• Dat las ik dus net ergens.
    Voor wat ik er van begreep;
    Bill reed een aantal uur voor de EMA's in zijn Audi op de autobahn, maar heeft toen moeten uitwijken voor een auto. Waardoor meneer Kaulitz tegen de vangrail heeft aangezeten. Bill mankeert niets, maar €80.000,- is de schade.
    En er stond ook nog een foto bij.
    Nâh gut, what do you think about it?


    In BILD spreekt Bill exclusief over het ongeluk en hoe hij de crash beleefde.
    De zanger: "Ik denk elke dag aan het ongeluk. Ik geloof, dat ik nog een tijdje nodig heb, om dat te verwerken. Dat zit nog heel diep. Ik dacht; ik kom daar niet levend uit. Ik was nog nooit zo dicht bij de dood! Het is een wonder dat ik nog leef. Op zulke momenten merk je wat echt belangrijk is en je leert je leven op een andere manier in te schatten."

    Wat gebeurde er die middag precies?
    Bill: "Ik zat alleen in de auto en was op weg naar Berlijn. Ik ben een heel voorzichtige bestuurder, heb nog nooit een ongeluk gehad en rij nooit te snel. Plotseling kwam een auto zonder richting aan te geven op mijn baan. Bij het uitwijken begon ik te slingeren."

    Bill trapte op de rem en probeerde zijn Audi stil te zetten. Toen botste hij in de vangrail. Bill: "Op zo'n moment probeer je alleen nog maar je leven te redden. Met een andere auto had dat anders af kunnen lopen. Ik heb nu geen schrammetje opgelopen."

    Wat deed Bill, toen de auto stil stond?
    Bill: "Ik heb meteen geprobeerd uit de auto te komen. Ik heb de deur met alle kracht opengedrukt en met mijn telefoon de politie gebeld. Ik was helemaal in de war en in shock. De politie heeft geprobeerd me over de telefoon gerust te stellen."

    Bills verwanten reisden meteen naar Bill in Berlijn, om voor hem daar te zijn en hem gerust te stellen.

    Bill: "Mijn broer Tom heeft zich waanzinnig veel zorgen gemaakt. Ik had de hele nacht die beelden voor ogen en heb niet geslapen. Iedereen heeft me gesteund en geprobeerd me weer op te bouwen."

    Ondanks de shock-gebeurtenis trad Bill de volgende dag bij de MTV-Awards in Berlijn op en kreeg een prijs voor 'Beste Band'.
    Tokio Hotel Producent en manager David Jost tegen BILD: "We hebben Bill dringend aangeraden om het optreden bij de MTV Awards vanwege het ongeluk af te zeggen. Maar hoewel het ongeluk een enorme shock voor hem was, stond hij erop het optreden te doen."

    Begin volgend jaar is Duitslands meest succesvolle rockband weer op de Duitse straten onderweg, deze keer niet in personenwagen, maar in een enorme tourbus. Op 26 februari geven ze een groot concert in Oberhausen en op 28 februari spelen ze een concert in Hamburg.

    xx Cher

    [ bericht aangepast op 12 nov 2009 - 19:46 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 13 nov 2009 - 19:24 ]


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Niet slim van Bill he (': Ik vraag mij af of hij zijn rijbewijs niet ook kwijtspeelt zoals Gustav.

    Meid het was voor de EMA's heb het ook gelezen.


    muziek altijd overal

    Zoo dat wordt een mooie deuk:D Zoo georg is nexts:P


    Some angels have no wings.

    het begint een gewoonte te worden xD


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Sommige mensen verdienen het niet een rijbewijs te hebben :'DD. Hijs gewoon een gevaar voor de samenleving en voor zichzelf :Y)(krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    Slim ;D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hunde schreef:
    het begint een gewoonte te worden xD

    :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Egt slim o.o


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Haha, sukkel x'D


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    mihi, ik moest stiekem even lachen bij die foto. :'D:'D Gaat goed met de Tokio Hotellers. [:

    [ bericht aangepast op 12 nov 2009 - 16:07 ]


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    KirstenSnaps schreef:
    Sommige mensen verdienen het niet een rijbewijs te hebben :'DD. Hijs gewoon een gevaar voor de samenleving en voor zichzelf :Y)(krul)


    Wacht maar tot ik mijn rijbewijs heb Kirsten :x


    We can only learn to love by loving.

    Hoe krijgt hij dat nou weer voor mekaar?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    MARRYMEBO schreef:
    (...)

    Wacht maar tot ik mijn rijbewijs heb Kirsten :x
    -wacht angstig af - :|


    Wie du mir, so ich dir.

    Irgendwann schreef:
    Niet slim van Bill he (': Ik vraag mij af of hij zijn rijbewijs niet ook kwijtspeelt zoals Gustav.
    dat zal fietsen worden , go bill :'D
    niet dat 80 000 euro een probleem is voor hem xd


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Gelukkig mankeert hij niets! :O

    [ bericht aangepast op 12 nov 2009 - 16:10 ]


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3