• Hebben jullie dat soms ook?
    Het gevoel dat je niet in het gezin thuis hoort.
    Dat heb ik heel vaak.
    Ik ben totaal anders dan het gezin
    -zij zijn graag buiten. ik binnen.
    -zij ontmoeten graag nieuwe mensen. Ik niet
    -ze willen dingen gezellig samen doen.
    Ik niet wil graag alleen op mijn kamer zijn
    -Willen altijd gezelschap. ik wil graag alleen zijn
    -Ik heb totaal andere interesses dan hun dus ik praat niet onder het eten.
    -Ik ben a-technisch rest van het gezin technisch en waar praten ze tijdens het eten over juist techniek.
    -ik schrijf graag. Heb ik hun nog nooit zien doen
    -Wil altijd muziek om me heen. Hun niet.
    En ik kan nog wel even doorgaan :X

    -kennen jullie dat ook?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    nee, dat ken ik absoluut niet. ikben hier helemaal op mijn plaats en dat zal niet snel veranderen =3 ik ken geweldig met mijn moeder over alles praten en ze begrijpt me helemaal. mijn vader is een schat en mn zusje ook =3 dus nee, dat is onbekend voor me. :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nou, ga dan toch eens gezellig met je familie naar een pretpark of iets anders :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Carnage schreef:
    Nou, ga dan toch eens gezellig met je familie naar een pretpark of iets anders :'D

    Vinden ze niets aan.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ik heb dat soms, want we zijn allemaal heel verschillend, maar we kunnen het ook wel gezellig hebben. Maar ik ben eigenlijk niet zoveel thuis :P


    You're not nobody.You're just the absence of somebody

    Oh, had ik ook op die leeftijd, komt wel weer goed hoor.


    Your make-up is terrible

    Ja ik ken dat ook. Ik heb echt vele jaren gezeten met het gevoel dat ze toen ik heel klein was me gewoon hadden geadopteerd,en ik daarom er niets van weet. Omdat ik gewoon zo hard het gevoel had dat ik in dit gezin niet thuis hoorden. Maar dat gevoel is het laatste jaar een beetje verdwenen. Alhoewel,ik me soms nog echt een buitenstaander voel.

    nee eigenlijk niet..

    Misschien is het vershil dat jij puber bent en hun niet? :/


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Bij mij valt het mee, ik heb redelijk wat dingen gemeen met hen, maar toch ben ik toch anders. Zo ben ik ook degene die bijna nooit iets zegt aan tafel en graag alleen is enzo...


    You're a star in heaven.

    Ik denk dat niet, ik weet dat. :X


    Some people make the world special just by being in it

    Alles wat jij hebt opgenoemd heb ik ook. Ze denken maar dat ze me goed kennen. Is niet zo ;x


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Screwed schreef:
    Misschien is het vershil dat jij puber bent en hun niet? :/

    Ik heb nog een broer die ook puber is.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Nee, alleen zie ik er totaal anders uit.
    Mijn ouders en twee broers hebben bruin haar, ik blond. Zij hebben bruine ogen, ik blauwe. Maarja :'D


    Never run out of reasons to smile...

    xMelodic schreef:
    Nee, alleen zie ik er totaal anders uit.
    Mijn ouders en twee broers hebben bruin haar, ik blond. Zij hebben bruine ogen, ik blauwe. Maarja :'D

    Dat kan kloppen.
    heb ik bij biologie geleerd. Het is een heel erg lang lul verhaal waar ik geen zin in heb xD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    (...)
    Dat kan kloppen.
    heb ik bij biologie geleerd. Het is een heel erg lang lul verhaal waar ik geen zin in heb xD


    dat had ik ook gehad:P maa rik ging de leraar uitlullen toen:P


    Stop holding me under and let me breathe.