• Hello peeps,
    Ik weet niet echt of dit nu bij 'Klachten' of bij 'Suggesties' hoort, maar dit leek mij het beste subforum.
    Hier ben ik weer met een nieuw idee/klacht(tje). Ik vind namelijk dat de helppagina niet zo makkelijk te vinden is, zeker niet voor nieuwelingen. Ik heb er weinig last van omdat ik gewoon nooit met vragen zit, maar al die nieuwe leden die er dagelijks bijkomen zullen wel wat baat hebben aan uitleg.
    Vroeger was er geloof ik een kopje met een '?', als je daar op klikte kwam je op de helppagina. Nu is er zo'n piepklein linkje met '? help', helemaal bovenaan de pagina.
    Zou die niet wat groter of duidelijker gemaakt kunnen worden, ik vroeg me in het begin namelijk nogal vaak af of er überhaupt eigenlijk wel nog een helppagina was tot ik die knop ontdekte. Wat denken jullie?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Is er een helpknop dan? Ik heb het nooit opgemerkt, lol.

    Die pagina krijg je geloof ik ook toegestuurd in een pb als je je net aanmeld op Q.


    Your make-up is terrible

    ... But the link is right there. It's very easy to find: it's on every page. o.o


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Limits schreef:
    Is er een helpknop dan? Ik heb het nooit opgemerkt, lol.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Limits schreef:
    Is er een helpknop dan? Ik heb het nooit opgemerkt, lol.


    26 - 02 - '16

    Limits schreef:
    Is er een helpknop dan? Ik heb het nooit opgemerkt, lol.

    Om die reden dus :Y)
    @Hatsumomo: geen idee, bovendien maken de meesten hun inbox wel ooit leeg, denk ik. Als ze dan ineens iets niet snappen, zitten ze wel in de nesten. EN dan gaan ze overbodige helptopics aanmaken.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Amortensia schreef:
    (...)
    Om die reden dus :Y)
    @Hatsumomo: geen idee, bovendien maken de meesten hun inbox wel ooit leeg, denk ik. Als ze dan ineens iets niet snappen, zitten ze wel in de nesten. EN dan gaan ze overbodige helptopics aanmaken.


    Dat doen ze toch wel. Mensen hebben geen zin om het te zoeken.


    Your make-up is terrible

    Escritura schreef:
    ... But the link is right there. It's very easy to find: it's on every page. o.o


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Er wordt automatisch een bericht gestuurd naar ieder nieuw lid met daar verschillende linken in waaronder de regels en de helppagina. =)
    Dus ze hebben het normaal al wel eens gezien.

    Maar ik vind het geen kwaad kunnen om het zichtbaarder te maken. Maar dan is de vraag op welke manier die zichtbaarder gemaakt kan worden.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Op zich lijkt het me geen slecht idee om het zichtbaarder te maken, maar hoe dan? Het staat al helemaal boven aan iedere pagina en ook op een vrij logische plek, vind ik. Wil je het dan groter hebben, verplaatsen, dikgedrukt maken?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Misschien dat er bij beginners bij de quicklinks er automatisch één naar de helppagina staat.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 16:26 ]


    Nypmh > Yaspis

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Dat doen ze toch wel. Mensen hebben geen zin om het te zoeken.


    + ik heb de helpknop al gezien, boven de balk naast de spothlight onder je kleine profielfoto en het logo van twitter en het gezichtenboek.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik vind hem vrij makkelijk te vinden eigenlijk..


    :)

    Limits schreef:
    Is er een helpknop dan? Ik heb het nooit opgemerkt, lol.


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Years schreef:
    Ik vind hem vrij makkelijk te vinden eigenlijk..


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.