• Hi Directioners,

    misschien hebben jullie het meegekregen deze weken, maar er zijn een aantal nieuwe #'s erbij gekomen (over Nialler) op Twitter en Instagram.
    -NiallYouShouldDie
    -NiallGetCancerAndDie
    -NiallCutYourself

    allemaal die shit. Daarom wil ik en een paar Directioner vrienden van mij vragen (zij zijn Amerikaans/Brits/Iers etc.) om deze hashtag te gaan gebruiken: #WeLoveYouNiall en het aan iedereen door te geven. Wij vragen jullie, Directioners van Quizlet, om het woord verder te verspreiden en deze # een populaire te laten worden op Twitter en zo vaak mogelijk gebruikt op Instagram!

    You make the difference!
    xBASE05 (and my Directioner Friends)

    alle credits voor deze oproep gaan naar @itsgoodtoimagine (on Instagram)

    zeg het voort!!!!!




    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Let's fight what we can't see -Markiplier

    En zet het misschien op je profiel! :)


    Let's fight what we can't see -Markiplier

    Ik vond die hashtags over Niall zo verschrikkelijk laag, dit was echt het moment dat ik me doodschaamde om een Directioner te zijn. He bah. Ik vond Larry-shippers al vaak te ver gaan, maar dit geeft me werkelijk de kriebels.

    Is er een bepaald tijdstip dat iedereen het gaat tweeten? Aangezien je hem dan echt in de trends krijgt, sneller dan als iedereen apart het een keer doet. (:


    wat was dit ookalweer

    Whut. Ik ben geen directioner, maar ik heb al eens gehoord over dingen die ze tegen die jongen zeggen, maar ik snap niet waarom ze dat zouden doen. D: Nu zit ik nooit op Twitter, maar anders had ik het wel gedaan, ik vind het echt zielig.


    Your make-up is terrible

    McKagan schreef:
    Ik vond die hashtags over Niall zo verschrikkelijk laag, dit was echt het moment dat ik me doodschaamde om een Directioner te zijn. He bah. Ik vond Larry-shippers al vaak te ver gaan, maar dit geeft me werkelijk de kriebels.

    Is er een bepaald tijdstip dat iedereen het gaat tweeten? Aangezien je hem dan echt in de trends krijgt, sneller dan als iedereen apart het een keer doet. (:


    nog niet. Maar dat zouden we wel eventueel kunnen doen.

    ik ben het ook met je eens, ik schaamde me ook echt dood toen ik die dingen las. Maar het waren niet alleen Directioners, sommige waren haters. Het is gewoon niet normaal om die dingen überhaupt te laten trenden. Helaas is #NiallGetCancerAndDie een vaak gewteete Hashtag...


    Let's fight what we can't see -Markiplier

    Michonne schreef:
    Whut. Ik ben geen directioner, maar ik heb al eens gehoord over dingen die ze tegen die jongen zeggen, maar ik snap niet waarom ze dat zouden doen. D: Nu zit ik nooit op Twitter, maar anders had ik het wel gedaan, ik vind het echt zielig.


    jammer dat je niet op Twitter zit :(, maar toch bedankt voor je support! :)


    Let's fight what we can't see -Markiplier

    Ik ben geen Directioner.ik vind hun muziek niks, maar doe wel mee met de hastag actie. Ik vind het echt laag van de mensen die de hastag gebruiken. Hij verdient wel wat liefde, want ik kan best snappen dat hoe veel fans je ook heb zulke dingen echt goed pijn kunnen doen. Ik snap het als je de jongens niet leuk vindt, of de muziek, aangezien ik die mening deel. Maar hoe achterlijk moet je zijn om iemand te vertellen dat diegene kanker moet krijgen dood te gaan. Ongelofelijk.


    We've lived in the shadows for far too long.

    BASE05 schreef:
    (...)

    nog niet. Maar dat zouden we wel eventueel kunnen doen.

    ik ben het ook met je eens, ik schaamde me ook echt dood toen ik die dingen las. Maar het waren niet alleen Directioners, sommige waren haters. Het is gewoon niet normaal om die dingen überhaupt te laten trenden. Helaas is #NiallGetCancerAndDie een vaak gewteete Hashtag...


    Ik denk dat het wel slim is, ik heb het sowieso net getweet. Oke en met #WeLoveYouEleanor. Hehe.

    Ik vind het schelden met kanker en hem zo uitschelden echt vreselijk. Damn. Ik kreeg echt een flipaanval toen ik het zag :'D


    wat was dit ookalweer

    McKagan schreef:
    (...)

    Ik denk dat het wel slim is, ik heb het sowieso net getweet. Oke en met #WeLoveYouEleanor. Hehe.

    Ik vind het schelden met kanker en hem zo uitschelden echt vreselijk. Damn. Ik kreeg echt een flipaanval toen ik het zag :'D


    het shelden met kanker is gewoon het ergste wat iemand kan doen eigenlijk. Kanker is één van de meest gevaarlijke ziekten op de hele wereld en sommige vormen zijn zelfs nog niet eens geneesbaar of is de kans op overleving nihil. Het is een absurd idee om er mee te beginnen, laat staan en het in een hashtag plaatsen en dan ook nog eens ermee doorgaan en het over het hele internet verspreiden.

    als zij kanker hadden, dan zouden ze dat helemaal niet doen. Ik gooide bijna mijn telefoon uit het raam toen ik het las


    Let's fight what we can't see -Markiplier

    Philia schreef:
    Ik ben geen Directioner.ik vind hun muziek niks, maar doe wel mee met de hastag actie. Ik vind het echt laag van de mensen die de hastag gebruiken. Hij verdient wel wat liefde, want ik kan best snappen dat hoe veel fans je ook heb zulke dingen echt goed pijn kunnen doen. Ik snap het als je de jongens niet leuk vindt, of de muziek, aangezien ik die mening deel. Maar hoe achterlijk moet je zijn om iemand te vertellen dat diegene kanker moet krijgen dood te gaan. Ongelofelijk.


    zo erg bedankt dat je meedoet met deze hashtag actie al ben je geen Directioner!


    Let's fight what we can't see -Markiplier

    Wtf.. Hoe zielig kan je zijn. Beroemd of niet, geen enkel mens verdient het om met de dood bedreigd te worden.


    26 - 02 - '16

    Heimerdinger schreef:
    Wtf.. Hoe zielig kan je zijn. Beroemd of niet, geen enkel mens verdient het om met de dood bedreigd te worden.


    je hebt helemaal gelijk!


    Let's fight what we can't see -Markiplier

    Wacht.. dus fans van die band gebruikten die hashtags omdat hij hun minst favoriete bandlid is? Of begrijp ik het nu verkeerd?


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Wacht.. dus fans van die band gebruikten die hashtags omdat hij hun minst favoriete bandlid is? Of begrijp ik het nu verkeerd?


    Ja, sommige fans van hen hebben zo'n # begonnen. ook zijn er haters die meedoen. En ja, het is omdat Niall hun minst favo bandlid is, iets wat totaal nergens op slaat, maar sommige fans gaan er te ver mee en komen dan op deze krankzinnige ideeën


    Let's fight what we can't see -Markiplier

    Het is dat ik niet meet op Twitter zit, anders had ik sowieso mee gedaan. Poor thing. D:
    Toen ik nog fan was, was Niall mijn favo. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    BASE05 schreef:
    (...)

    Ja, sommige fans van hen hebben zo'n # begonnen. ook zijn er haters die meedoen. En ja, het is omdat Niall hun minst favo bandlid is, iets wat totaal nergens op slaat, maar sommige fans gaan er te ver mee en komen dan op deze krankzinnige ideeën

    "Fans". Echt, sommige mensen zouden geen internetconnectie mogen hebben. Wauw.


    ars moriendi