niet snap ofzo bijv wat zijn grijze jagers etc.
    En is het boek leuk?


    May StarClan light your path.

    Ii heb 1e 4 boeken gelezen. Vond het wel leuk, maar ben gewoon afgehaakt.. Haha

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 23:22 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik heb de eerste negen boeken gelezen. Een paar jaar geleden vond ik ze echt geweldig, maar dat is nu iets minder. Ze zijn nog wel gewoon leuk. (:
    Er stonden alleen wel een heleboel spel- en interpunctiefouten in de Nederlandse vertaling van de laatste twee boeken; veel meer dan je zou verwachten bij een verhaal waar je geld voor betaalt, in ieder geval. ><


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dus ze zijn leuk?

    En er staan lekker typfouten in ik ga alle typfouten zoeken
    HET IS EEN TYPFOUTEN SPEURTOCHT TERWIJL JE LEEST xd mini-game!

    En ehhh, soo, wat is een grijze jager eigenlijk? Jaagt die? (denkt bij zich zelf TUURLIJK WAAROM ZOU DIE ANDERS ZO HETEN)
    Reist die? Woont die ergens? Welke wapens heeft die allemaal (Vast wel me favoriete pijl&boog :D) ? Tell me more about it.


    May StarClan light your path.

    Ehm... Het is al een hele lange tijd geleden hoor... Volgens mij vooral pijl en boot. Er zijn allemaal verschillende soort provincies en stammen. Will is verstoten en leeft nu alleen. Hij heeft een jong wolfje gevonden en heeft die opgegroeid. Sindsdien reizen ze samen en beleven ze allemaal dingen enzo.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Ehm... Het is al een hele lange tijd geleden hoor... Volgens mij vooral pijl en boot. Er zijn allemaal verschillende soort provincies en stammen. Will is verstoten en leeft nu alleen. Hij heeft een jong wolfje gevonden en heeft die opgegroeid. Sindsdien reizen ze samen en beleven ze allemaal dingen enzo.


    Ehm, dat is een totaal ander verhaal. Het gaat over Will die een wees is en op zijn 15e in de leer gaat bij de Grijze Jagers. De Grijze Jagers zijn een soort van spionnen voor de koning en zorgen ook voor de veiligheid in het koningrijk. Ze gebruiken vooral Pijl en Boog en messen.


    There are few sights sadder than a ruined book.

    ok


    May StarClan light your path.

    Ik heb volgens mij een tijd geleden 1 boek gelezen. Geen flauw idee waarom mensen ze leuk vinden. Ik vind ze namelijk geen ene zak aan :W


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Coockies schreef:
    Ehm... Het is al een hele lange tijd geleden hoor... Volgens mij vooral pijl en boot. Er zijn allemaal verschillende soort provincies en stammen. Will is verstoten en leeft nu alleen. Hij heeft een jong wolfje gevonden en heeft die opgegroeid. Sindsdien reizen ze samen en beleven ze allemaal dingen enzo.

    Ik vermoed dat jij Torak en Wolf bedoelt, waar overigens geen Will in voorkomt, hehe.

    De Grijze Jager heb ik niet gelezen, maar ik twijfel nog om dat wel een keer te gaan doen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    O ja shir, die bedoelik. En ik haal alles door eljaar. Zoals ik al zei, lange tujd geleden hahahaha


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik vond het erg leuke boeken. Als je een beetje van middeleeuws en lichte fantasy houdt, zijn het zeer leuke boeken.


    #WWED - What Would Emma Do?

    ik heb alle delen gelezen en ik vond ze echt geweldig!!!
    ik vind het echt een aanrader (:


    Hell is empty..al the devils are here

    Hmm, middeleeuwen niet maar
    Lichte fantast is wel leuk ^.^
    En hij komt VANDAAG binnen! :3


    May StarClan light your path.

    Is het niet veeeel goedkoper om ze in de bibliotheek te lenenXD
    ik heb dat gedaan, want er zijn redelijk veel delen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik heb het 1ste boek & ben bij hoofdstuk 5 nu.


    May StarClan light your path.

    Ik heb de eerste 5 zelf en de eerste 7 gelezen, erg leuk!


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.