• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:43 ]

    Ik zou wel willen, maar mijn ouders gaan dat nooit goedkeuren.


    26 - 02 - '16

    Ik zou dan alleen gaan voor Halestorm , maar ik ben geen fan van Bullet For My Valentine.
    Dat wordt hem niet c:

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 20:25 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ga niet ;c


    •*• Lululu •*•

    Devourer schreef:
    Ik zou wel willen, maar mijn ouders gaan dat nooit goedkeuren.


    Het was bij mij ook een wonder dat ik mocht, het was de eerste keer dat ik vroeg of ik naar een concert mocht (Ik ben de andere keren stiekem gegaan), maar gelukkig wilden mijn ouders de muziek niet horen, dan zouden ze het helemaal niet goedkeuren (cat)

    Mallory schreef:
    Ik ga niet ;c


    Bad decisions make good stories.

    Ik zou heel graag willen, maar niemand van mijn vrienden kent Halestorm of vind Bullet For My Valentine leuk. X-x


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Bij ons spelen ze in een klote gat en nu kan ik niet gaan. (huil)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nope maar ik ben ze nu aan het luisteren want stiekem mag ik jouw muzieksmaak en me likes Halestorm.. Bullet For My Valentine niet zo, is een beetje té schreeuwerig vind ik.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Odina schreef:
    Nope maar ik ben ze nu aan het luisteren want stiekem mag ik jouw muzieksmaak en me likes Halestorm.. Bullet For My Valentine niet zo, is een beetje té schreeuwerig vind ik.


    Braaaaf

    Ardina schreef:
    (...)

    Braaaaf

    Ga weg met je braaf, ik ben geen hond ö Hahahaha als je nog meer groepjes/bandjes weet in dit genre mag je ze wel opsturen ;3 I'd appreciate it very much (:


    Shit happens but pee happens a lot more.