• Ik wil eventjes leuke momentjes ophalen! best day of my live! ze zijn in de openlucht nog knapper dan in een zaal. Maar back to the point.
    13 juni was ik al aanwezig bij het goffertpark en lag achter de witte schermen (wie hier op quizlet nog meer) en heb 13 juni een plekje bemachtigt helemaal vooraan bij TOM > die gitaarneuk is meesterlijk trouwens. en iedere keer als het de 13/14 is van de maand ben ik helemaal depri en huilen ik en een vriendin onder de GS les xD maar dat is om de leraar te kutten


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Ik ben er ook geweest.
    Ik stond voor bij de hekken van vak 2. Net niet in vak 1. Maar ik heb de gitaarneuk ook best dicht bij gezien.

    en nee 13 juni was ik er nog niet :P

    ik mocht niet ¬¬ nja mocht wel maar ik kon niet ¬¬
    maar leuk dat het zo leuk was !! ;)
    die gitaarneuk sesie is ook wel heel erg meesterlijk en orgineel hea xD


    A Noble was Born in Chaos

    Ik vond ut well leuk, ik was met mijn Ex-BFF. We moesten allebij huilen. Was wel grappig!XD
    En jaa, Gitaarneuk was Hipp!
    x

    Ik stond ook vooraan BIj TOm :D:D

    Weet je er waren heel veel mensen van quizlet daar en dan vraag ej je tog af ben ik je niet tegen gekomen..

    We moeten de volgende keer een plek afspreken waar alle mensen van quizlet staan bij een Concert ^^

    haha ja das wel handig, maar 13/14 juni lagen er al 300 mensen achter de witte hekken. en de andere lagen er voor. en dan ben ik niet van plan om me plek op te geven


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    14 juni ben ik ook geweest bij het gofferd park en bill zwaaide naar me en ik kon georgs kont uber goed zien(A)

    ik was er 's ochtends heel vroeg. en ik stond ook gewoon vooraan, wel bij georg's kant.. maar dat boeide me niet. (achter af gezien was het beter geweest. omdat ik toen tom recht voor me kwam staan, flauwviel *bij 1000 Meere -_____-''*)


    Protège moi de mes désirs.

    ik,, stond dan flak bij jouw!!
    Ik heb het op film dat Tom zijn Gitaar neukt!! Staat op Youtueb ^^


    Dunno ><