• Laatst postte ik een topic over mijn oom die kanker had en dat ie niet lang meer te leven had...
    Nou hij is gisteravond rond 10 uur gestorven in mijn tante haar huis, zoals hij wilde. Mijn moeder, tante en andere oom waren erbij en daarna werden mijn zussen en ik gebeld.

    t vreemde is dat ik gewoon ff niet weet hoe ik me voel. heb gisteravond wel even gehuilt maar heb sinds vanochtend alleen maar koppijn en voel ik me suf. Ik mis hem wel al verschrikkelijk...het is gewoon zo onwerkelijk dat hij er niet meer is...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ahhww, gecondoleerd! <'3


    † Love? I want to sleep.

    Veel sterkte.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb een steen voor je gemaakt bij mijn therapie, van klei. Ik heb er een geel zonnetje opgeschilderd.


    Your make-up is terrible

    Wat erg ): Sterkte!!


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Gecondoleerd !


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Assassin schreef:
    Ik heb een steen voor je gemaakt bij mijn therapie, van klei. Ik heb er een geel zonnetje opgeschilderd.


    awhh zo lief


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    (huil) gecondoleerd, Ik leef met je mee, ik vind het echt verschrikkelijk voor je. *Geeft-een-virtuele-knuffel*

    Gecondoleerd en heel veel sterkte.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ontzettend veel sterkte en gecondoleerd.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Mijn oom is overleden net toen hij terug kwam in onze familie, ik had hem al heel lang niet meer gezien nadat zijn vrouw overleden was.....en toen vonden ze hem eerst in zijn huis, hij was al een paar dagen dood. Gestorven in de stoel van zijn woonkamer. Het is treurig hoe mensen die terugkeren in je leven zo plots weer wegvallen.


    You were born original, don't die as a copy.

    Maar goed, gecondoleerd.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    Gecondoleerd.

    Verwerk het rustig en goed ;)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    gecondoleerd en sterkte!
    xx


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Gecondoleerd en veel sterkte gewenst!


    Bad decisions make good stories.

    Gecondoleerd!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”