• Ik zit dus met een idee in mijn hoofd voor een 1D verhaal maar ik heb 2 probleempjes.
    Ten eerste ik zit nog maar een paar dagen op quizlet en snap sommige dingen qua indeling van verhalen nog niet zo goed.
    Ten tweede ik heb ook heel vaak dat ik , ja hoe moet ik het zeggen, op een gegeven punt wel inspiratie heb maar het niet kan uitschrijven.
    En dan een derde ding dat geen probleem is ik hou ook wel van samenwerken op zulke dingen.


    De korte inleiding
    Queenisha Swing heeft gehoord dat ze een 2 maand durende stage mag gaan lopen bij One Direction. Ze doet al 4 jaar fotografie aan De KunstAcademieSchool in Antwerpen. Ze is een grote fan van hen en is daarom ook heel erg blij. One Direction betekent alles voor haar, ze wordt op de DKASA (De KunstAcademieSchool Antwerpen) al jaren gepest en One Direction was het enige wat haar op het rechte pad hield. De stage is op punten en gaat ook meehelpen aan haar eindrapport.
    (Ja, in die academieschool is het maar 4 jaar maar daarvoor moeten ze eerst nog 2 jaar gewoon secundair doen.) Ook is ze haar ouders kwijtgeraakt omdat die in elkaar geslegen zijn op straat. Ze heeft geen vriendinnen en woont alleen terwijl ze nog maar 18 jaar is.
    En het is dan de bedoeling dat ze na die 2 maanden nog verder doet bij hen en dat ze zo een nieuw deeltje wordt die ook wel speciaal is voor de jongens.
    Dus heb jij zin om met mij samen te werken dan mag je het hieronder altijd zeggen. Je moet je nog niet voorstellen hoor.
    Vanaf dat jij hebt gezegd dat je zin hebt om met mij samen te werken aan dat verhaal dan ga ik een korte voorstelling van mezelf sturen naar jouw via een berichtje.
    Alvast bedankt.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 22:19 ]

    Ik heb alleen maar één verbeterpuntje... Als je zestien bent mag je niet alleen wonen volgens de wet. Een kind moet met iemand wonen die volwassen is. Als je achttien bent mag je pas alleen wonen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Oh dan ga ik dat even veranderen. Was een typfoutje van mij, ik bedoelde inderdaad 18.

    Haha, oké. :') En ik kan je wel helpen met je verhaal, maar ik denk niet dat ik de tijd ervoor zal hebben... Ik verslons verhalen nog wel eens waarvan ik co-auteur ben.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Crudelis schreef:
    Ik heb alleen maar één verbeterpuntje... Als je zestien bent mag je niet alleen wonen volgens de wet. Een kind moet met iemand wonen die volwassen is. Als je achttien bent mag je pas alleen wonen.


    Crudelis heeft gelijk. daarom moest Harry bij Louis wonen.


    Physics is awesome

    Ik wil het wel proberen, maar ik heb niet altijd de tijd...
    Is dat een probleem? Voor de rest heb ik nog wel een ideetje, als je wilt...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Eyes schreef:
    (...)

    Crudelis heeft gelijk. daarom moest Harry bij Louis wonen.


    Even off-topic: Dat klinkt alsof Harry een klein kind is dat bij zijn stiefvader intrekt. (cat)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik heb nessje een berichtje gestuurd omdat ik het wel wil proberen met haar.